جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

نرخ اجاره از تورم پيشي گرفت

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 316129
رئيس اتحاديه املاك كشوري گفت: قيمت اجاره امسال با افزايش قيمت روبرو بوده و به همين خاطر بسياري از مستاجران اقدام به تمديد قرارداد خود با مالكان كرده بودند.
به گزارش جهان مصطفي قلي خسروي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه ميزان نرخ اجاره در امسال از نرخ تورم بيشتر بوده است،گفت: قيمت اجاره امسال با افزايش قيمت روبرو بوده و به همين خاطر بسياري از مستاجران اقدام به تمديد قرارداد خود با مالكان كرده بودند.

بخش مسكن در سال گذشته جهش قيمت بسيار شديدي را تجريه كرده است ،گفت: در حال حاضر متقاضيان توان قدرت خريدشان افزايش نيافته و قيمت هاي مسكن نيز كاهش چنداني نداشته و بازار به تعادل كافي نرسيده است.

خسروي با اشاره به اينكه بازار اجاره امسال با مشكل روبه رو نشده است،گفت: بسياري از مالكان امسال اقدام به تمديد قرارداد خود كرده وهمين امر موجب كاهش جابه جايي مشكلات مستاجران شده است.

رئيس اتحاديه املاك كشوري در ادامه توضيح داد: با شروع فصل مدارس زنگ رونق خريد و فروش مسكن نيز نواخته مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما اصلا مي دانيد متري يك ميليون اجاره ختي در بدترين نقطه تهران يعني چي 40 متر 40 ميليون تومان يعني يهني هر سانتي متري 1كه بخواهي اجاره كني چند مي شود چه كسي گفته به اين مالكها شما هر جور اپارتماني داشته باشي با هر نوع مصالحه ساخته باشي در هر جايي كه باشد نيبايد قيمتش با ديگر اپارتمانها فرق گند اگر بهترين اپارتمان نو ساز مي دهند متري يك ميلومن انها هم 20 سال ساخت را مي دهند يك ميليون ايا نبايد نظارتي بر ساختمانها باشد از طرف دادگستري كه روي ملك قيمت بگذارند چه براي فروش و چه براي خريد چه براي اجاره شما اگر اين سيتم را دردادگستري راه اندازي كنيد افراد خبره براي ارزيابي بگذاريد او روي ملك قيمت بگذارد ديگه اين بازار بلوا و بر شوو را در صنعت نمي بينيم بايد روي زمين و اپارتمان بر اساس ساخت و سال و نوع مصالحه بكار برده زمان ساخت قيمت گذاشت