سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۸

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت /درگیری لفظی رویانیان و مجری

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۲۷
کد مطلب: 263687
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین تیم ملی ۳ دهه اخیر کدام تیم بود: ۱ ـ ۱۹۸۴ ۲ـ ۱۹۹۰ ۳ ـ ۱۹۹۶ ۴ـ ۱۹۹۸ ـ۵ - ۲۰۰۴ ـ که نزدیک ۶۲ درصد به تیم ۱۹۹۸، نزدیک ۱۷ درصد به تیم ۱۹۹۶ و نزدیک ۸ درصد به تیم ۱۹۹۰ رأی دادند و مابقی گزینه های دیگر را پسندیدند .
به گزارش جهان به نقل از تابناک، برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته نوزدهم لیگ بر‌تر پرداخت. 

در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه های کوتاهی از بازیهای تیم ملی و گلهای آن در سالهای مشخص شده برنامه ۹۰ به تصویر کشیده شد .

بنا بر این گزارش، وحید هاشمیان هلیکوپتر سابق و سرمربی فعلی هالستنبک، و محمد فنایی کار‌شناس داوری مهمانان حضوری برنامه ۹۰ بودند. مرادی بر این باور بود، در بازی تیم‌های پرسپولیس و فجر داور یک پنالتی به سود سرخپوشان را نادیده گرفت . در ضمن در بازی استقلال و سایپا یک پنالتی بسود سایپا گرفته نشد و در ضمن بازیکن سایپا بخاطر خطا روی برهانی باید اخراج می شد .

وحید هاشمیان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد، از حضورش به عنوان مربی در لیگ دسته پنج آلمان در تیمهالستنبک، اهداف خود در دنیای مربی‌گری، علت افت فوتبال ایران و مشکلاتش گفت .

وی در ادامه در مورد سوال عادل فردوسی پور که در باره این باشگاه بود گفت: تیم من در دسته ۵ آلمان قرار دارد.در آنجا سه تا لیگ حرفه ای وجود دارد. بعد از آن لیگ دسته ۴ مخصوص تیم های شمالی،جنوبی،شرقی و غربی کشور است و لیگ پنج هم اختصاص به تیم های استانی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت از روابط استفاده می کند، گفت: در دوران بازیگری ام نیز از روابط استفاده نکردم و البته به ضرر من تمام شد. با این حال در مربیگری نیز قصد ندارم از رابطه استفاده کنم و اگر موفق نشوم کار دیگری خواهم کرد.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص امکانات باشگاه ها و امکان انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر در آلمان تایید کرد: امکانات تیم دسته پنجمی ما به پرسپولیس برابری می کند. در آلمان اینگونه نیست که اول مجوز تیم داری بدهند و بعد باشگاه به دنبال امکانات برود. هرگز هم تیمی به شهر دیگر منتقل نمی شود و بسیاری از تیم های مطرح مثل هوفن هایم نیز از رده های پایین پله پله بالا آمده اند.

وی با اشاره به انتقال پاس به همدان گفت: من در ایران در سه تیم فتح، پاس و پرسپولیس بازی کرده ام که دو تیم اولی نابود شدند و امیدارم این اتفاق برای پرسپولیس رخ ندهد!

اما حرف های پایانی بازیکن سابق تیم ملی.هاشمیان گفته بود که اگر در سال ۲۰۰۵ من گلزنی نمی کردم تیم ملی به جام حهانی نمی رفت. وحید اما این سوال مجری برنامه نود را هم این طور جواب داد: وقای یک تیم نتیجه می گیرد هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید که به خاطر گلی که من زدم تیم موفق شده است.فوتبال بازی گروهی است و در پیروزی ها و شکست های آن هم بازیکنان سهیم هستند.

درگیری لفظی رویانیان و فردوسی پور در برنامه نود

در برنامه این هفته ۹۰ عادل به بحث مبلغ پرداختی پرسپولیس به فجر برای جذب علیرضا حقیقی اشاره شد و سرهنگ عاری سرپرست فجر تایید کرد که پرسپولیس ۶۰۰ میلیون تومان بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت کرده و شنیده شده که ۵۵۰ میلیون نیز به این بازیکن داده است.

در ادامه رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه آمد و با عصبانیت به فردوسی پور گفت : شما حق ندارید چنین کاری کنید. آقای عاری بی خود کرده است که درباره رقم قرارداد حقیقی و پرسپولیس صحبت می کند. چرا مغلطه می کنید .

وی که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود، رقم اعلام شده درباره قرارداد حقیقی را کذب محض خواند.

وی درادامه افزود: ۶۰۰میلیون تومان با افتخار به تیم فجر دادم و اگر پول داشته باشم بازهم به این گونه تیم ها کمک می کنم. من برای شما و برنامه شما متاسفم.

رویانیان که به شدت عصبانی شده بود گفت: فاتحه فوتبال را باید بخوانیم؛ الان ۱۳ سال است که شما دارید برنامه اجرا می کنید و فوتبال ما اینگونه است. صدا و سیما فرهنگ ساز است، برنامه شما هم باید فرهنگ ساز باشد.

مدیر عامل پرسپولیس خطاب به فردوسی پور گفت: آقای فردوسی پور، شما سفسطه کردید. شما اگر نصیحتی داری به هم سن و سالان خودت بکن. نیازی نیست من را نصیحت کنی.

وی عنوان کرد: من دیگر برای حفظ شان و شخصیت خودم روی خط برنامه شما نمی آیم. من به عنوان یک پاسدار شان خودم را حفظ می کنم و با شما که به شخصیت انسان ها توهین می کنید دیگر صحبت نمی کنم.

رویانیان همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس پول ندارد. من شرمم می آید از این تهمت ها که به پرسپولیس می زنید. من از سپاهان و استقلال که بیشتر خرج نکردم. چرا فکر می کنند که من پول دارم. من پول ندارم. چرا باید به مردم جور دیگری بفهمانید.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین تیم ملی ۳ دهه اخیر کدام تیم بود: ۱ ـ ۱۹۸۴ ۲ـ ۱۹۹۰ ۳ ـ ۱۹۹۶ ۴ـ ۱۹۹۸ ـ۵ - ۲۰۰۴ ـ که نزدیک ۶۲ درصد به تیم ۱۹۹۸، نزدیک ۱۷ درصد به تیم ۱۹۹۶ و نزدیک ۸ درصد به تیم ۱۹۹۰ رأی دادند و مابقی گزینه های دیگر را پسندیدند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حق با سردار رويانيان است ، صدا و سيما به جاي فرهنگ سازي ، ضد فرهنگي عمل مي كند و با دامن زدن به شايعات ، و هوچي گري قصد تخريب هر اقدام مثبتي را در ورزش دارد .... اگر به برنامه هاي تلويزيون دقت كنيد علي الخصوص در خصوص فوتبال به اين نكته پي خواهيد برد ... الان هم پعد از سرو سامان گرفتن پرسپوليس باز هم همان شايعات هميشگي از طريق يك فرد ... (سرپرست فجر ) استارت زده شده تا اين تيم مردمي و پر طرفدار را دچار حاشيه كنند ، ما مونديم اين آقا كه به اين راحتي دروغ مي گه مثل سرمربيشون (ياوري) قيمت بازيكن خارجي پرسپوليس را از كجا آورده .؟!!؟!؟! چرا كسي به خريدهاي فراوان استقلال در نيم فصل توجه نداره شايد اونا مفت به استقلال اومدن يا شايد صدا و سيما براي مديرعامل استقلال مصونيت خبري قائلند ؟؟؟؟ سردار با قدرت به كارت ادامه بده 30 ميليون پرسپوليسي پشت شما هستند فردوسي پور ... و مديران آبي بخش هاي ورزشي سيما كه عددي نيستند . طرفداران پرسپوليسي تحريم برنامه نود بهترين راه حله در پاسخگويي به بي احترامي فردوسي پور به پرسپوليس
Iran, Islamic Republic of
گاه یفردوسی پور از حد م یگذرونه به نظرم زیادی باد به غبغبش انداختن
United States
آقاي رويانيان بفرمائيد برويد دنبال كار اصلي خودتان ورود شما به عرصه فوتبال درشان شما نبود و نيست . هرچند كه فوتبال در مملكت ما هيچ وقت به نتيجه نمي رسد فقط پول بي زبان را درجيب فوتباليست هاي ... مي ريزيم .
رویانیان درست گفت ما همه متاسفیم نه برای برنامه روراست آقای فردوسی پور ما متاسفیم که کسی رو گذاشتند راس کار پرسپولیس که اصلا این کاره نیست و فقط با دعوا و داد و بیداد می خواد حرف خودشو به کرسی بنشونه هیچ اشکال نداره رویانیان عزیز بیت المال رو هر جور دلت می خواد خرج کن آخه ارثیه .....
Iran, Islamic Republic of
سردار ایکاش به فوتبال نمیامدی و کاری که در آن تخصص نداشتی را نمیپذیرفتی. ایکاش میگذاشتی همان سردار دوست داشتنی راهور در خاطره ها بمانی.میدانید چرا این را میگویم؟چون شان پاسداری را خودتان رعایت نکردید
یه نفرمکه می خواد کار کنه امثال فردوسی پور با ناخن زدن بینشون نمی ذارن
یک نفر هم که می خواهد به فوتبال خدمت کند نمی گذارند
رویانیان اعتماد مردم را قبل از امدن به فوتبال کسب کرده بود ولی با هزینه کردن خودش دارد به فوتبال و تیم محبوبم خدمت می کند
خسته نباشی سردار
United States
اون آاقایی که گفته حق با سردار بود واقعا براش متاسفم
چرا
چون مشخصه برنامه رو اصلا ندیده
فردوسی پور هیچ حرفی نزد. فقط خبر رو نقل کرد
تماس گرفت و صحت خبر رو پیگیری کرد که آیا درست هست یا اشتباه
اما سردار چه کرد
بسیار عصبانی و در یک برنامه زنده با بی ادبی وارد شد.
اصلا رقم اشتباه
سردار نباید اونجوری حرف می زد.
خیلی راحت ، ریلکس و آروم می گفت که رقم درست نیست.
همین
مردم بهترین قاضیان هستند.
Iran, Islamic Republic of
رویانیان سعی داره با هیاهو توجه ها را از حیف و میل بیت المال برگردونه
رویانیان خیلی هنر داره سهمیه آخر ماه بنزین رو تعیین کنه کافیه! نمیخواد تو فوتبال بیاد وضع رو به هم بریزه! مشکل اصلی پرسپولیس و فوتبال ورود همین آقایان سیاسیون بدون سابقه و توان ورزشی است که فکر میکنن تو هر زمینه ای توان مدیریت دارن!
چرا هیچ کی به این آقا نمیگه این همه پولو از کدوم بیت المال اورده اینجوری داره هدر میده
چرا فجر به گدایی بیفته مگه هر دو دولتی نیستند؟
بحث استقلال و پرسپولیس نیست
بحث چندین میلیارد پول بیت الماله که از رانت داره به طور نادرستی هدر میره
به نظرم آقای رویانیان حق دارد

حق با سرداره

نود مثل همیشه فرافکنی می کنه و همه چیز رو اونطور که دوست داره نشون میده
Iran, Islamic Republic of
لا تبطلو صدقاتکم بالمن والاذی
خوبیهای خود را با منت نهادن باطل نکنید
جناب آقای سردار رویانیان خدا را صدهزار مرتبه شاکریم که شما پا به عرصه ورزش فوتبال گذاشتید تا ما معنی کمک به تیمهای دیگر را متوجه شویم!!!
خلع سلاح کردن یک تیم از بازیکنی شایسته همچون رضا حقیقی که سناریوی آن از اواسط نیم فصل آغاز گردید و کاری بس غیرحرفه ای بود ، کمک به آن تیم است؟!
جناب آقای رویانیان تیمی اصیل و ریشه ای چون فجر شهید سپاسی که مزین به نام شهیدی والامقام است ، سالیان سال است که در سطح اول فوتبال این مملکت می درخشد . این تیم نیازی به کمکهای تازه واردی چون شما ندارد کما اینکه اگر مسئولان این تیم مردمی قصد سرمایه گذاری داشتند می توانستند با ترانسفر ستاره هایی همچون مهدی رحمتی ، مهرداد معدنچی ، سیاوش اکبرپور و همین رضا حقیقی به تیمهای خارجی ، راهی بهتر از حیف و میل کردن بیت المال را جهت درآمدزایی و کمک به اقتصاد مملکت در پیش گیرند.
جناب آقای رویانیان فریاد بی پولی تیم گهر و کمک کردن شما به این تیم در شآن یک پاسدار این مملکت نبوده و نیست.
شما اگر پاسدار بودید شأن میلیونها بیننده را در رسانه ملی حفظ می کردید.
برنامه دیشب نود خیلی جالب در عین حال خیلی عجیب
جناب رویانیان فرصت ندادن ادم چیزی بگه فقط شلوغش کردن وهرچقدر جناب فردوسی پور سوال میپرسیدن ایشون سعی میکردن باشلوغ کردن طفره میرفتن
ولی ....
فردوسی پور 13 سال است ... دو به هم زنی می کند و در برخی از برنامه هایش اصلا حرمت بزرگتر و کوچک تر را رعایت نمی کند. به نظر میرسد پشتوانه قوی در صدا و سیما دارد وگرنه چرا برخی از مجری ها با کوچک ترین حرفی یا انتقادی ممنوع المصاحبه می شوند.
وقت آن رسیده که خون جدیدی در برنامه 90 جریان پیدا کند
من نميدونم يه شخص با ادب نيست برنامه٩٠رو اجرا كنه؟
Iran, Islamic Republic of
من هم دیشب برنامه نود راکامل دیدم به نظرم حق با سردار رویانیان بود اولاابتدا بایدمبلغ قردادرضا حقیقی رو از ایشان بپرسند نه اینکه اول سرپرست ومربی سپاسی اعلام نظر کنند واقای فردوسی پور هم با حرکات دست وچشم و متلک گفتن واینکه هنوز سردار لب به سخن باز نکرده بگه بزنم به تخته چقدر پولدار باشگاه شما مدیر عامل یک تیم 50میلیونی رو مسخره کنه ثانیا مگه اقای فردوسی پور میگه چقدر از سیما پول میگیره و واقعا بازدهی این برنامه بعد از 13 سال چی هست فقط هر هفته چند نفر از دست هم ناراحت میشند ویک ی دو ساعت با احساسات جوانان بازی میشه واونها رو احساسی میکنه وبعد روز از نو روزی از نو هر کی کار خودشو میکنه ودر اخر فوتبال ایران لجن زار است وباید تعطیل شود مثل سینما ما که در هر دو فقط بی بندوباری وگناه بیداد میکند وایکاش حداقل در اسیا یا دنیا جایگاهی داشتیم که به لطف برنامه اموزنده نود وکارشناسان فوتبالی وسینما گران پر تلاش این راهم نداریم
حیف از پرسپولیس با این مدیران ...زنده باد عادل