جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

تلاش برای لیدری به بایکوت جلسات کشید

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 107373
پس از درگیری‌های متعددی که بین برخی از اعضای جریان اصلاحات صورت گرفته، برخی از این افراد جلسات مشترک را بایکوت و تحریم کرده‌اند.
به گزارش«جوان آنلاین»، پس از برخی از اقدامات مهدی کروبی که اعضای مجمع روحانیون آن را خودسرانه خوانده‌اند، وی به جلسات این مجمع و برخی جلسات دیگر دعوت نمی‌شود. همچنین پیرو درگیری‌های خاتمی و موسوی نیز وی به جلسات مشترک کروبی و موسوی دعوت نمی‌شود.
از دیگر سو گفته می‌شود پس از علنی شدن دیدگاه‌های بازیگر پنهان برای حمایت و سرمایه گذاری بر روی یکی دیگر از چهره‌های سیاسی کشور میرحسین موسوی نیز پا به جلسات این چهره سیاسی نمی‌گذارد.
پیش از این نیز گفته شده بود، جریان اصلاحات هم اکنون با سه محور خاتمی، کروبی- موسوی و بازیگر پنهان- سید حسن خمینی به تلاش برای مدیریت این جریان روبه‌رو است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهتر است سایت شما هم از غنوان سید حسن مصطفوی استفاده کند
این کار هشداری جدی به وی محسوب می شود
Iran, Islamic Republic of
بهتر است اقاي سيد حسن خميني به امام فكر كند و نصيحت پدر و رهبر را عمل كند به صلاح دين و دنياي اوست بازي سياست مداران كهنه كار مانند....را نخورد بخدا تابع رهبر باشد عاقبت بخير خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان فقط عنوان نوه امام را یدک می کشند، خود امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.ایشان نه حرف امام و نه حرف پدر را به یاد ندارند. خدا عاقبت ما را به خیر کنه...