شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱
۵

توهین به "بهاره رهنما" از کجا شروع شد؟

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 392729
موج تخریب بهاره رهنما بیشتر از سوی یک روزنامه نگار اصلاح‌طلب شروع شد، این روزنامه نگار تا کنون توهین های گسترده ای به بهانه های مختلف در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، همیشه در جامعه بازیگری، جریانی خودجوش هنرمندان ار به سمت رفتارهای غربی می کشاند؛ اما در این عالم وقتی برخی از بازیگران و هنرمندان راهی به سمت دین می زنند و وارد مباحث دینی می شوند، عده زیادی سعی می کنند تا با ایجاد حاشیه برای آنها و سنتی خواندن افکارشان، این هنرمندان را از مسیر دینی دور کنند.

چندی پیش بهاره رهنما با حضور در برج میلاد برای حضرت رقیه مقتل خوانی کرد و اعلام کرد این کار را به خاطر ارادت به امام حسین و اعتقادتش انجام داده است.

اما این مقتل خوانی به مزاج برخی خوش نیامد و عده ‌ای طبق روال همیشگی خود دست به تخریب این بازیگر زده و توهین های خود در فضای مجازی را منتشر کردند.

در این میان بهاره رهنما در فیس بوک خود نوشت: « من که جز یک فن پیج صفحه ای در فیس بوک ندارم اما شنیدم تو فیس بوک حال خیلی ها خرابه سر مقتل خونی من از بی بی سی و نادر فتوره چی بگیر تا خیلی از روشنفکر نماهای دیگه جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت میخواد افتخار میکنم که از بچگی این ارادت رو داشتم و دارم جالبه که حتی مصاحبه با تلوزیون رو بخاطر همین حواشی بعد برنامه حذف کردم و انجام ندادم اما نمیدونستم هنوزم ادمای هستن که بخاطر اعتقاد مذهبی که خیلی شخصیه توهین میکنن و به اسم دموکراسی فحاشی میکنن و آنقدر وقاحت دارن که علمداری امام حسین ع رو تحجر بدونن بازم تاکید میکنم من افتخارمیکنم به خواندن مقتل حضرت رقیه در محرم سال هزار و سیصد و نود و سه شمسی و نذر کردم تا زنده ام برأی همه کودکان مظلوم در جنگ و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان مقتل حضرت رقیه رو برأی مردم بخوانم /یا حسین»


در این میان موج تخریب بهاره رهنما بیشتر از سوی یک وبلاگ نویس و روزنامه نگار اصلاح‌طلب شروع شد، البته این روزنامه نگار توهین های گسترده ای به بهانه های مختلف در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.

این روزنامه نگار این بار مأموریت جدید خود را زیر سوال بردن اقدامات دینی و مذهبی بهاره رهنما قرار داده و در این راستا به توهین به این بازیگر سینما روی آورده است

نادر فتوره چی در قالب کلماتی توهین آمیز شروع به توهین به مقتل خوانی بهاره رهنما کرد و به دنبال آن تعداد دیگری نیز به این توهین ادامه داده تا جایی که بهاره رهنما مجبور به واکنش به این موضوع شد.

به نظر می رسد برخی به خاطر دور کردن هنرمندان از مسیر دینی و اعتقادی آنها دست به هر کاری زده و واهمه ای هم از این اقدامات تخریبی خود ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرکس به هر دلیل به اصطلاح خودش در قالب نقد توهین می کنه در واقع به خودش توهین کرده .قلم و نوشته هرکس نشون دهنده شخصیت وفرهنگ وادب فرد محسوب میشه و روز قیامت هم مورد سوال واقع میشه.
یا اباعبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد همه چی رو به اصلاح طلبان ربط میدید و خوب دارید خودتونو برای انتخابات آینده آماده میکنید. فضاسازی خوبی انجام میدید با تخریب حزب مقابلتان!!!
مریم
اینها بی دینهایی هستند که همه چیز رو در سبک زندگی غربی می بینند همین وبس یادشان رفته حسین ع غرب و شرق عالم رو در نوردیده و سالهاست همه آزادگان در هر جای دنیا نام حسین ع را که می شنوند بی اختیار به احترامش قیام می کنند ما شیعیان که جای خود داریم
خانم رهنما ی عزیز خواهر خوبم شاید حسین ع خواسته است به من و شما بگوید هر چه این ددمنشان بر چهره من چنگ بزنند تا نور من خاموش شود هرگز نمی توانند .
خواهر خوبم اشکهایت برای علی اصغر و رقیه و شهدای کربلا مدام باشد به حرفهای این کوردلان گوش نده ندای قلبت تو را به بهشت راهنمایی میکند مگر نمی گویند حب الحسین اجننی
یا علی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سرکار خانم بهاره رهنما که در این قحطی معرفت، از مظلومیت امام حسین علیه السلام دفاع کردند.