شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۳

جنگ روانی داعش بر ضد‌ روسیه +تصاویر

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 447827
تمرکز تیم های فعال شبکه اجتماعی وابسته به تروریست های سوریه این بوده که روسیه در این حملات مردم سوریه را مورد حمله قرار داده است.
جنگ روانی داعش بر ضد‌ روسیه +تصاویر
گروه بین الملل "جهان نيوز" ـ روسیه طی روزهای اخیر با شدت تمام مواضع گروه های تروریستی را در نقاط مختلف سوریه هدف قرار داده است. در همین زمینه تیم های مجازی پشتیبانی کننده تروریست های سوریه با حمله ای هماهنگ اقدام به ایجاد جنگ روانی بر ضد حملات هوایی روسیه انجام داده اند. تمرکز این تیم های شبکه اجتماعی وابسته به تروریست های سوریه این بوده که روسیه در این حملات مردم سوریه را مورد حمله قرار داده است.


تصویر هوایی ارسال شده از جنگنده روسی قبل از هدف قرار دادن


منطقه منهدم شدن پایگاه نظامی داعش


در توئیتر های منتسب به داعش تصویر بالا به عنوان هدف قرار دادن اشتباه ارتش روسیه معرفی شده است. هدف مربع آبی بوده ولی بنا به بیان داعش دایره قرمز هدف قرار گرفته است.

به گزارش العربیه، عبدالله المعلمی، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد، روز پنجشنبه (۹ مهر) در مجمع عمومی سازمان ملل از روسیه خواست تا حمله به «حومه حمص و حما» در سوریه را متوقف کند.

این در حالی است که عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان، در مجمع عمومی سازمان ملل تهدید کرده بود اگر بشار اسد از قدرت کنار نرود باید با گزینه نظامی او را برکنار کرد.

عربستان سعودی به همراه متحدان امریکا در منطقه خاورمیانه همواره خواستار تغییر حکومت در سوریه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ ونفرین تاابدباد بر آل سعود
Iran, Islamic Republic of
اللهم اهلك و العن آل سعود جميعاً الي يوم القيامه
علی
بزارید این حرومیان هرچی میخوان بگن. مهم اینه که فعلاً در حال تار و مار شدن هستن و به دَرَک واصل شدن و فرار و ...!