جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قراردادهاي داخلي براي كشتي‌گيران گاز دردسرساز شد

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 46487
باشگاه گاز مازندران با استناد به بندهاي قرارداد داخلي كشتي‌گيران، جريمه‌هايي را براي برخي نفرات در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاري فارس، گاز مازندران با وجود هزينه فراواني كه براي ميزباني مرحله نهايي ليگ برتر متحمل شد؛ اما در استان خود نيز نتوانست‌ قهرماني را به دست آورد و اين عنوان را به گراد تهران واگذار كرد. 

در شرايطي كه سرپرست اين تيم مي گويد مشكلي براي پرداخت مطالبات كشتي گيران در ليگ 87 وجود ندارد و بخش اندكي از پول ها باقيمانده كه تا پايان ارديبهشت ماه واريز خواهد شد، اعضاي اين تيم معتقدند بخش نسبتا زيادي از پول هاي خود را هنوز دريافت نكرده اند. 

اصغر ثمربخش، رئيس هيات كشتي مازندران، با تاييد اين مطلب به فارس گفت: اين تيم با نفراتش قرارداد داخلي بسته كه با استناد به آن، مبالغي را از قرارداد كم كرده است. اين بند قرارداد به گاز اجازه مي‌دهد كه در مواقع لازم و در صورت ايجاد بي‌نظمي، عدم تعهد، بي انضباطي و امتناع از وزن كشي، جريمه هايي براي اعضايش در نظر بگيرد.
 
در اين مورد چند كشتي گير اين تيم نيز به من مراجعه كرده و مسئله را درميان گذاشته اند. برخي مدعي اند كه نيمي از قرارداد آنها كسر شده است. به آنها توصيه كرده ام به صورت انفرادي كار نكنند و به جاي دعوا، شكايت و رسانه اي كردن موضوع، نزد مدير عامل گاز بروند و مشكل خود را حل كنند.

https://jahannews.com/vdciy5a5.t1aqv2bcct.html
jahannews.com/vdciy5a5.t1aqv2bcct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *