جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۲

تحقق وعده سید حسن نصرالله قبل ازرمضان

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 424949
همزمان با درخواست کمک ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره از دوستان لبنانی خود، منابعی که عملیات میدانی رزمندگان مقاومت اسلامی در القلمون به ویژه بلندی های شهرک عرسال را پیگیری می کنند،تاکید کردند که وعده سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در خصوص عدم وجود حتی یک تروریست در بلندی های لبنان تا قبل از شروع ماه رمضان محقق می شود.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، روزنامه لبنانی الاخبار روز پنجشنبه نوشت که پرونده بلندی های شهرک عرسال و پاکسازی آن از لوث وجود تروریست های تکفیری فقط چند روز زمان نیاز دارد در صورتی که دولت لبنان فرصت آن را فراهم کند.

الاخبار خاطرنشان کرد که انتظار زیاد طولانی نخواهد شد به ویِژه اینکه نبردهای امروز بعداز سیطره رزمندگان مقاومت اسلامی بر بیشتر بلندی ها و قله های راهبردی و فروپاشی سریع مواضع دفاعی تروریست های تکفیری در مقابل حملات برق آسای مقاومت بسیار آسان تر است.

منابع میدانی تاکید کرده اند که گروه های تروریستی تکفیری به ویژه جبهه النصره تا دیروز(چهارشنبه) ۸۵ درصد اراضی را که در منطقه القلمون اشغال کرده بودند ، از دست داده و به سمت شمال القلمون فرار کرده و در یک نوار باریک و تنگ نزدیک مناطق تحت اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش و به ویژه بلندی های شهرک لبنانی عرسال مستقر شده اند.

الاخبار نوشت که رزمندگان مقاومت بر ۴۵ کیلومتر مربع از بلندی ها و باغ های شهرک عرسال سیطره یافته اما بسیار مراقب هستند که نبرد به درگیری با عناصر مسلح تکفیری و بدور از مناطق مسکونی و محل استقرار نیروهای ارتش لبنان محدود شود.

درهمین حال منابع میدانی تاکید کردند که اردوگاه های پناهجویان مشکلی اساسی هستند و حدود ۳۰ هزار تن که بیشتر آنها خانواده های تروریست های تکفیری مسلح هستند در این اردوگاه ها ساکن می باشند.

این اردوگاه ها اکنون به شریان حیات گروه های تروریستی تکفیری تبدیل شده اند به ویژه اینکه ارتش لبنان به دلیل فشارهای سیاسی نتوانسته است بر منطقه جدا کننده شهرک عرسال و این اردوگاه ها سیطره یابد.

کمک های پزشکی و غذایی و حتی سلاح همچنان تحت عنوان « کمک های انسان دوستانه برای پناهجویان سوری» برای تروریست های تکفیری در بلندی های شهرک عرسال ارسال می شود.



** درخواست الجولانی از دوستان لبنانی

درهمین حال ابو محمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در گفت وگو با شبکه قطری « الجزیره» از دوستان لبنانی خود درخواست کمک کرد و گفت که ماموریت او ساقط کردن نظام سوریه و همپیمانانش مانند حزب الله لبنان است.

به نوشته السفیر، وی افزود: به دستور ایمن الظواهری سرکرده القاعده از منطقه شام برای حمله به اروپا و آمریکا استفاده نمی کنیم.

الجولانی درعین حال از آمریکا ابراز نارضایتی کرد و گفت که آمریکایی ها با بمباران مواضع جبهه النصره به نظام سوریه کمک می کنند که باید متوقف شود.

سرکرده جبهه النصره از وجود دشمنان لبنانی حزب الله ابراز خوشحالی کرد و خطاب به گروه های سیاسی حامی این گروه و دشمن حزب الله گفت که اگر می خواهید از حزب الله راحت شوید باید کمک کنید تا نظام سوریه را ساقط کنیم.

گروه ۱۴ مارس و همپیمانان لبنانی آل سعود به ویژه حزب جریان المستقبل به ریاست سعد الحریری و سمیر جعجع تروریست لبنانی و رییس حزب « نیروهای لبنانی» همه تلاش خود را به درخواست الجولانی به کار گرفته تا حزب الله را مجبور کنند از سوریه خارج شود و میدان نبرد با تروریست های تکفیری را ترک کند.

درحالی که گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در نبردهای القلمون متحمل شکست های سنگینی شده است، الجولانی مدعی شد که « حزب الله وارد جنگی شده که بازنده خواهد بود».

سرکرده جبهه النصره صحنه نبرد در القلمون را میدان جنگ پارتیزانی خواند و با این ادعا که ما به عناصر مسلح خود اطمینان داریم، بار دیگر از گروه های سیاسی لبنانی دوست خود خواست تا همدوش او علیه حزب الله و نظام سوریه تلاش کنند.

در حالی الجولانی این ادعا را مطرح کرده که عناصر مسلح گروه های تروریستی تکفیری به ویژه جبهه النصره در همه نبردهای القلمون متحمل شکست های سنگین شده و با کمترین مقاومتی از میدان نبرد فرار کرده اند.

سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به دوستان لبنانی خود وعده داد که جنگ با حزب الله را بعداز سقوط نظام سوریه کلید می زنند.

الجولانی خطاب به دوستان لبنانی خود گفت که برای ما همچنان حضور حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت محل سئوال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمین
جمشید
Iran, Islamic Republic of
الجولانی تکفیری و گروهک او ، پیش حزب الله، موش هستند