جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۸

جوانفکر: مگر می توان مشایی را رد صلاحیت کرد؟

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 160429
مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور و مسئول خبرگزاري ايرنا، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيت‌الله جنتي گفته «اگر من بميرم هم نمي‌گذارم روحم نيز آقاي مشايي را رد صلاحيت کند»، گفت: «اگر آقاي جنتي اين صحبت را کرده باشد واقعا جاي تاسف است!»

مدیر عامل ایرنا در خصوص رد صلاحيت مشايي در صورت کانديد شدن توسط شوراي نگهبان نيز گفت: همين‌طور الکي که نمي‌شود فردي را از صلاحيت انداخت. يک فرد مثل آقاي مشايي که اين همه طرفدار دارد.

به گزارش محرمانه نیوز ،علي اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور و مسئول خبرگزاري ايرنا، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيت‌الله جنتي گفته «اگر من بميرم هم نمي‌گذارم روحم نيز آقاي مشايي را تایید صلاحيت کند»، گفت: «اگر آقاي جنتي اين صحبت را کرده باشد واقعا جاي تاسف است!»

وي در خصوص رد صلاحيت مشايي در صورت کانديد شدن توسط شوراي نگهبان نيز گفت: همين‌طور الکي که نمي‌شود فردي را از صلاحيت انداخت. يک فرد مثل آقاي مشايي که اين همه طرفدار دارد را همين طور نمي‌شود گفت صلاحيت ندارد. آن وقت شوراي نگهبان از آن طرف آقاي کروبي و موسوي را صاحب صلاحيت بداند که اين وضعيت پيش بيايد قطعا اتفاق نمي‌افتد.

البته من نمي‌دانم مشايي مي‌خواهد کانديدا شود يا نه، خودشان اين مساله را رد کرده‌اند؛ ولي اميدوارم آقاي جنتي اگر داراي چنين ديدگاهي در خصوص آقاي مشايي هستند تجديدنظر کنند و منصفانه‌تر به اين مساله نگاه و اين ديدگاه را اصلاح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي موسوي و كروبي مسئله دار نبودند و بعد از انتخابات، اقداماتي كردند كه عملا" مسئله دار شدند ولي همين اقدام به برگزاري نوروز باستاني و دعوت از ديكتاتورهايي مثل شاه اردن براي رد صلاحيت آقاي مشايي كافيست كه درواقع قبل از كانديداتوري است.ضمنا" آقاي جوانفكر كه اعتقاد دارد شوراي نگهبان به آن دونفر با اين مشخصات صلاحيت داده به نوعي اين شورا را زير سئوال برده اند.كاري كه اين دونفر بعد از انتخابات كردند ايشان قبل از انتخابات ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
مثل اين كه توهم زدگي بيماري مسري است كه گريبانگير خيلي ها شده است .كدام " اين همه طرفدار"؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی که رهبری این آقا را حتی بعنوان معاون اولی رییس جمهوری رد صلاحیت میکنند نمی دانیم این آقای جوانفکر چطوری مدعی میشود که آقای مشایی باید تایید صلاحیت بشود . قدری هم جوانفکر بودن چیز لازمیست البته نه در عنوان بلکه در عمل.
Iran, Islamic Republic of
سلام
اینکه اقا جوانفکر گفته اقای مشایی این همه طرفدار داره ادم خندش میگره تا اونجاییکه من میدونم قریب به اتفاق دلسوزان این نظام تا اینجاشم دارن از دست این آقا خون دل می خورن
خدا رحم کنه بروزی که مسئولیت بالاتری هم داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
وقتي مشاور رسانه اي دولت اطلاع نداره كه مراجع و دلسوزان نظام دلخوني از آقاي مشائي دارند و رهبري نيز تذكراتي را داده اند ،مثل جلوگيري از معاون اولي ايشان،پس واي بحال دولت
Iran, Islamic Republic of
وقتي رد صلاحيت كردند مي بينند كه مي شود .
وقتي كه آقاي مشاور چشم هايش را بسته چكار مي توان كرد .
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیه الله جنتی.غیر از این هم انتظاری از ایشان نداریم. یک بار خاتمی را تایید کردند هنوز داریم چوبش را میخوریم. راستی آقای جوانفکر گفتند طرفدار؟
Iran, Islamic Republic of
جناب مشاور:
واي به روزي كه بگندد نمك