امروز  چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
باز هم پراکنده گویی در برنامه "روبه فردا"
جمعه ۲۵ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۴۲
۱۲۷ نظر ۱۲۷ نظر
برنامه 90 دقیقه ای "رو به فردا" با حضور جواد اطاعت و علیرضا زاکانی شامگاه پنجشنبه از شبکه سوم سیما برگزار شد.

به گزارش جهان، علی رغم دعوت از چهره های صریح از هر دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب  که به مانند مناظره قبلی از ویژگی های مثبت این برنامه بود، باز هم پراکنده گویی مانع از جمع بندی و نتیجه گیری صحیح در ریشه یابی جریان اخیر شد.

بنابراین گزارش جواد اطاعت در ابتدای برنامه با لحن تند درد و دلهای چند ماهه اخیر جریان معترض را مستقیماً از رسانه ملی بیان نمود. وی ضمن معرفی خود با بیان اینکه علاقه وافری به کروبی دارد گفت با افتخار به میرحسین موسوی رای دادم و مانند مهمانان قبلی فقط منتقد وضع موجود نیستم بلکه مخالف آن هستم.

سخنان اطاعت که از هر دری سخنی می گفت، اولین اظهارات تلویزیونی میرحسین موسوی را در جریان انتخابات گذشته به اذهان متبادر می کرد. 

وی در توجیه حرکات افراطی عده ای پس از انتخابات از ریل قطار، گرانی نان سنگک، آزاد سازی بنزین، هدفمند کردن یارانه ها، توقیف مطبوعات، به زندان افتادن برخی دوستانش و دهها موضوع دیگر سخن گفت.

مجری برنامه نیز که با متانت خود به پراکنده گویی جواد اطاعت گوش می داد در چندین مورد با لبخند به اطاعت تذکر داد که موضوعات را دسته بندی شده مطرح نموده و قاعده مناظره را رعایت کند.

با این حال علیرضا زاکانی ضمن پاسخ به اظهارات پراکنده اطاعت، حساب تعدادی محدودی اغتشاش گر را از معترضین به نتایج انتخابات و هواداران کاندیداهای مغلوب جدا نمود و بیان کرد  به دلایل ایجاد التهاب در جامعه که ناشی از توهمات برخی کاندیدا ها بود اشاره کرد.

به جاست تا برنامه ریزان صداوسیما با تعیین موضوع مشخص، از مهمانان برنامه بخواهند صرفاً در موضع تعیین شده صحبت نموده و با پراکنده گویی مانع از مشخص شدن حقیقت نشوند.
 
البته اقدام مثبت صداوسیما که به تدریج با کسب تجارب بیشتر نوید روشنگری و مشخص شدن حقیقت را به مخاطبان می دهد، بسیار قابل تقدیر است.

مشروح سخنان جواد اطاعت و علیرضا زاکانی را می توانید در اینجا بخوانید.
Share/Save/Bookmark
  کد مطلب : 89904  
۱۳۸۹-۰۱-۱۴ ۱۸:۴۳:۵۴
     
من فقط نمی دونم که چرا در سرچ کلمه اطاعت چرا فقط این سایت فیلتر نشده و بقیه فیلترن
از سیاست میاست هم چیزی سر در نمی آرم

۱۳۸۸-۱۰-۲۶ ۱۵:۱۴:۵۸
     
زنده باد زاکانی...

۱۳۸۸-۱۰-۲۶ ۱۵:۰۷:۲۷
     
با سلام و خسته نباشی خدمت عزیزان جهانی من یک پیشنهادی دارم که دوست دارم آن را از این طریق به برگزار کنندگان مناظره ها ارائه کنم و آن این است که در مناظره ها از آقایانی مثل عطریانفر و ابطحی و شریعتی و.... که در این آشوبها حضور داشته وبه آنها اعتراف کرده اند را در مقابل حامیان و طرفداران فتنه قرار بدهند تا بهتر جریان فتنه برای مردم بصیر ایران روشن گردد.

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۸:۵۶:۴۳
     
جالبه تمام نظرات خوانندگان .... شما رو خوندم گویی یک نفر تمام این نظرات را با عناوین مختلف داده بود . حالا دوست داری این نظر رو هم در دید مرد قرار بده

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۶:۰۴:۱۰
     
مطرح کردن شبهات فراوان کاری آسان است ایشان 20 شبه که انصافا" همگی سخیف و کم ارزش بودند مطرح می کردند که آقای زاکانی برای پاسخ منطقی به آنها نیازمند وقت بیشتری بودند نکته خیلی مهم که وجود دارد بی تربیتی این آقایان نسبت به شعور مردم است اینها مردم را انقدر بی شعور میبینند که فکر میکنند مردم برای سهام عدالت و امثالهم به آقای احمدی نژاد رای دادند بعد خود را مدافع آزادی های مدنی میبینند ....!! از آقای زاکانی بدلیل متانت وصبرشان در مقابل این بی تربیت تشکر میکنم

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۳:۴۷:۳۴
     
جالبه كه بدونيد اين آقاي اصلاح طلب در انتخابات سال 76 در شهر داراب براي آقاي ري شهري تبليغ مي كرد.
بعد از آن مشاركتي شد.
در انتخابات قبل از كروبي حمايت كرد و اين بار هم عليرغم ارادت به كروبي ؟ با افتخار ؟ به موسوي راي داد.
در يك كلمه : بستگي داره باد از كدوم جهت بوزه
به اميد روزي كه ايشون در ليست اصولگرا ها قرار بگيره !!!!!!

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۵۸:۱۵
     
میدونین ما به یه منطق اصولگراها خوب پی بردیم!
اونم اینکه ایران با خاک یکسان بشه احمدی نژاد باشه و رییس جمهور باشه!بیکاری و تورم و... مهم نیست توسعه مهم نیست فقط احمدی نژاد رییس جمهور باشه!
در ضمن به این مجری رو به فردا بگین این ابروهاشو یه کم مرتب کنه خدارو خوش میاد!
ضرغامی خوب میدونه کی رو مجری کنه که رو اعصاب ملت باشه!

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۹:۲۵
     
تشکر از آقای زاکانی :
هرچند که بخشی از سخنان ایشان مورد انتقاد من بود که قبلأ مطرح کردم ولی بی عدالتی بود که به خاطر آرامش خاص و برخی سخنان برحقشان از ایشان تشکر نکنم . متشکر .

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۷:۵۳
     
من طرفدار اطاعت وزاکانی و احزابشان نیستم اما طرفدار جمهوری اسلامی هستم مردم برای گرانی و ارزانی انقلاب نکرده اند ، (هرچند بهبود معیشت مردم از وظایف اصلی حکومت است ) مردم برای ازادی بیان ، این که کسی فکر نکند اربابشان است ، و انقلاب کرده اند ، آقای زاکانی ایران جمهوری اسلامی است و تو ارباب ما نیستتی آقای زاکانی چرا روزنامه های طرف مقابل را بسته ای سایت هایشان را نیز و رهبرانشان را زندانی کرده اید؟ چرا اجازه سخن گفتن را به مقالفانتان نمی دهید؟ چرا هرکسی که مخالف فکرشما ست را نزد مردم ترور عاطفی و فکر می کنید وبه آنان لقب خوارج ومنافق و ... می دهید ؟ دوم خرداد ی ه حداقل با هر کسی که می خواستند بر خورد کنند می گفتند که شما پیام دوم خرداد را درک نکرده اید اما شما و حزب تان با هر کسی که خواستید بر خورد کنید به تسویه حساب حزبی کنید نه تنها او را ضد انقلاب ، ضد رهبر معظم می کنید به تسویه حساب خود رنگ ولعاب دینی هم می دهید و او را مخالف دین هم می کنید ... و کاری می کنید و تمام تلاش خودتان را به کار می برید تا برای اثبات حرف شما که سرانجام یکی از این ها بشود لطفا فقط به یک سوال پاسخ دهید که روح الامینی چرا کشته شد؟ معاند بود؟ محارب بود؟ مخالف بود؟ یا فقط معترض ..........

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۳۲:۳۱
     
چند نکته ار مناظره دیشب به نظرم می رسد:
1)ژست سیاسی اطاعت و مشخص کردن خط واقعی خود با به کار بردن الفاظی مانند :"افتخار" میکنم به موسوی رای دادم،کمتر کسی مثل خاتمی "متدین" است،کاملا با دولت "مخالفم"،"توفیق" خواندن نامه رضایی نصیبم شد و...(البته به این موارد میتوان استفاده از خودنویس سبز رنگ یونی بال هم اضافه نمود)؛خود حاکی از نارضایتی شدید طرفداران جنبش سبز از مواضع خاکستری کواکبیان در مناظره قبلی بود.
2)در طی سوالاتی که ار اطاعت در خصوص تقلب در انتخابات یا تجاوز در زندانها پرسیده می شد،ایشان به فرافکنی وپرداختن به موضوعاتی مانند قیمت گوشت و تورم و... که سابقا کاندیدای محبوبشان در مناظره با احمدی نژاد آنها را مطرح میکرد ؛مشغول شد و بحث این آقا سر اینکه احمدی نژاد "چگونه وچرا" 24 میلیون رای آورده است (مانند ادعاهای آقای کواکبیان) بود؛گویی که خود این آقایان بر واهی بودن ادعای تقلب واقفند.
3)اگر به گفته ایشون آقای احمدی نژاد مهندس بوده(که دکترای ترافیک دارد) و حق اظهار نظر در مسائل مختلف را ندارد باید گفت که خاتمی هم لیسانس فلسفه و موسوی لیسانس معماری دارد پس چرا ایشون دروس مربوط به علوم سیاسی را تدریس میکند؟
4)ایشون میگن چرا به حرفای آدمایی مثل کیسینجر اعتنا میکنید؟اولا امام خمینی فرمودند که اگر استکبار از اعمال شما احساس خزسندی کرد بدانید که کار نادرستی انجام داده اید،بعدشم اگه اینطوریه چرا محسن رضایی که ارادت خاصی بهش داری حرف از حمله آمریکا میزد مگه حرف آمریکا حجیت داره؟
5)در قرآن سوره بقره آیه 191 در انتهای آیه اینگونه آمده است که (.... الفتنه اشد من القتل).
نتیجه گیری:در کل میتوان گفت که اطاعت جز پراکنده گوبی های تکراری و سیاه نمایی علیه دولت فارق از پرداختن به ادعای واهی تقلب که سابقا نیز تکرار شده یود صحبت دیگری نکرد.

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۲۹:۲۳
     
کدوم متانت رو می فرمایید ! پوزخند توهین آمیر به جای جواب به سوالات آقای اطاعت رو متانت می گید . آخر سر
هم نگفت چرا انقدر قانون رو نقض می کنند و فقط گفت ما پیش بینی می کنیم اغتشاش میشه ! ما پیشگو نمی خواهیم سیاست مدار می خواهیم .

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۰۹:۴۷
     
خوب از آنجایی که هر 100 سال یکبار اتفاق می افتد ، که در رسانه ی ملی صدای مخالف شنیده شود !

آقای اطاعت سعی کرد از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنه ! و شاید همین باعث شده برخی فکر کنند پراکنده گویی کرده است.

حرف جالب اینجاست که برخی حرف ها را تکراری میدانند ! نکند شما هم بی بی سی میبینید؟! چون از صدا سیما تاکنون این حرف ها پخش نشده است

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۰۶:۳۴
     
درود بر مردان خدا و مومنینی که در کمال شجاعت و متانت و استوار از حق وحقیقت که همان اسلام ناب محمدی وامامت و ولایت است دفاع میکنند همانند اقایان زاکانی و شریعتمداری .

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۲:۰۵:۴۵
     
به عنوان یک کارشناس ارشد روان شناسی هوشمندی درایت و متانت جناب اقای زاکانی را تحسین کردم دنیای از بلاهت را در طرف مقابل دیدم چطور واقعیتهای هر روز تکرار میشود اینقدر اقایان را بفکر وا نمیدارد که مردم میفهمند عقده های خور بزرگ بینانه تنها بوی تعفنی است مردم حق پرست را از انها بیشتر فراری میدهد من تنها این سایت رو امروز سرچ کردم تا از هر دو طرف تشکر کنم که واقعیت مسیر و مرامشون رو نشون دادنند چه کسی ایران و غرور مردمش رو به حراج گذاشت ؟ حس برتر بینی در این حد که دکتری سیاسی معنیش همه چیز دانی بشود و مابقی همه نادان و کم فهم؟ خوب ما که داریم با دهان بسته و چشمان دقیق نگاه میکنیم چه؟ رییس جمهور در یک موضع واقعی هست که ما مبینیم پیشرفتهای و کاستی های و تا حقیقت که شان ملت باشد فاصله هست و همین انگیزه ای برای جلو رفتن میشود اما اینها چه کسانی هستند که ما را از همان موضع واقعی که بودیم عقبتر بردنند؟ وقتی بخاطر اغتشاشات صنعت توریسم عملا به زانو درامده و عده بیکار شدنند چه کسی متضرر میشود؟ وقتی اموال عمومی به بیماری "وندالیسم" در اتش میسوزد اقتصاد و ارامش و موقعیت ایران به جلو میرود؟ الحمد الله که هر روز چهره فتنه اشکار تر میشود و امور مملکت به دست چند بیمار با عقده های حقارت نیفتاد

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۹:۱۰
     
مثل مناظره‌اي كه در دانشگاه شريف انجام شد، اطاعت شروع به ياوه‌گويي كرد...

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۴۷:۳۶
     
نماینده مجلس ششم شهرستان داراب در استان فارس در سعادت آباد تهران زندگی می کنند!!
غرور و تکبر و خودشیفتگی و اهانت در صحبت های ایشون موج می زد

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۹:۳۱
     
سلاموديشب هر كسي كه ذره اي انصاف داشت بدور از تعصبات جناحي ديد كه دكتر زاكاني عزيز چه خوب از منطق اصولگرايي دفاع كرد و طرف مقابل جز بيان يك سري مطالب تكراري چيزي براي گفتن نداشتند ولي كاش آقاي زاكاني به آن آقاي اصلاح طلب مي گفت اگر مردم به گراني و ... ناراحت بودند چرا 24 مليون به دكتر راي دادند چرا در انتخابات شركت كردند مردم ناراضي كه معمولا در انتخابات شركت نمي كنند در مجموع همه ديديند طرف مقابل دكتر زاكاني هيچ حرفي براي گفتن نداشت،درباره شركت نكردنش توي راهپيمايي نه دي و بند 3 قانون چهارم و اينكه قانون هدفمند كردن يارانه ها همين ديروز تصويب شده !! و آقاي انصاري همين ديروز توي بنياد براشون توضيح داده !!كه ديگه حرفي براي گفتن ندارم!!
برنامه روبه فردا برنامه ايست كه بايد قدرش را دانست كاش ضرغامي از 6 ماه پيش اين برنامه ها را مي گذاشت كاش...

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۴:۳۰
     
آفرين به زاكاني،آفرين به اين منطق ،آفرين به اين قدرت چاش كشيدن ،آفرين به اين اقدرت بيان،طرف مقابل،پيشنهادم اينه كه حتما فيلم اين مناظره رو روي سايتتون بگذاريد و يه جوري امكان دانلودش رو فراهم كنيد كه همه بتونند ازش استفاده كنند،پيش بيني من اينه كه ديگه اصلاح طلب ها در اين برنامه شركت نمي كنند!!

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۹:۰۶
     
ما نفهمیدیم اطاعت کارشناس چیه ؟ مذهبی ؟ سیاسی ؟ اقتصادی ؟ جامعه شناس ؟ یا فرهنگی ؟ در همه امور انتقاد کرد ! البته خوب به نظر من خوب تونست با انتقادای پراکنده توپ رو بندازه تو زمین حریف و دیدیم که بحث رو اصلا به بیانیه ها و حرکات برخی هواداران تندرو و اشتباهات جریان همفکرش نکشوند.
آقای زاکانی هم خوب و با دسته بندی و با خونسردی جواب داد ولی خوب سخته جواب دادن به کسی که آکادمیک برخورد نمیکنه و عوام پسند میاد جلو !

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۷:۵۵
     
طرفداران اصلاحات فقط با هوچی گری و داد و فریاد می خواهند جوسازی کنند، منطقشونم که صفره!البته وقتی متفکرترینشون هنوز به تعصبات قبیله ای (موسوی پسرترک و داماد لر) اعتقاد داره از بقیشون نباید انتظاری داشت!
دیوانه اگر در شهر رها بشه خطرناکه باید در جای مخصوص خودش باشه.

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۷:۴۷
     
سلاموديشب هر كسي كه ذره اي انصاف داشت بدور از تعصبات جناحي ديد كه دكتر ذاكاني عزيز چه خوب از منطق اصولگرايي دفاع كرد و طرف مقابل جز بيان يك سري مطالب تكراري چيزي براي گفتن نداشتند ولي كاش آقاي ذاكاني به آن آقاي اصلاح طبل مي گفت اگر مردم به گراني و ... ناراحت بودند چرا 24 مليون به دكتر راي دادند چرا در انتخابات شركت كردند مردم ناراضي كه معمولا در انتخابات شركت نمي كنند در مجموع همه ديديند طرف مقابل دكتر ذاكاني هيچ حرفي براي گفتن نداشت
برنامه روبه فردا برنامه ايست كه بايد قدرش را دانست كاش ضرغامي از 6 ماه پيش اين برنامه ها را مي گذاشت كاش...

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۷:۲۴
     
دکتر زاکانی مثل ایام دانشجویی متین و سنجیده و مختصر صحبت کرد و لازم نیست همه از صحبتهای ایشان راضی باشند !!! مهم اینه ایشان با صحبتهای اطاعت حریفش رو زمین گیر کرد و به اصطلاح خودشون از صحبتهای اطاعت بهترین استفاده رو کرد.
موفق باشی دلاور

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۶:۲۳
     
جزو نطرات بالا قرار بده:

دکتر زاکانی یادش رفت از آقای اطاعت بپرسد که شما که اینقدر از رد صلاحیت می گویی ؛ در انتخابات مجلس هشتم که رد صلاحیت نشده بودی، برای مردم بگو که در انتخابات نفر چندم تهران شدی؟
می دانید نفر چندم شده؟ چهل و پنجم
خوب مردم به آنها رای نمی دهند
بقیه باید تاوان چه را پس بدهند؟

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۲:۴۷
     
به نظر من آقای اطاعت هر دل مردم رو گفت . و آقای زاکانی اصلا به سوالاتش پاسخ نداد.از قبیل:
1- در مورد راه آهن اصفهان شیراز
2- در مورد بازداشت ها
3- در مورد رتجمعات اصل 27 قاون اساسی یک جواب خنده اور گفتند و فرمودند چون قرار است در اینتجمعات به مبانی اسلامی توهین شوهن مجوز نمی دهیم یعنی قصاص قبل از جنایت؟؟
4- در مورد رد صلاحیت های گشترده
5-حمله به سخنان آقای خاتمی در شب عاشورا
6- بستن مسجد آقای دستغیب
7- دادن مبلغ پول به روستاییان شب قبل در ایام تبلیغات انتخابات
ودهها سوالی که آقای زاکانی هیچ پاسخی به آنها نداد

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۲:۲۵
     
البته یک نکته است که باید ذکر بشود. اگربه این آقایان فرصت بیشتری داده شود تا در تلویزیون صحبت کنند، دیگراین مسائل پیش نخواهد آمد. این آقا فکر می کرد مردم هیچ نمی دانند و باید همه را خود به گوش آنها برساند، در حالی که ملت با همه ی این مشکلات و آشنایی با تمام آنها (و با دانستن این موضوع که منشا این مشکلات به دوره هایی برمی گردد که خود آقایان در سر کار بودند) به احمدی نژاد رای دادند، حالا آقا می گوید بگذارید ملت بیایند بیرون اعتراض کنند. به چه اعتراض کنند، اعتراض کنند تا شما بیایید دوباره شروع به چاپیدن ملت کنید. خیر آقا از این خبرها نیست. من مانده ام کسی که نماینده ی مردم داراب بوده،‌حالا توی سعادت آباد چکار می کنه!!! اون وقت می گه هیچ کاری نشده!!!

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۹:۳۲
     
طرف اصلاح طلب را متهم به پراکنده گویي کرده اید
من هم قبول دارم پراکندگویی شد
حق اين است یک کانال تلویزونی 24 ساعته درست بشه و سالها توش برنامه بزارن و فقط سر تیتر ندانم کاری و ظلمها و بي لياقتیها و رانت خواری ها و تقلبها و ...... حکومت را در آن عنوان کرد تا پراکنده گویی نشود

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۹:۱۳
     
شما واقعا عقده ای هستید!
البته اینکه کامنتهای علاقه مندان به خودتون رو برای آسایش روح خودتون در سایتتون بیارید بحثش جداست ولی برید نتایج مناظره تون رو در بین مردم نگاه کنید بعد اینطوری متوهم گونه صحبت کنید.
دوباره یک مشت نفهم رو اینجا ریختید که شروع به توهین کنند به موسوی و کروبی و اصلاح طلبها! ولی مناظره عالی بود جناب زاکانی!
کیش و مات!

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۷:۲۸
     
آقا این را جزو نظرات بالا بگذار:

این آقای دکتر اطاعت اولا که مثل احمدی نژآد خودش را دانای کل و متخصص همه امور می دانست ثانیا بدون اطلاع در مورد همه چیز نظر می داد
اصلا متن لایحه را نخوانده بود که هیچ زمان تصویب آن را هم بلد نبود
بعد داشت آن را نقد و بررسی می کرد

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۶:۲۱
     
1-کدام استلال در کلام زاکانی بود؟
2-شیوه تحقیر ادبیات جناح راست دهه شست واصول گر ای فعلی است آن زمان ک هدیدگاهای شهید مطهری را تحت عنوان "یاداشت رد دمی کردند "اکنون واؤهاه عوض شده
3- اگر این نامه جام زهر است پس نامه جناح راست در مورد نخست وزیری موسوی به امام که "نود.... پوزبند به ما به دهید چیست ؟

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۴:۳۶
     
اسف آور است در کسانی که خود را رجل سیاسی میدانند به تعداد انگشتان دست هم شاید سیاستمدار جامع نگر نه در اصلاح طلبها نه در اصولگراها نداریم ازمتولیان خواهشمند است دیگر زمان تشکی اموزشگاه پرورش سیاستمدار جاع نگر خیلی دیر شده باید به این مساله فکر کنیم سیاستمداری که هنوز تشخیص تیتر این برنامه را با نقد دولت نمیداند (که اینجا از صدا وسیما خواهشمند است حتما برنامه نقد دولت هم گذاشته شود)دوستان عزیز (اگرهستند) لطفا نفرمایند در دوره اقای احمدی نژاد 300 میلیارد خرج شد هیچ کاری هم صورت نگرفت این حرف وجدانان خود گوینذه هم قبول دارد لطفا به این باشید که شنوندده افراد خاص اند یا خاص وعام موافق ومخالف دشمن داخلی وخارجی .البته هر کسی میتواند به روشهای اذاره کشور وهزینه های انجام شده وسود حاصل نقد داشته باشد وقص علی هذا .......لطفا به اطلاع کلیه کسانی که خودرا سیاسی میدانند ومدعی حفظ منافع ملی هستند از تمام جناح های معتقد به نظام از اصول گرا(همه نوعش )تا اصلااح طللب (همه نوعش) خط 3و4 و5..................لطفا اگر این نظر را چاپ نکردید بهتر اما صلاح دانستید اول خودتان عمل کنید بعدا به عنئان درد نامه به اقایان وخانمهای ذیربط برسانید .والسلا م علی من التبع الهدی.

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۳:۴۶
     
می خواهم این متن انتشار نیابد و حتما آقای زاکانی آن را بخواند .
1- آقای زاکانی عزیز - اینکه برخی اصولگرایان در مقابل برخی اقدامات مانند کهریزک و ... سکوت می کنند به علت نگرانی از سوء استفاده دشمنان است . اما شما متاسفانه مدام و بیش از حد روی این مسائل مانور می دهید و حتما می خواهید بگوئید منصفید . حالا رئیس جمهور مثلا آقای رحیمی را برای پستی در نظر گرفته است . اما اینکه تمام مسائل را رها کنیم و مدام آب به آسیاب دشمن بریزیم کاری از پیش نمی رود . من فکر می کنم خود شما دیشب باطل را لمس کردید و دیدید چگونه حق را وارونه کرد . به خاطر حضور همین افراد است که نباید مدام تو سر نیروی خودی زد .
2- تفاوت مناظره آقای شریعتمداری با شما این بود که آقای شریعتمداری از خود و کیهان گذشتند و به دفاع از انقلاب پرداختند اما شما بیشتر سعی در دفاع از مجلس و مصوبات آن داشتید تا مظلومیت نظام .
3- متاسفانه جاهایی که آقای احمدی نژاد و سیاست هایش تخریب می شد شما واکنش قاطعی نشان نمی دادید اما همین که از مجلس انتقاد می شد سعی در دفاع داشتید . به عنوان مثال چرا در جواب راه آهن شیراز نگفتید که خاتمی هم پتروشیمی تمام نشده را افتتاح کرد تا مردم بفهمند که تمام این حرف ها بهانه است . یا چرا نگفتید که در دولت اصلاحات نرخ بیکاری 2 رقمی شد و یا وضع مسکن در سال 80 و 81 اینگونه شد و یا چرا وقتی که می گوید غربی ها به خاطر دموکراسیشان سرانه بالایی دارند چرا نگفتید که این به خاطر چپاول ملتهاست نه دموکراسی و اگر به خاطر دموکراسیشان است پس چرا امروز اینقدر وضعشان خراب است .
متاسفانه سنسور شما فقط در برابر عملکرد مجلس هایی که خود در آن بودید حساس بود اما در مقابل سایر مسائل از خود غیرتی نشان ندادید و این دقیقا عکس رفتار آقای شریعتمداری بود .
حال انشاءالله که دیشب فهمیده باشید که مودب بودن صرفا خوب نیست و در مقابل باطل بایستی روشن گری کرد حتی اگر متهم به تندروی شویم . امیدوارم قدری مشی شما تغییر کند و محکم تر بایستید .
اساسا یکی از مسائلی که باعث پیش آمدن فضای پس از انتخابات شد این بود که جریان فتنه 4 سال فکر می کرد آقای احمدی نژاد تنهاست در صورتی که اگر در مقابل تخریبات ، امثال شما دوستان محکم می ایستادید قطعا این تلقی غلط که باعث پر رو شدن دشمن و جریان باطل شد پیش نمی آمد . نه تنها دفاع جانانه نشد بلکه بسیاری از اوقات خودی ها زمینه تخریبات را فراهم کردند . اگر شما به دوستان دیگر هم دسترسی دارید خواهش می کنم این منطق را انتقال دهید که نبایستی یک رفتار باطل کوچک از جریان حق را آنقدر بکوبیم که جریان کاملا باطل جان بگیرد . این کار خدا بود که جریان فتنه به امام و انقلاب و اهل بیت و امام حسین توهین کردند که این باعث شد تا امثال شما دوستان به خروش بیایید وگرنه اگر توهین ها متمرکز روی احمدی نزاد می ماند بعید می دانم که شما دوستان تکانی به خود می دادید . خواهشم این است که اشتباه 4 سال گذشته را تکرار نکنید و مظلوم را در میان نا محرمان تنها نگذارید .

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۵:۴۹
     
اندر اوصاف شیخ اصلاحات همین سخن حضرت امیر (ع)کا فی است:

اگر جاهل ساکت می ماند
مردم دچار اختلاف نمی شدند.
بحار الانوار
ج 75 ص 8

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۲:۵۷
     
جای شکی نیست که مسایل بعد انتخابات در جریان شناسی های قبلی جای نمی گیرد اما اینکه حضرت آقای اطاعت می گفتند که راهپیمایی 9 دی به جناح خاصی متعلق نیست اوج جهالت و یا پررویی سیاسی اینهاست لابد ادعا دارند متعلق به سبزها بوده شعارهای مرگ بر... راهم که کر بودن و نشنیده اند

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۱:۵۵
     
بنام خدا
صرف نظر از نام دو طرف چند موضوع جالب بود:
1- كم اطلاعي قانون گزاري كه از قانون مصوب خود هيچ نمي داند.
2- عدم انسجام فكري و پراكنده گويي
3- اوج استدلال در نان سنگك و ناتواني مردم سعادت آباد در خريد نان
4- سكوت در مقابل تقلب به عنوان همان ريشه و علت و فرار به معلول ها براي عدم پاسخگويي به علت
5- راي ندادن حتي سران اعتماد ملي به شيخ كروبي
6- اوج هنر اصلاح طلبان در ورود به تمام مباحث و باصطلاح همه فن حريف بودن
7- درشت گويي و در حرف ديگران پريدن و زياده طلبي در حقوق و بلند صحبت كردن
8- اما انصافا اوج استدلال ايشان براي محبوبيت اصلاح طلبان :
پيامك فرستادن در حالي كه 7 ماه پيش در كشور رفراندم انقلاب برگزار شده و 40 ميليون راي داده اند و از طرفي معلوم مي كرد اين ايده از كدام قوطي درآمده است
9- توهين به مردم ( پول دادن به مردم ! در شب انتخابات)
آقاي اطاعت اگر اكثريت مردم ايران از نظر شما به اين اندازه جاهلند و لياقت شهروند درجه 1 را ندارند آنها را به حال خود رها كنيد .(خلايق هر چه لايق ) به ياد آقاي تاج زاده كه در مناظره مي گفتند اگر اكثريت مردم با راي به اصلاح طلبان اشتباه كردند
خلايق هر چه لايق

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۸:۴۳
     
نکته ی بارزی که در اطاعت هویدا بود این بود که بر خلاف شعارهای دروغ مردمی و سنگ مردم را به سینه زدن فقط درد "من" داشت و نهایت خود محوری بود این آقا که اصلا نمیفهمید واژه ی ملت که ازش استفاده میکرد به معنی خودش و مرفهین بی درد اطرافش نیست ملت همان هایی هستند که 9دی اعلام وجود کردند و جالب اینکه بر خلاف گفته های ایشان غالبا قشر متوسط و متوسط پایین جامعه بودند و کسانی که خودشان را ازین ملت واقعی دور نگه داشته اند و به این بی خبری میبالند امثال بی دردانی مثل ایشان هستند که دغدغشان نه دغدغه ی مردم که دغدغه های سیاسی حزبی و گروهی و روزنامه های کذاییشان است.

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۳:۴۰
     
مرسی اقای زاکانی من لذت بردم صدا سیما شما هم همینطور

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۴۹:۲۶
     
سلام
به هر حال نباید از پخش شدن این قبیل صحبت ها(صحبت های آقای اطاعت) کوچکترین نگرانی به آدم دست دهد. هر چند که واقعا در بعضی اوقات احترام بیننده ها رو هم نگه نمی داشت.
چیزی که در اینجا مهمه اینه که اغلب حامیان اصلاحات می خواهند با فریاد زدن جوسازی کنند و بگند چون داد می زنیم پس حق با ماست.
این موضوع رو مردم فهیم ایران به خوبی درک می کنن.
جو سازی رو قبلا هم با صحبت های تند و به دور از ... آقای موسوی و کروبی نسبت به دکتر احمدی نژاد و مجری مناظره ها شاهد بودیم.
یا علی

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۴۲:۲۲
     
تفاوت لحن اطاعت در هر بند از مناظره و کلی گویی و تند گویی مسائل کلیشه ای حاکی از شتابزدگی - بی پاسخ بودن مستند و منطقی او بود -حتی از طرح و قوانین مصوب مجلس ششم و هدف رایانه ها هم بی اطلاع بود

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۴۱:۳۶
     
این اقای اطاعت جه جوریی تورم 13.5 درصد را 30 درصد می گوید دیگه نمی دونم.............
حتما از ننه جون کروبی گرفته.
والا به خدا که ما تو مشهد رون گوسفندی که در حد اعلا هست را از بازارهای شهرداری کیلویی 12500 تومان می خریم. حالا ایشون در سعادت آباد تهران کیلویی 18000 تومان می خرند دیگه به تورم کل کشور چه ربطی داره......
هرکی هم باور نمی کنی به روزنامه شهرآرا ارگان رسمی شهرداری مشهد بره یا از دوستای مشهدی اش بپرسه .

۱۳۸۸-۱۰-۲۵ ۱۰:۴۱:۰۵
     
همه شما که سنگ مردم مستضعف رو می زنید شکمهاتون پره پس لازم نکرده حرف مفت نزنید

۱۲۳۴
باز هم پراکنده گویی در برنامه "روبه فردا"