جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جزئیات سبدکالای بازنشستگان

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 343561
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای گزارش برخی از رسانه ها مبنی بر حذف ۱۳ میلیون کارگر از سبد کالا را تکذیب کرد.
به گزارش جهان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال درج گزارشی مبنی بر حذف ۱۳ میلیون کارگر از سبد کالا اطلاعیه ای ضمن تکذیب این خبر اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

در مرحله اول سبد کالا بنا به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت حدود ۱۰ میلیون سرپرست خانوار مشمول مصوبه گردیدند که در بین آنها کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق کمتر از ۵ میلیون ریال مشمول دریافت سبد شده بودند. اما بر اساس تدبیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لیست کلیه کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی، کلیه مستمری بگیران تامین اجتماعی و کارمندان بیمه شده صندوق تامین اجتماعی، پس از رفع هم پوشانی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است و مقرر شد پس از کاهش ازدحام در صفهای دریافت سبد کالا، طی روزهای آینده امکان برخورداری از این سبد برای گروه‌های یاد شده نیز فراهم شود.

لازم به ذکر است زمان مراجعه برای گروههای یاد شده جهت تحویل سبد کالا بزودی اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *