جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۱

انتقاد شدید رسایی از علی مطهری

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 118255
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در خصوص مواضع اخير علي مطهري و ياداشت توهين آميزش عليه رييس جمهور، مقامات عالي کشور و مردم گفت: مطهري براي نخستين بار نيست که با مواضع نادرست ثابت کرده از بصيرت پدرش برخوردار نيست؛ او مصداق بارز خواص بي بصيرت است.
"حميد رسايي" روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آقاي مطهري مصداق همان خواصي است که در ميانه جنگ و جايي که باطل حضور دارد با موضع گيري نادرست به تقويت جريان باطل کمک مي کند.

وي تصريح کرد: نمونه بارز اين اقدام، يادداشت اخير آقاي مطهري است که سراسر آن توهين و اهانت به مسوولين نظام جمهوري اسلامي ايران و رييس جمهوري است که 25ميليون راي مردم را به دست آورده و بيش از 40 ميليون نفر را پاي صندوق هاي راي کشانده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حتي در بخشي از اين يادداشت به صراحت به عالي ترين مقام کشور توهين شده، اضافه کرد: متاسفانه با پيگيري موضع گيري هاي علي مطهري مشخص مي شود وي به برخي از مباني نظام اعتقادي نداشته و ابايي از اعلام آن نيز ندارد.

به گفته وي، نگاه او در مورد ولايت فقيه متفاوت از نگاه حضرت امام خميني (ره) و ما است که اين مواضع از نگاه مردم ايران دور نخواهد ماند.

رسايي تصريح کرد: آقاي مطهري به زودي خواهيد فهميد که پيوند خوردن با فتنه گران و حاميان فتنه از ملت ايران پنهان و بي پاسخ نمي ماند.

اين عضو فراکسيون اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر به احترام نام پدر وي، مردم سکوت مي کنند اما در زمان مناسب ثابت کرده و نشان خواهند داد که علي مطهري صلاحيت حضور در چنين جايگاهي را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این گفته ایشان خیلی جالب است:
نگاه او در مورد ولايت فقيه متفاوت از نگاه"""حضرت امام خميني (ره) و ما است """ !!!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي رسايي من سوالم اينه كه چرا ديدگاه فرزندان تحصيل كرده و فرهنگ دوست بزرگان نظام مثل شهيد مطهري و شهيد بهشتي و ...كه در تكوين اين انقلاب نقش بي بديل داشتند و تعدادشون هم كم نيست بايد با نظر شما تازه به دوران رسيده ها كه عموما مواضع افراطي داريد فرق كند؟
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات خودجوش برايش راه بیندازید شاید افاقه کند!!!
Canada
! اين حتي از خواص هم نيست.
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري بارها دشمني خود را با رياست محترم جمهور نشان داده است ولي گويا هتاكاني از جنس ايشان از مصونيت قضايي برخودارند كه هر كاري ميكنند با انان برخورد نميشود
Iran, Islamic Republic of
دقت كرديد اين همه مي گن آقازاده آقازاده. تا حالا توي مسائل اقتصادي بود حالا مسائل سياسي هم اينطوري شده. مثلا پسر شهيد بهشتي خوب اينجوري باشه بريم آيات قرآن رو هم بدليل بي احترامي به پسر نوح حذف كنيم ديگه. آيا اون همه مادر و پدرهايي كه بچه هاشون رو فرستادند جبهه و بچه هايي كه از جووني و همه چيزشون گذشتن پدر و مادرهاشون آدم هاي بزرگي نبودند؟ آيا بايد هميشه گرفتار اسم ها بمانيم؟ آيا اگر فرزند يك دهاتي به يك مسئول اهانت كنه محاكمه بشه ولي فرزند شهيد مطهري اگر به رئيس جمهور كشور اهانت كرد با بصيرت و روشنفكر معرفي بشه؟
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر از این بی بصیرتان و نااهلان در دوره بعدی نمایندگان مجلس دیگر چنین نمایندگانی نخواهیم داشت .
Iran, Islamic Republic of
خوب شد ایشان نماینده مجلس شد تا درون چند رنگ و بی محتوای خود را بروز دهد وگرنه این افراد به خاطر استفاده از نام پدرانشان در سایه ماندنشان خطر ناکتر است. تاریخ انباشته از اینگونه فرزندان افراد بزرگ است ، کاری به تازه به دوران رسیدگی دیگران ندارد ، اگر تاریخ را با دقت خوانده باشید می بینید تمام سر سلسله ها تاحدودی دارای صفات خوب و پسندیده بودند اما فرزندانشان دچار آسایش طلبی و رفاه زدگی شدند و ... ، البته عذر می خواهم که روح پر قدرت این شهیدان انقلاب را مجبور شدم با شاهان گذشته مقایسه کنم . اتفاقا این فرزندان مصداق واقعی تازه به دوران رسیده ها هستند که حالا هم نمی خواهند این "دوران " را "دنیا" را از دست بدهند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری در تحلیل حوادث تقابلهای فتنه گران با نظام آن را برای مفاصا حساب با رئیس جمهور شخصی سازی می کند وبا خاشیه نویسی براین حوادث فرصتی میابد تا کینه های خود از رئیس جمهور را آشکار سازد که این روش بر خلاف آموزه های معلم بزرگ انقلاب اسلامی پدر بزرکوار ایشان است که امید میرود این فرزند با یآد آوری اخلاص در عمل پدر اتدکی تقوا پیشه کند و باعقده گشایی آّب به آسیاب دشمن وفتنه جویان نریزد
Iran, Islamic Republic of
من از پارسال تا حالا صحبت های اقای مطهری را زیر نظر دارم .ایشان در هر فرصتی به دنبال عقل کل نشان دادن خود و تضعیف نقش و....
نامه علی مطهری در دی 79 که به آقای خاتمی نوشتندرادیدم که به آقای خاتمی پیشنهاد داده بود که برای بار دوم رئیس جمهور نشود به چندین دلیل که یکی از آنها روحیه غربگرای خاتمی بوده و . . . این آقا در سال کارمضاعف عقده خودنمایی مضاعف دارد ؛خواهشا نامه های قبلی اون را چاپ کنیدتا مردم متوجه تضادگویی اوشوند.