جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نمي‌توان زير يک خم فوتبال را گرفت

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 356189
عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: نمي‌توان زير يک خم فوتبال را گرفت اما مي‌توان با بازرسي و نظارت فهميد فوتبال چقدر سالم است.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، امير عابديني در مراسم انعقاد قرارداد شرکت ايران نوين با سازمان ليگ فدراسيون فوتبال گفت: مي‌توان زير سقف‌هاي کوچک هم کارهاي بزرگ انجام داد. من از ساکت، تاج، کفاشيان و مديرعامل شرکت ايران نوين تشکر مي‌کنم چرا که اين کار خيلي شفاف انجام شد. البته فوتبال به اندازه‌اي گسترده است که همين کار بزرگ هم براي فوتبال اندک است.

وي ادامه داد: اگر از کفاشيان تشکر کردم به خاطر آن است که اين کار بزرگ را او آغاز کرد. در جايي که خيلي‌ها مي‌خواهند لاي چرخ‌دنده‌هاي فوتبال چوب گذاشته و آن را کند کنند. نمي‌توان زير يک خم فوتبال را گرفت اما مي‌توان با بازرسي و نظارت آن را کنترل کرد و فهميد چقدر اين فوتبال سالم است.

عابديني تصريح کرد: اگر در آموزش و پرورش به مدرسه‌اي آسيبي وارد شود همه آموزش و پرورش زير سؤال نمي‌رود اما زماني که در فوتبال يک نارسايي کوچک انجام مي‌شود به خاطر گسترده و وسيع بودن آن همين لکه‌هاي کوچک هم در دامن سفيد فوتبال ديده مي‌شوند بنابراين بايد تلاش کنيم تا همين لکه‌ها هم ديده نشود. در نهايت اگر تلاش مي‌کنيم به خاطر اين است که زيبايي‌ها را نشان داده و بتوانيم آن را به رخ بکشيم ضمن اينکه خودمان زبا انتقاد داريم و مي‌توانيم از خودمان انتقاد کنيم.

عضو هيأت رئيسه فوتبال گفت: در مورد اين قرارداد هم به شخصه موشکافانه، حساسيت خاصي را به خرج دادم تا جايي صدايي درنيايد و زحمات ساکت، کفاشيان و تاج از بين نرود.

عابديني افزود: ايران نوين شرکتي خوب،سالم و با افتخار است و اميدوارم تمام همت خود را به کار بگيرد تا بار سنگيني که بر دوشش نهاده شده است را با سلامت به مقصد برساند و در نهايت بتواند يار فوتبال باشد.

وي در پايان گفت: آرزو مي‌کنم در جام جهاني طوري بازي کنيم که استحقاقش را داريم و اميدوارم باورهايمان را براساس بضاعت فوتبالي‌مان شکل دهيم.
https://jahannews.com/vdcjomethuqeivz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjomethuqeivz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *