پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

بهاره رهنما: اهانتی به چادر نکردم

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 526832
بهاره رهنما گفت: ضمن احترام به همه زنان ایرانی مخصوصا مادران و خواهران و خصوصا خانواده پدری خودم که همگی محجبه هستند، قویا مساله توهین کردن به هر زن محجبه‌ای را تکذیب می‌کنم.
بهاره رهنما: اهانتی به چادر نکردم

به گزارش جهان نيوز، پس از انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر توهین  بهاره رهنما، بازیگر کشور به یکی از عکاسان در حین اجرای تئاتر، وی در صفحه شخصی اش در این خصوص توضیحاتی را منتشر کرد.
بهاره رهنما در صفحه شخصی خود نوست:
یاخیر شاهد و مشهود
ضمن احترام به همه زنان ایرانی مخصوصا مادران و خواهران و خصوصا خانواده پدری خودم که همگی محجبه هستند و مقید به شیونات شرعی هستند و سال هاست اقوام نزدیک من از چادر استفاده می کنند.
قویا بنده مساله توهین کردن به هر زنی چه محجبه چه با هر پوششی که دلخواه خود اوست را تکذیب می کنم. خانومی در سالن عکاسی می کردند که با فلش و با صدای مرتب شاتر مزاحم دیدن تئاتر برای اطرافیان شدند و مسئولین سالن سمندریان به ایشان تذکر دادند و گفتند لطفا عکاسی نکنید چون اجازه عکسبرداری با شاتر و با فلش وجود ندارد ..
 وقتی از سالن بیرون آمدم یک خانوم محجبه با من روبوسی کرد و گفتند که تئاتر رو بسیار دوسته داشته و عذر خواهی کردن که نمی دونسته که نباید با فلش عکس برداری کنه و کارتشون رو برای تماسهای عکاسی به من دادن و من هم با روبوسی و تشکر از ایشان خداحافظی کردم و چیزی غیر از این برخورد کذب محض و روایتی است برای از بین بردن مخاطبین مومن و دوست داشتنی ما که بر سر زبان افتاده .

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
شما و مانند جنابعالی لازم نیست زبانی اهانت کنید. عملا با وضع ظاهرتان نه به چادر که دارید به خود خدا و رسول الله و ائمه اطهار اهانت می کنید ولی احتمالا خود متوجه نیستید دارید چه کار زشتی می کنید ولی به هر حال آثار رفتارتان در جامعه منعکس و در دنیا و آخرت گریبانتان را می گیرد. ایکاش زودتر بیدار شوید. حیف است! شما را برای بهشت آفریده اند نه دوزخ.