جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فيروزكوه همچنان مي‌لرزد

پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 91451
صبح ديروز زلزله‌اي با مقياس 4.2 ريشتر شهرستان فيروزكوه را در استان تهران لرزاند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، اين زلزله كه ساعت 8و50 دقيقه صبح چهار‌شنبه اتفاق افتاد تا كنون ده‌ها پس لرزه داشته است كه از اين ميان در روز گذشته پنج پس‌لرزه بالاي 2ريشتري در ساعات9و27 دقيقه، 11و57 دقيقه، 15و13دقيقه، 15و26 دقيقه، 19و32 دقيقه و بزرگترين پس لرزه روز گذشته در ساعت21و7 دقيقه رخ‌داد كه به بزرگي 3.3 ريشتر بود و امروز نيز يك ‌زلزله بالاي 2 ريشتر در ساعت9و53 دقيقه و در ساعت5و47دقيقه يك زلزله 3.1 ريشتري به وقوع پيوست.
زمين‌لرزه صبح ديروز اين شهرستان به گفته شاهدان عيني باعث شكستن شيشه پنجره‌ها، جا‌به‌جايي اشيا و ديگر خسارات جزيي شد كه رعب و وحشت در ميان شهروندان ايجا كرد، به طوري كه برخي از مدارس تعطيل شدند و شهروندان روز را در خيابان به شب رساندند.
همچنين پس‌ از زلزله روز گذشته سازمان‌هاي امدادي اين شهرستان در حالت آماده‌باش هستند و مردم را به سوله‌هاي ورزشي انتقال داده‌اند، گفته مي‌شود بسياري از ساكنين فيروز كوه شب گذشته اين شهر را ترك كردند.
گفته مي‌شود برخي از اهالي فيروز‌كوه ديشب را نيز در خيابان‌ها سپري كردند، به‌خصوص بعد از پس لرزه‌اي كه ساعت 5و47 دقيقه صبح امروزبه مقياس3.1 ريشتر رويداد شهروندان از خانه‌ها‌ي خود خارج شدند. آخرين گزارش‌هاي موجود نيز حاكي از اين است كه فيروزكوه همچنان تعطيل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *