جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۹
جمله ای که رنگ از رخسار مجری تلویزیون پراند

سعیدلو کجای ورزش ایران بوده است؟ هیچ‌کجا!

جمعه ۱ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 72227
چرا باید در برنامه ها نون به هم قرض بدیم چرا نباید کمبودها رو گفت؟ چرا نباید گفت که استقلال و پرسپولیس بهترین امکانات ورزشی را داشته اند که در این 30 سال ما آنها را ازشون گرفته ایم و به بخش های دیگر تزریق کرده ایم
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، در این برنامه که حمید قاسمی سرپرست اداره کل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان تربیت‌بدنی که مسوولیت اجرای این برنامه زنده تلویزیونی را بر عهده داشت  در خصوص موضوع بازگشت محمد دادکان سوالات را مطرح کرد تا محمد دادکان بدون هیچ واسطه‌ای سخنان خود را با مردم و فوتبالدوستان ایران مطرح کند.

دادکان دربرنامه توپ طلایی در قسمتی از صحبتها گفت : 
همه مردم رادرمدت کوتاهی میشودفریب داد،بخشی ازآنهارابرای مدت زیادی میشودفریب داد،اماهمه مردم رابرای همیشه نمیشود فریب داد. 

چرا باید در برنامه ها نون به هم قرض بدیم چرا نباید کمبودها رو گفت؟ چرا نباید گفت که استقلال و پرسپولیس بهترین امکانات ورزشی را داشته اند که در این 30 سال ما آنها را ازشون گرفته ایم و به بخش های دیگر تزریق کرده ایم ، چرا باید از دهن مردم سیستان و بلوچشتان و لرستان بگریم و در شکم فوتبال بریزیم و آخرش هم هیچ ؟ ما چند استادیوم ورزشی داریم که بتونیم چند تا مسابقه رسمی درشون برگزار کنیم ؟

چرا باید مدیرهای غیر ورزشی در رأس امور باشند ؟ چرا بحرین با 150 هزار نفر باید به جام جهانی بره ولی ما با 70 میلیون نفر باید از جام جا بمونیم و رنکینگ ما در فیفا بشه 63 ؟ چرا باید مدال نقره من رو که فیفا به من جایزه داده بود با پیک موتوری به در دفتر من بیارن و همون مدال رو به مدیر ژاپنی میدن ولی اونا این مدال رو با مراسم و تشریفات بهش اعطاء می کنند؟

و ... در همین موقع بود که با حرفهای تند دادکان مجری برنامه (قاسمی ) مجبور شد که وقت مانده برای آقای دادکان را 2 دقیقه اعلام کند که دادکان هم یا یک کار زیبا و انتقادی گفت این 2 دقیقه هم من به شما می بخشم !

وی همچنین درمورد سعیدلو اظهار داشت :
آقای سعیدلو بر اساس کدام معیار و تخصص برای ورزش آمده و ایشان بر اساس کدام توانایی ورزشی آمده‌اند که این معاونت مهم را اداره کنند.» جمله‌ای که رنگ از رخسار مجری برنامه، حمید قاسمی که همزمان با این برنامه تلویزیونی مدیریت مسئولی روزنامه ایران ورزشی، دبیری شورای برون‌مرزی، مدیریت روابط بین‌الملل و سخنگویی سازمان ورزش را بر عهده دارد، پراند.

او به قدری واضح از گفته دادکان شوکه شده بود که رئیس سابق فوتبال با شیطنتی خاص سعی کرد این اتفاق را به بینندگان تلویزیونی القا کند؛ «انگار زیاده‌روی کردم؟ منظورم این است که برای هر مدیری سه اصل اساسی وجود دارد، دانش، تخصص و تجربه. حالا به این ملاک‌ها در جمهوری اسلامی پیش‌شرط اصولگرایی و تعهد را هم اضافه می‌کنیم. اما من از شما و از همه بینندگان محترم‌تان می‌پرسم، آقای سعیدلو و انتصاب‌های جدید کدام یک از این سه شرط اساسی را غیر از شروط اصولگرایی دارند؟»

او پس از این شروع توفانی ادامه داد: «من نظام و انقلاب را دوست دارم و اگر انقلابی‌تر از اینها نباشم کمتر هم نیستم. تاکنون اکثر مدیرانی که سکان هدایت ورزش را بر عهده گرفته‌اند، از تخصص در این حوزه به دور بوده‌اند. به عنوان مثال




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا خبر نصفه است بقيه اش کو
Iran, Islamic Republic of
راستي مديران ورزشي هم ديده ايم و يكي از اين اقا بپرسد هاوه لانژ و امثال ايشان ورزشكار بوده اند كه در راس سازمانهاي ورزشي دنيا قرار گرفته اند؟؟ مصطفوي هم ورزشي بود مديريتش راديديم!
Iran, Islamic Republic of
آقاي دادكان به اين سوالها جواب بدهيد :
1- چرا علي دايي در بازي با مكزيك تعويض نشد ؟
2- چرا نيمه اول بازي با مكزيك در نيمه دوم تكرار نشد ؟
3- چرا جواد كاظميان در تركيب قرار نمي گرفت ؟
4- چرا برانكو روي نيمكت بيكار نشسته بود ؟
5- چرا بعد از جام جهاني 2006 قرارداد برانكو بطور يكطرفه لغو شد ؟
6-چرا برانكو بعد از جام جهاني به ايران بازنگشت ؟
7- در گروهي كه فقط ژاپن رقيبمان بود . مگر بايد پائين تر هم مي رفتيم ؟
7- پاسخگوي ناكاميهاي جام جهاني قبل كيست ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا بحرین با 150 هزار نفر باید به جام جهانی بره ولی ما با 70 میلیون نفر باید از جام جا بمونیم ?
Iran, Islamic Republic of
حرفهای ایشون پر بیراه هم نبوده. هر چند که به این اعتقاد ندارم مدیر ورزشی باید حتما سابقه ورزشی داشته باشد. مدیر،باید مدیر باشد،تا بتواند زیر مجموعه خودش را کنترل و هدایت کند. حتما لازم نیست یم مدیر در ورزش،قبلا ورزشی بوده باشد. مگر قرار است برود داخل میدان یا قرار است مربیگری کند. مدیر مرزشی باید بتواند مشکلات ورزش را بشناسد و حل کند.
Iran, Islamic Republic of
من اين برنامه راديدم وفقط دادكان براي پست ازدست داده اش درحال دست وپا زدن بود.
ايشان فقط به دنبال شعار دادن بود تاذهن مخاطب رادچار سوال كند.وي مثل اينكه فراموش كرده بود كه به قول خودش 4سال خرده اي ازاين سالهايي راكه صحبتش راميكرد تصميم گيرنده مستقيم فوتبال خودش بودواگر امروز پايين ترازبحرين هستيم نتيجه همين هوچي گريهاي دوره مديريتي ايشان ميباشد.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به نظر قبلی : اقلا خوبه آن زمان به جام جهانی رفتیم.دادکان هم مربی تیم نبوده که در مورد تعویض ها ازش میپرسی عزیز. از شما هم به خاطر بازتاب بی طرفانه خبر ممنونم
Iran, Islamic Republic of
برلوسكوني هم مدير ورزشي بوده؟ پرز چي؟
لاپورتا چي ورزشي بود؟
روابط عمومي فدراسيون وقت شما ورزشي بود؟
مربي تيم ملي را کی انتخاب كرد يا علي دايي؟
خيلي انقلابي هستي!!!
Iran, Islamic Republic of
همه مد یرا اینجوریند!