جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵۸
افزایش 36 درصدی محبوبیت موسوی

نظر سنجی یا نظر سازی جهاد دانشگاهی به نفع سبزها!؟

يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 126319
اخیرا یک نظر سنجی به نام جهاد دانشگاهی در رسانه های ضدانقلاب و سبز منتشر شده است که در آن آمده مردم از رئیس جمهور ناامید و به سمت موسوی متمایل شدند.

به گزارش جهان این نظرسنجی که مورد استقبال گسترده رسانه های سبز و ضدانقلاب قرار گرفته است نتایج کاملا غیر واقعی دارد.

مطابق این نظر سنجی یا نظرسازی 76 درصد مردم خواهان تغییر وضع کنونی هستند و یا اینکه 56 درصد از محبوبیت احمدی نژاد کاسته و 36 درصد به محبوبیت موسوی افزوده شده است.

اما این نظرسنجی درحالی انتشار گسترده پیدا کرده و مورد تحلیل رسانه های فتنه قرار گرفته است که از اساس کذب و ساخته و پرداخته "جریان سیاسی دروغ" است.
رئیس جهاد دانشگاهی این نظرسنجی را تکذیب و اعلام کرد که این نظرسنجی ساختگی است.

البته از این دست اقدامات در ماههای قبل و پس از انتخابات به کرات انجام شده است.نظرسازی هائی که بعدها مشخص شد پشت پرده آنها مهدی هاشمی قرار دارد.برخی تحلیل گران، این نظرسازی ها را ریشه توهمات موسوی می دانند.

مطابق اخبار و اسنادی که ماهها پیش منتشر شد، مهدی هاشمی با تاسیس یک سازمان عریض و طویل وظیفه تهیه نظرسنجی برای تشکیلات موسوی را برعهده داشته است.مطابق این اسناد وی با اطلاعات و نظرسازی های غلط، موسوی را به این باور رسانده بود که پیروز بلامنازع میدان است.با این حال به نظر می رسد هنوز تشکیلات خودساخته مهدی هاشمی فعال است. 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب شما چرا از اين نظر سنجي دروغي اينقدر ترسيده ايد ؟ اصلا شما چرا نمي گذاريد با بايكوت خبري موسوي و اطرافيانش از ذهن مردم حذف شوند ؟ شايد برايي شما نان و آب دارد و ما خبر نداريم؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر این ... سری به رسانه های مزدور خودشون بزنن متوجه میشن محبوبیت موسوی چقدر هست . موسوی دیگه شده...
Iran, Islamic Republic of
بنده خداها!!خوب آرزو دارند دیگه،همون قضیه ی همسر منورالفکر یکی از سران فتنه است که گفته بود ما هر چی دوروبر! خودمونو میبینیم،شاهد هستیم همه طرفدار ما هستند!!!اینا منظرشون اون نظرسنجی نیست،نظرسنجی بین خودشون هست و فک و فامیل!!!






1
Iran, Islamic Republic of
جهاد دانشگاهی که وابسته به جناح چپ کشور است و نمونه های بارز آن، جای انکار کردن ندارد.
مثلاینکه یادشان رفته که همین مرکز جهاد دانشگاهی نزدیک به موسوی در انتخابات، نتیجه نظرسنجی خود در روز پیش از انتخابات را که دکتر احمدی نژاد با آرای بالا از موسوی جلو بود، منتشر کرد؛ تا پروژه تقلب جا بیفتد.
Iran, Islamic Republic of
اگر ادعاي تقلب آقايون درست باشه و موسوي واقعا در انتخابات 64 درصد راي آورده باشه!! با اين 36 در صد كه طبق اين نظرسنجي اضافه شده محبوبيتش به 100 در صد رسيده.مباركه ان شاالله!!!!!
الحمدلله الذي جعل اعدائنا من الحمقا.
Iran, Islamic Republic of
شما ها چرا با نتيجه اين نظرسنجي تبتون بالا رفت البته حيققت تلخ است اما باز هم اين نظرسنجي خيلي ملايم تر از اوني هست كه واقعيت داره شايد يك انتخابات آزاد تشكيل بشه و مردم در ابراز نظر آزاد باشن ...
Latvia
اين نظر سنجي هاي دروغين و جهت دار قبل از انتخابات سال88 نيز وجود داشت و آقاي احمدي نژاد را نفر آخر با كمتر از 10 ميليون راي معرفي مي كردند! اما اين نظر سنجي ضمن اعتراف به دروغ بودن نظر سنجي هاي قبلي محبوبيت بالاي 60 درصدي آقاي احمدي نژاد را در ايام انتخابات88 تاييد كرده و با وجود كاهش 56درصدي محبوبيت آقاي احمدي نژاد(به ادعاي جهاد دانشگاهي) آنهم در تهران! همچنان ايشان در كل كشور پيشتاز است.چون انتخابات اخير ثابت كرد كه نگاه شمال شهر تهران با نگاه جنوب شهر تهران و شهرستانها و روستاها زاويه 180 درجه اي دارد!
Iran, Islamic Republic of
از کجا فهمیدین غیر واقعی؟؟ علامه ها یه کم برید تو مردم و ببینید چه خبره؟
Iran, Islamic Republic of
خوب درسته . یه آمار سرانگشتی. طرفداران احمدی نژاد خیلیها مسن بودند مثل مادران وپدران ما که انشاالله صدسال دیگه زنده باشند ولی اجل مهلت نمیده ونسل جدید رو هم که اکثرا مخالف احمدی هستند و خیلی ساده ایم اگه بگیم طرفداران موسوی طرفداران احمدی نژاد شدند چون عملکرد احمدی نژاد تغییری نکرده ولی حالت عکسش بخاطر عملکرد ضعیف دولت مخصوصا در اقتصاد وجود داره . این وضع هر چی بگذره خودش رو بیشتر نمایان میکنه
Latvia
حتي اگر مردم به آقاي احمدي نژاد و ياران نزديكش بي اعتماد شوند به معني اين نخواهد بود كه به موسوي گرايش پيدا كنند.زيرا آقاي موسوي از ابتداي انقلاب داراي كارنامه سياهي بوده و در جريان انتخابات اخير با طرح دروغ بزرگ تقلب از چشم 13 ميليون راي دهنده به خود هم افتاد. قطعا انتخاب آينده مردم اگر از حلقه احمدي نباشد موسوي يا نزديكان او نيز نخواهد بود! انتخاب آينده ملت ايران انتخاب متفاوتي خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه! البته با عرض معذرت از جناب شتر.
Iran, Islamic Republic of
آخه تاکي ميخواهيد مثل کبک سرتو رو توي برف فرو کنيد و هزيان بگيد و بنويسيد ،‌چشمانتون رو بازکنيد تا حضور مردم را ببينيد نکنه چشماتون هم کوره ،‌حضور مردم در 9 دي در 22 بهمن و سالگرد امام ره را نديديد کجا از محبوبيت خائن وطن فروش صحبت شد جز اعلام نفرت و تنفر و برعکس محبوبيت رئيس جمهور و رهبر معظم انقلاب ،‌کم از اقتصاد حرف بزنيد و خودتان را روشنفکر و چيز دان و چيز فهم بدانيد ،‌ شماها ابله اي بيش نيستيد و بعد از 30 سال هنوز مردم ايران را نشناختيد هر کس با شما همراه باشد مي شود روشنفکر حتي اگر مکتب نرفته باشد و جزء اراذل و اوباش باشد ولي اگر مخالف شما باشد و استاد دانشگاه و يا داراي تحصيلات عاليه آنوقت مي شود بيسواد و ...
Latvia
با اين خيال خوش باشيد.
این واقعیتی است که وجود داره. اگر مطمئن هستید که طرفداران موسوی چند هزار نفر نیشتر نیستند در دو مکان مشخص اجازه راهپیمایی بدهید شما طرفدارانتان را با ماشین های کولر دار و پرداخت مبلغی کلان و دادن ناهار و ساندیس به آن مکان ببرید ولی محدودیت هایی از قبیل عدم استفاده از خودرو و بدون امکانات برای سبزها در نظر بگیرید ولی امنیت راهپیمایی آن ها را فراهم کنید آن زمان خواهید دید که کدام گروه در اکثریت هستند. هیچ شک نکنید که شما در بهترین شرایط بیشتر از 20 درصد حامی ندارید تازه امروز تحریم ها و گرانی بیداد می کند شاید در بهترین شرایط پایگاه 5 درصدی دارید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوي
این نظر سنجی هم مثل انتخابات 22 خرداد دروغ بزرگی است
Iran, Islamic Republic of
امپراطوری دروغ هرگز بر ملت ایران چیره نخواهد شد. ننگ بر موسوی
Iran, Islamic Republic of
طرفداران موسوی چند هزار نفر نیشتر! نیستند
Iran, Islamic Republic of
اصلا لعنت بر اصلاح طلبان !!!
ولی خدا وکیلی هر ادم عاقلی اگر کلاهش را قاضی کند ونگاهی به دور و بر خود بیندازد ...نیازی به نظر سنجی نیست این دولت با این شاهکارهایش!!!!! و حمایت دوستان نادانی چون شمااز رفتار غیر اصولی مسئولین دولتی و عدم تمکین به قانون و حیف و میل کردن میلیاردها پول نفت و ...خود به خود این حرفها واقعی مینماید
Iran, Islamic Republic of
البته نمیشه از ساندیسهای نظام جمهوری اسلامی هم واقعا گذشت،نه دی من و دوستم درسته با فشردگی جمعیت مواجه شدیم و از چهارراه ولیعصر برگشتیم ولی متاسفانه ساندیس بهمون نرسید که انشاءالله دفعه بعد که رفتیم بهمون میرسه،البته فکر کنم نظرسنجی کمی درست باشه ها،یعنی هرچه وطن فروش و خائن و دشمن ایران اسلامی و صهیونیست بود به طرفداران مهندس اضافه شده ....
Iran, Islamic Republic of
جالب است موسوی که می گفت احمدی نژاد محبوبیتی نداشت حالا چطور شده محبوبیت او 50 درصد کاهش پیدا کرده است؟؟ راستی در 22 بهمن و 9 دی هواداران موسوی بود که بیرون آمدند و در 22 بهمن امسال هم حتما هواداران احمدی نژآد بودند که بیرون نیامدند
Iran, Islamic Republic of
بایکوت خبری مهندس!!!
خوبه چندین کنگره منجمله کنگره ایالات متحده و مجلس عوام انگلستان و پارلمان ایتالیا و محفلهای جورج سورسی که قلبش تنها برای آزادی مردمان ایران میتپه!!! و بی بی سی و سی ان ان و وی ا ای و 14 ،15 تا لس انجلس تی وی و دویچه وله و رویترز و هاآرتص و گاردین و واشنگتن پست و بی بی سی فارسی و صدای امریکا و رادیو زمانه و10 11 تایی روزنامه و 5 6 مجله اصلاح طلبی ... هستند والا واقعا بر مظلومیت!! مهندس در نداشتن رسانه باید گریسته میشد....
Iran, Islamic Republic of
آقای متوهم چرا به ابزار بیخودی چون نظرسنجی متوسل میشن؟!ایشون تا اونجائیکه یادمه به این ابزارهای مزخرف مثل انتخابات عقیده ای نداشتند و کف خیابون را ترجیح میدادند،برای همین توصیه میشه اگر دنبال درصد محبوبیت میگردند به جای استفاده از دروغ و آمارسازی یه تکه پا تا مثلا زنجان برن تا بفهمن چقدر مردم یک قدرت طلب! را دوست دارند،اگر راه دوری نمیخوان برن تا نمیدونم شهرری،اسلامشهر،کرج یا .. تشریف ببرند تا طعم محبوبیت را بچشند حسابی!!!
Iran, Islamic Republic of
همان قضیه شتر است!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید یکی به این هوادارهای موسوی بگه دو دو تا ؟
56 درصد از محبوبيت دكتر احمدي نژاد كم شده؟!!!!!!!
اينها كه از اول مي گفتند دكتر احمدي نژاد محبوبيتي بين مردم ندارد اونوقت حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
آقايان سبز كودتا چي! دروغ ممنوع!
دكتر محمود عزيز دل ما مردم است و شما غربزده ها هيچ پايگاه و جايگاهي نزد مردم نداريد درست مثل قبل.
Iran, Islamic Republic of
حالا شما يه نظر سنجي بزارين ببينين چه خبره
Iran, Islamic Republic of
توهم بد دردیه!!!
Latvia
يكي از دلايل مهم ناكامي ها و مشكلات موجود در تمام ابعاد اقتصادي، اجتماعي ، فرهنگي و سياسي زير پاگذاشتن ضوابط ، موازي كاري و بويژه كارشكني نهادها و اشخاص قدرتمند در پشت صحنه مي باشد. اگر آقاي احمدي نژاد صادقانه تلاش كند و موفق نشود مي تواند با يك حركت انقلابي و افشاي صريح و شفاف پشت صحنه مافياي قدرت كه با كارشكني خود مانع تحقق اهداف رييس جمهور بعنوان منتخب ملت و رييس اجرايي و شخص دوم مملكت را به مردم معرفي كند (شبيه كاري كه در مناظره انجام داد)، ملت يكصدا از او حمايت كرده و بيش از گذشته خط بطلان برهمه نظر سنجي ها و فضاسازيها خواهد كشيد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که محبوبیت هر دو کاهش یافته و محبوبیت قالی باف بالا رفته.
Iran, Islamic Republic of
شاید مردم به خاطر برخی از مسائل از دولت دلگیر باشند والا این باعث نمی شود به موسوی روی آورده باشند.چون خود موسوی حدود بیش از یک سال روی اعصاب اینمردم راه پیمایی کرد و هنوز هم خسته نشده.اما متاسفانه باید گفت اگر همین روند ادامه پیدا کند و مردم کسی را نیابند که دلشان به او خوش باشد کم کم نسبت به نظام دلسرد می شوند و این خطر دارد.
Germany
از اول هم عین حقیقت بود

درود بر مهندس عزیز

اولین رای که دادم به موسوی بود افتخارم می کنم بهش...........
France
نظر سنجی در تهران بوده.حتی اگر بر فرض محال درست هم بود اینقدر ذوق زده شدن نداشت.
ده بار دیگر هم با این آبروریزی که مدعیان اصلاحات برپا کردند انتخابات بشود باز اصولگرا برنده است.اینها به ضرر خودشان کار کردند.
Iran, Islamic Republic of
سایت شما یه نظر سنجی بذاره با این کامنت ها که همه باید احمدی باشند ببینیم چی میشه البته نه جرات این کار رو دارید و نه حتی نظر رو نمایش می دید
Iran, Islamic Republic of
درودبرمحبوبترين سياستمدارايران مهندس موسوي عزيز. مهندس موسوي پرطرفدارترين مرددنياست نه تنهاايران .
Iran, Islamic Republic of
مهندس موسوي ازاول هم محبوب ايراني هابودند و هستند وخواهندبود و نيازي به نظرسنجي نيست .
Iran, Islamic Republic of
البته راست ميگن طرفداراي موسوي از سلطنت طلب و منافق و غيره زياد شده
Latvia
همه اين ترفندهاي تبليغاتي با يك مصاحبه و افشاگري آقاي احمدي نژاد خنثي شده و ورق به نفع او بر مي گردد.چون افكار عمومي ايران داراي انرژي پتانسيل عظيم آتشفشان عدالت خواهي و مبارزه با چپاول و غارت و اشرافي گري است
موسوی در قلب ملت ایران

درود بر موسوی و کروبی و هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله ،اگر قرار بود به این نظرسنجی ها توجه بشه....از بانک مرکزی موسوی و احمدی نزاد دو نمونه عجیب آمار نمی دادند.....اما معلومه که میرحسین هر روز بر طرفداراش افزوده می شه ...تو22خراداد هم که امسال ثابت شد با جمعیت بیش از 10 نفر.
Iran, Islamic Republic of
ميزان راي من است.
ميرحسين موسوي
Iran, Islamic Republic of
در جواب آن دوستی که گفت اگر موسوی 64 درصد ارا داشته و با این 36 درصد می شود 100درصد باید به ایشان گفت که شما معنی افزایش 36 درصدی را و یا کاهش 56 درصدی محبوبیت احمدی نژاد را متوجه نشدید. چرا که اینگونه محاسبه نمی کنند و یا ثابت کننده ارا 63 درصدی! احمدی نژاد باشد . منظور این است که از درصد محبوبیت آنها کم یا زیاد شده و این اشتباه را عمدا مطرح نکنید. درست است که با سرکوب شدید اعتراضات خیابانی کم شد اما بقول امام جمعه تهران احمد خاتمی این آتش زیر خاکستر است. متاسفانه نارضایتی مردم را نمی بینیم و خود را به نادانی می زنیم . کیست که نداند در خود اصولگرایان هم نسبت به احمدی نژاد نظرها بسیار تغییر کرده است. اعتراضات مردم زیر پوستی شده است . سری به کوچه و خیابان بزنید خواهید دید که داستان چیست. راهپیمایی بزرگ 25 خرداد را هرگونه خواستید تفسیر کنید اما واقعیت قضیه را تغییر نمی دهد.علم کردن راهپیمایی 9 دی و ... در برابر 25 خرداد بجز اینکه مردم را دو پاره کند چیزی نصیب کسی نمی کند. مردم را دوپاره نکتیم. اعتراضات و حرفها را بشنویم و ببینیم ظرفیت این مملکت بیشتر از این حرفهاست. مردم دارند تاوان ندانم کاری و ناکارآمدی یک عده بی لیاقت را می دهند که با شعار و سروصدا کارهای خود را پیش می برند. مهم احمدی تژاد و موسوی نیست مهم سرنوشت این مملکت است که به ناکجا آباد می رود. با شعار دادن مشکلی حل نمی شود فقط ناکارآمدی را در زیر سروصدا قرار می دهند و روز دیگر خود را نشان خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
این دیگه بدجور توهی بود، افزایش 36 درصدی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر درست باشد یعنی :
بر اساس اداعای آنها تقلب هم که شده بود یعنی موسوی 60 درصد آرای داشته و اکنون هم 36 درصد اضافه شده که می شود 96 درصد

4 درص مابقی که رای کروبی و رضایی است !!

حال شما حقیقت را پیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
صدتا از این نظر سازی ها هم درست کند موسوی و جنبش کوچیکش دیگه جسدی بیش نیستند
Iran, Islamic Republic of
يادتون نرفته كه خبرنگارهاي بي بي سي هم از توي اين ساختمون زنده گزارش مي فرستادند براي انگليس كثيف؟؟
Iran, Islamic Republic of
موسوي بهتره در مورد سكوتش در دهه 60 توضح بدهد!چرا ساكت شده؟
Iran, Islamic Republic of
يكي از طرفداراي موسوي نشسته هي كامنت ميذاره!و ازش تعريف ميكنه
Iran, Islamic Republic of
خب اين جك ساله كه طرفداراي موسوي بيشتر شدن!يكيش من كه به ايشون راي دادم ولي با تند روي ايشون از ايشون بدم اومده. خانوادم هم همينطور.مردم بيشتر دنبال مشكلات اقتصاديشون هستند تا اينكه به فكر موسوي باشن!
عزیزم بهترین فرض اینکه دروغ باشه نظرسنجی رو میگم چون تنها در این صورت میشه به زندگی امیدوار بود میفهمی که؟
United States
مگه کسی شک داره موسوی محبوب قلبهاست
Iran, Islamic Republic of
خودتان نظر سنجی کردید اگر یک موسسه بی طرف نظر سنجی کند حتما موسوی 99 در صد است
Latvia
موسوي امروز(نه موسوي22 خرداد88) محبوب قلبهاي بيمار و مغروري است كه با دروغ بزرگ تقلب و توهين به 25 ميليون راي دهنده به آقاي احمدي نژاد لذت مي برد ! هيچ ايراني عاقل وطن پرست صادق و صاحب قلب سالم (حتي سرسخت ترين مخالفان آقاي احمدي نژاد)امروز با وجود رو شدن دستان آقاي موسوي او را محبوب قلب خود نمي داند!
Iran, Islamic Republic of
جهان نمی دونستم تو اینقدر حامی موسوی هستی که نظر من رو نمایش نگذاشتی می تونم بگم من چی نو شته بودم من فقط یک کتاب پیشنهاد داده بودم که حامیان موسوی بخوانند وبدانند او کیست تا اینقدر کورکورانانه از او حمایت نکنند
Iran, Islamic Republic of
جهاددانشگاهي و اين دروغ بزرگ جدا تعجب كردم!!!!!!! نهاد مقدسي كه اقلا 80درصد اعضاء اون به دكتر احمدي نزاد عزيز راي دادن به كجا رسيد كه اينجوري از فتنه گران دفاع كنه؟؟ ميدونستم دكتر ... اصلاح طلب و افراطيه چون دانشجوش بودم
Iran, Islamic Republic of
چرا از واقعیات فرار میکنید و سر خود را مثل کبک توی برف کرده اید. اگر این نظر سنجی را قبول ندارید برید یک سازمان و موسسه مستقل خارجی را بیاورید تا با نظارت یک سازمان مسقل بین المللی برای شما این کار را انجام دهد تا ثابت شود مردم این رئیس جمهور را قبول ندارند.
چرا موقعی که سازمانهای بین المللی از کاهش محبوبیت اوباما در برخی مواقع گزاش میدهند با آب و تاب در اخبار سراسری مانور میدهید؟ آیا ما در کشورمان امکان این کار را داریم؟
Iran, Islamic Republic of
نطفه این جریان از ازدواج دروغ و نفاق بسته شده و هر نوع بی تقوایی و دروغ گویی در آن عین فضیلت است.
Iran, Islamic Republic of
چرا از خارج موسسه بياريم نظرسنجي كنن. ماشاء اله مهدي هاشمي كلي از اين موسسات واستون گذاشته ديگه. تازه از اون موسسه يهودي كه ميزان فساد اداري رو طي يه نظرسنجي به موسوي داده بود تا به ملت دروغ بگه هم ميتونين استفاده كنين ها. ايشون 36 درصد افزايش محبوبيت در بين منافقين، سلطنت طلبها، تكفيري ها، يهودي ها، اروپايي ها و امريكايي هاي افراطي داشته. چون موسوي و كروبي اوايل خيلي افراطي نبودن ولي هرچه جلوتر رفتيم نقاب از چهره افتاد و خمير مايه اينها مشخص شد و دشمنان ما هرچه بيشتر شيفته اينها شدند.