جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

العبادی عشایر الانبار را به جهاد دعوت کرد

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 410610
نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگو با شیوخ عشائر استان «الانبار»، انقلاب عشائر علیه داعش را مستلزم آزادسازی این استان دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «حیدرالعبادی» نخست‌وزیر عراق رمز پیروزی بر داعش در استان «الانبار» عراق را انسجام قهرمانانه میان نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و عشائر این استان دانست.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیری عراق که نسخه‌ای از آن به دست پایگاه خبری «السومریه نیوز» رسیده، آمده است: العبادی در دفترش میزبان هیأتی از شیوخ عشائر الانبار به ریاست «ماجد عبدالرزاق العلی السلیمان» امیر قبائل الدلیم بود و طی این دیدار، دو طرف اوضاع امنیتی در این استان و بسیج عشایر علیه داعش برای آزادسازی مناطق تحت اشغال و بازگرداندن امنیت و ثبات به الانبار را بررسی کردند.

عبادی در این دیدار گفت: انسجام قهرمانانه میان نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و عشائر در الانبار و سایر استانها، این گروه های تروریستی را در هم خواهد شکست. ما برای پیروزی در این نبرد به انقلاب عشائری علیه دشمن نیاز داریم.

وی افزود: نبرد نیروهای امنیتی در عراق با داعش، نبردی متعلق به تمام عراقی‌ها است و باید همگی از آنها علیه تکفیری‌های پشتیبانی کنند. پایان کار دشمن ما به دست نیروهای قهرمان ماست و بشارت پیروزی نزدیک است و پیروزی‌هایی نیز محقق شده است و ما تلاش داریم تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن، این نبرد پایان یابد.

در مقابل شیوخ الانبار نیز اعلام کردند که برای آزادسازی شهرهای الانبار از دست داعش، در کنار نیروهای امنیتی کشور قرار خواهند گرفت.

عبادی در نشست دیروز پارلمان نیز گفت: دولت، در حال آماده شدن برای آزادی استان الانبار از دست داعش با همکاری نیروهای بسیج مردمی، عشائر و نیروهای امنیتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *