شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

هدايتي باشگاه استيل‌‌آذين را منحل كرد

شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 162670
مالك باشگاه استيل‌‌آذين از انحلال اين تيم خبر داد.

حسين هدايتي، مالك باشگاه استيل آذين پس از ديدار جنجالي با پرسپوليس در گفت‌و‌گويي كوتاه با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس از انحلال اين تيم و كناره‌گيري از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال خبر داد.

وي در اين زمينه گفت: مسئولان هر كاري مي‌خواهند انجام دهند، جريمه‌مان كنند. ديگر حتي يك لحظه هم در اين فوتبال نمي‌مانم و از هم‌ اكنون انحلال استيل آذين را اعلام مي‌كنم.
هدايتي در پايان گفت: خداحافظ فوتبال، بخش خصوصي نباشد بهتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
ديشب ميليونها بيننده بويژه قشر جوان و الگو پذيرجامعه با ديدن صحنه هاي بسيار زشت بازي باصطلاح فوتبال پيروزي و استيل آذين معني بازي جوانمردانه را بخوبي درك كردند! بايد به حال فوتبال و فرهنگ رو به انحطاط حاكم بر ورزش خصوصا فوتبال و بي تفاوتي سوال برانگيز مسئولين و حيف و ميل ميلياردها تومان پول بيت المال و مردمي كه محتاج نان شب اند گريست!
Iran, Islamic Republic of
درود بر علي دايي. فوتبال حرفه اي يعني همين. گل زدن در دقيقه 94 به تيمي كه به دنبال كشتن ثانيه هاي آخر است. و دست به وقت کشی مي زند. شما رفتار نابازيكنان تيم استيل آذين را ديديد. حركت و رفتار زندي در تاريخ فوتبال جهان ماندگار و بي نظير بود!.
Iran, Islamic Republic of
بعد از ماجرای روزه خواری علی کریمی و مماشات هدایتی و اخراج ناجوانمردانه آجرلو، خدا این تیم را بدجور زمین زد وهدایتی هم به دنبال بهانه ای برای فرار از این شرایط بود که الحمدلله دیروز جور شد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اين شرايط منحصر به فوتبال نيست در ديگر رشته هاي ورزشي نيز اين ناهنجاري ها ديده ميشود . برخورد سياسي با ورزش و بكارگيري مديران ناآشنا وبلاتكليفي در مسئولان ذيربط در اين شرايط و به بدترين شكل بروز كرد .