جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

پیش‌بینی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 392610
دروازه‌بان سابق استقلال، پیش‌بینی کرد استقلال مقابل رقیب سنتی خود با تعداد گل بالا به پیروزی برسد.
به گزارش جهان، پرویز برومند پیش از دربی تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: فکر می‌کنم اوضاع دو تیم آن‌گونه که باید مناسب نیست و تا پیش از این هر دو خوب کار نکردند.

دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی و استقلال تهران گفت: بازی تماشاگرپسند و جاندار گذشته اکنون دیگر در تیم‌های تهرانی کم‌رنگ شده و بازیکنان به مانند قدیم برای تیم خود جان نمی‌گذارند.

دروازبان سابق استقلال با پیش‌بینی برد پرگل استقلال در برابر پرسپولیس، گریزی هم به درون دروازه دو تیم زد و با بیان اینکه دروازه‌بانان این تیم‌ها نمی‌توانند ناجی تیم‌های خود باشند، اضافه کرد: اما شاید در صورت حضور در میدان نیلسون با استفاده از تجربه خود بتواند ناجی تیم پرسپولیس باشد و در استقلال هم به دلیل اولین حضور در دربی کار دروازه‌بان، قدری مشکل است.

برومند دروازه‌بانی که سابقه حضور در شهرآورد تهران را در گذشته داشته از تفاوت فاحش دو تیم هم از نظر مهره و هم از لحاظ روحی و روانی گفت و عنوان کرد: با این داشته‌ها استقلال باید رقیب سنتی خود را شکست دهد تا بتواند اولین گام را برای به زیر کشیدن تراکتور محکم بردارد.

وی به نقاط ضعف و قوت تیم قرمز هم اشاره کرد و با بیان اینکه در خط دفاع و هافبک آن‌ها بیشتر مشکل دارند تنها بازیکن قابل اتکای پرسپولیس را محمد نوری در خط میانی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جوجه رو آخر پاییز می شمرن.
123456
United States
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد، گه دانه دانه!!!!!!
زرشک