جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

انتقاد پسر سیمین بهبهانی از اخبار نادرست

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 374198
علی بهبهانی فرزند سیمین بهبهانی با رد برخی از شایعات درباره وضعیت جسمی مادرش گفت: مادرم همچنان در بخش آی سی یو تحت نظر پزشکان است.
به گزارش جهان، فرزند ارشد سیمین بهبهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدیدترین وضعیت جسمی این شاعر گفت: شایعه شده است که مادرم فوت کرده است اما این خبر درست نیست و برخی در حال هوچی‌گری هستند.

او گفت: البته حال مادرم خوش نیست اما اینهایی که گفته می‌شود سیمین بهبهانی پر کشیده و یا از این دست‌ حرف‌ها درست نیست.

علی بهبهانی درباره علت بیماری سیمین بهبهانی اظهار کرد: بیماری او به خاطر نارسایی ریوی و قلبی است که این نارسایی ریوی به قلبش زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا خیلی آدم مهمیه؟؟؟فحاشی هاشو به رئیس جمهور سابق و امام جمعه مشهد فراموش کردین؟
الف
New Zealand
خوشم اومد ازش...اینو که گفتی
معذرت اشتباهی مثبت دادم
آدم مهم بودن افراد به هم‌عقیده بودنشان با شما برمی‌گردد؟ آفرین به جهان‌نیوز اتفاقا! انتظار نداشتم چنین حرفه‌ای و بی‌غرض خبر بزند.
هم عقیده ! عجب نسبتی به جهان دادی ؟
مهم بودن به اعتقاد درست داشتن است نه دمدمی مزاجی
Germany
قدرت شعری معیار ارجمنی و ارزشمندی نیست.در قرآن می فرماید و الشعراء یتبعهم الغاوون...الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و ذکروا الله کثیرا...گمراهان از شاعران پیروی می کنند ...مگر آن شاعرانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند و خدا را فراوان یاد کنند...آیات 224 و 227 سوره شعراء. همان طور که ملاحظه می فرمایید تنها شاعر با ایمان نیکو کار مورد تایید قرآن است و شعر و اصولا هنر به خودی خود ارزشمند نیست بلکه این محتوی و هدف است که به شعر و شاعر قداست می بخشد. هدانا الله لمرضاته و جنبنا عن سخطه.