دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

برگزاری سالگرد کردان با حضور رحیمی

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 264163
آئین سومین سالگرد درگذشت مرحوم ˈ علی کردان ˈ ، وزیر پیشین کشور شامگاه پنجشنبه با حضور ˈ محمد رضا رحیمی ˈ ، معاون اول رییس جمهوری و وزرای کشور ، نیرو و اقتصادی و دارایی در حسینیه چهاردانگه ساری برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، ˈ سید علی اکبر طاهایی ˈ ، استاندار مازندران در این آئین گفت : برخورد های نابجا و ناسپاسانه دامان علی کردان را گرفته بود.

وی ، خدمات مرحوم کردان به ملت ایران و بویژه مردم ولایتمدار مازندران را ارزشمند توصیف کرد و افزود : مروت ، جوانمردی ، همدلی و نوعدوستی که مرحوم کردان از سالار شهیدان به ارث برده بود ، بر کسی پوشیده نیست.

نماینده عالی دولت در مازندران از حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیران دولت در این آئین قدردانی کرد و گفت : دولت ، قدردان زحمات مدیران خدوم نظام است.

ˈ مرتضی کردان ˈ ، یکی از فرزندان مرحوم علی کردان هم در این آئین ، از حضور مسوولان و مردم شهرستان ساری قدردانی کرد و گفت : مرگ مظلومانه پدرم همچنان برای خیلی از ملت روشن نشده است.

وی با بیان اینکه ˈ انگ انحراف سبب مرگ زودهنگام پدرم شد ˈ ، افزود : نبود مرحوم کردان حلقه مفقوده مدیریت امروز کشور است.

در این آئین آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ ، نماینده ولی فقیه در مازندران ، فرماندار ساری و جمعی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مرحوم علی کردان اول آذر سال 1388به علت نوعی بیماری خونی در بیمارستانی در تهران درگذشت و در آرامگاه ملامجدین ساری دفن شد.

وی علاوه بر وزارت کشور دولت نهم ، قائم ‌مقامی وزارت نفت ، معاونت وزارت کار و امور اجتماعی و ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ، معاونت امور مجلس و استان‌ها و معاونت اداری - مالی سازمان صدا و سیما ، قائم مقامی سازمان ایرانگردی و جهانگردی ، معاونت و قائم ‌مقامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، معاونت اداری - مالی سازمان مسکن و فرمانداری علی‌آباد کتول و گنبد کاووس را در کارنامه خود داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *