دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۷

ملك‎زاده دستگیر شد/ تلاش عضو گروه انحرافی برای فرار ناکام ماند

پنجشنبه ۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 172723
محمد شریف ملک زاده از اعضای اصلی جریان انحرافی و از نزدیکان دفتر رئیس جمهور، صبح امروز پس از احضار، تفهیم اتهام شد و با حکم مرجع قضایی روانه زندان شد. ملک زاده را باید یکی از عناصر اصلی مرتبط با جریان انحرافی داست که در بسیاری از تخلفات این گروه شریک است و عملکرد وی در شورای عالی ایرانیان با ابهامت فراوانی روبه روست به گونه ای که پرونده قطوری علیه او در دستگاه قضا تشکیل شده است.
يك مقام آگاه در گفت‌وگو با فارس از بازداشت محمد شريف ملك‌زاده دبير شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور خبر داد.

ملك‌زاده چندي پيش از سوي علي‌اكبر صالحي وزير امور خارجه به سمت معاونت مالي و اداري اين وزارت‌خانه منصوب شد كه اين انتصاب با واكنش نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي روبه‎رو شد و وزير امور خارجه را در آستانه استيضاح قرار داد.

وزارت اطلاعات نيز طي نامه‌اي به وزير امور خارجه صلاحيت ملك‌زاده براي تصدي مسئوليت جديد را رد كرد.

ملك‌زاده با گذشت چند روز استعفاي خود را به وزير امور خارجه تقديم كرد. با پذيرش استعفاي وي از سوي علي‌اكبر صالحي موضوع استيضاح وزير امور خارجه نيز منتفي شد.

گفتنی است، در بخشی از نامه استعفای ملک زاده آمده بود: اینجانب کلیه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تکذیب می‌نمایم. اینجانب تاکنون در هیچ محکمه‌ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می‌باشم.

همچنین خبرگزاری فارس از دستگیری یکی دیگر از اعضای گروه انحرافی در منطقه آزاد اروند خبر داد. مطابق این گزارش علی اصغر پرهیزگار مدیرعامل منطقه آزاد اروند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است. اخبار غیر رسمی نیز حاکی از آن است که تلاش یکی از سران جریان انحرافی برای متواری ساختن وی با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام مانده است.

علي اصغر پرهيزكار؛ مديرعامل منطقه آزاد اروند كه امروز بازداشت شد ارتباط ديرينه‌اي با ليدرهاي اصلي جريان انحرافي دارد.

 علي اصغر پرهيزكار مديرعامل منطقه آزاد اروند كه امروز بازداشت شد از ياران قديمي اسفنديار رحيم مشايي در راديو تهران است.

وي كه جزء‌ اخراجي‌هاي راديو تهران است با عزيمت مشايي به سازمان فرهنگي - هنري شهرداري تهران و سپس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري وي را مشايعت مي‌كند.

پرهيزكار كه داراي سطح تحصيلات اوليه است در زمان رياست مشايي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مديرعامل صندوق تازه‌ تأسيس حفظ و احياي آثار تاريخي مي‌شود و با انتصاب حميد بقايي به عنوان رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، پست مديرعاملي كانون اتومبيلراني و جهانگردي را از آن خود مي‌كند.

وي كه از ياران نزديك مشايي و بقايي است با مهره‌چيني بقايي در مناطق آزاد، مديرعامل منطقه آزاد اروند مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وسیعلم اذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.....
امیدوارم این منحرفان و غارتگران بیت المال به اشد مجازات برسند.
Iran, Islamic Republic of
بی خود نبود که مشایی دت و پامی زد که این آقا معاون وزیر بشه و تحت تعقیب قرار نگیره، من موندم چرا احمدی نژاد حکم این بابا رو امضا کرد،
Iran, Islamic Republic of
0... مديرعامل تازه منصوب منطقه آزاد .... هم روز شنبه بازداشت شده است و فعلا خبري از وي در دست نيست.
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشه به احمد توکلی و خلبان قلی‌باف و علی لاری‌جانــــــــــــی
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر این افراد فاسد رو دیگه نمیتونید به دولت های فبل خصوصا آیت الله هاشمی نسبت بدین.چون همشون در اون دوران نهایت آبدارچی یه اداره بودن!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برخی دولتهای قبل آنقدر فساد و تخلف دارند که فقط و فقط در دادگاه عدل الهی قابل رسیدگی است انشاءالله .
شماها مقداری تخلف در دولت احمدی نژاد دیدید و دارید عقده گشایی می کنید
Iran, Islamic Republic of
در مورد نظر یکی از خوانندگان آیا منظور ایشان این است که در زمان آیت اله هاشمی آبدارچی ها هم دزد بودند؟!!!!! پس وای به حال مدیران آن زمان