جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تولید پژو 207 از اسفند 88 در ایران

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 71264
قائم مقام ایران خودرو از تولید پژو 207 از اسفند سال 88 در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، سیدجواد دهنادی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز گفت: این خودروی کلاس جدید از فروردین ماه سال آینده به تولید انبوه رسیده و تا نیمه نخست سال 89 وارد بازار می شود.
وی تصریح کرد: برنامه تولید ایران خودرو در سال‌جاری 680 هزار دستگاه انواع خودروی سواری است که این میزان نسبت به سال گذشته 5/13 درصد افزایش نشان می‌دهد.

دهنادی با بیان اینکه ایران خودرو در سال گذشته 600 هزار دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرد، گفت: در حال حاضر تولید ایران خودرو از حدود دو هزار و 600 دستگاه در روز عبور کرده است.

قائم مقام ایران خودرو تاکید کرد: برنامه تولید ایران خودرو تا اواخر آبان ماه سال‌جاری به 2 هزار و 800 و تا پایان سال به 3 هزار و 70 دستگاه در روز می‌رسد.

دهنادی با بیان اینکه روزانه حدود 400 دستگاه خودرو در ایران خودروی تبریز تولید می‌شود، اظهار داشت: میزان تولیدات ایران خودرو تبریز تا پایان امسال به 500 دستگاه در روز و در اوایل سال آینده به 600 دستگاه خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات ایران خودرو رو به افزایش است، تاکید کرد: همه تلاش گروه صنعتی ایران خودرو ارتقای کیفیت محصولات است به طوری که بتوانیم همه محصولات خود را در رده کیفیت A ارتقا دهیم.

قائم مقام ایران خودرو همچنین از افزایش کیفیت پژو 405 و پارس در آخرین رده‌بندی خودروهای داخلی خبر داد و افزود: در حال حاضر پژو 206، گراند ویتارا و مرسدس بنز ایران خودرو در رده کیفی A قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *