چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۵

واکنش سعیدحدادیان به شکایت مشایی

چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 186358
حاج سعید حدادیان در واکنش به شکایت مشایی از حاج منصور ارضی گفت: به فضل الهی آخرین نفس‌های جریان انحرافی در پیشگاه بصیرت ملت شمرده می‌شود و فرافکنی‌ها و دسیسه‌چینی‌های آنها، راه به جایی نمی‌برد.


حاج سعید حدادیان از مداحان مشهور کشورمان در واکنش به خبر درخواست اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور از دادستان تهران برای تعقیب قضایی حاج منصور ارضی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با این مطلع که "المنصور مالمنصور و ما ادریک مالمنصور؟" گفت: منصور، منصور است به نصرت الهی و به همین دلیل تن جریان انحرافی از طنز سیاسی او چنان می‌لرزد که آن را با دستور عملیاتی برابر می‌داند؛ وای به روزی که حاج منصور حماسه‌سرایی کند.

این مداح مشهور اظهار داشت: به فضل الهی آخرین نفس‌های جریان انحرافی در پیشگاه بصیرت ملت شمرده می‌شود و فرافکنی‌ها و دسیسه‌چینی‌های آنها، راه به جایی نمی‌برد.

سعید حدادیان در پایان با بیان اینکه گذشتن از آبرو در راه خدا از لذت‌بخش‌ترین عبادات مومن است، خاطرنشان کرد: فرزندان رشید ملت برای حفظ مصالح نظام آماده گذشتن از همه چیز خود هستند.

به گزارش فارس، سید علی اصغر حسینی وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای به محمود جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعقیب حاج منصور ارضی به خاطر سخنان او درباره اسفندیار رحیم‌مشایی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با وجود عشق و علاقه‌اي كه به حاجي دارم و نيز نفرتي كه از مشايي و ساير منحرفين دارم، اما سخنان حاجي تو شب 19 ماه رمضون رو اصلا قبول ندارم چون كه مصداق بارز آمريت به قتله و بار حقوقي داره. همه ديديد كه اين سخنان تيتر يك رسانه‌هاي فتنه‌گر شد و باعث مظلوم نمايي اين جماعت منحرف گرديد.
"""گذشتن از آبرو در راه خدا از لذت‌بخش‌ترین عبادات مومن است"""

کجای دین گفته به هم فحش بدین؟
یعنی لذت بخش ترین عبادت مومن ، فحش است؟

اگه مداح دین ما این باشه : ((( و علی الاسلام السلام )))
Iran, Islamic Republic of
با اينكه خيلي حاجي رو قبول دارم
اما حرفهاي شب 19 رو قبول ندارم.
حداديان هم به فكر حرفهای نسنجیده خودش باشه، لازم نكرده از كسي دفاع كنه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با نهايت تاسف براي سعيد حداديان چند سوال از شما دارم كاش ميخوندي جواب ميدادي كه حداقل ما تكليف خودمون را بدونيم سوال
1- رهبري گرانقدر آيا از عملكرد شما مداحان و اظهار نظرات شما مطلع هستند
2-مسئوليت شماچيه كه اينقدر بي پروا نسبت به افراد صحبت ميكنيد؟
3-تاحالا شده نصيحتهاي مقام عظمايي ولايت را با گوش دل گوش كنيد؟
4-چرا حرفهايي ميزنيد كه نشود از شما در مقابل مخالفین دفاع كرد؟
5- چراباشما هيچ برخورد قضايي نمي شود
6-آيا اگر كسي به شما تهمت زد وگفت ايشان هم مفسده اي دارد آيا شما سكوت ميكرديد
در آخر من فكر ميكنم اگر شما و ديگر دوستان مداح بدانيد كه شركت در مجلس اباعبدالله(ع) مستحب است و خداوند براي شركت نكردن در اين مجلس كسي را به جهنم نمي برد ولي اگر در اين مجالس به افراد توهين و تهمت زده شود ديگر آن مجلس، مجلس گناه است و خداوند ما را مواخذه ميكند. يك پيشنهاد براي شما حاج سعيد و حاج منصور دارم و آن اينكه يكبار هم كه شده به حرف اطرافيانتان گوش نديد و جو گير نشيد به حرفهاي با تدبير ونصيحتها مقام معظم رهبري توجه كنيد چرا كه در اصل شما جريان انحرافي هستيد كه در مجلس امام حسين(ع) و دين داريد رفتار خلاف دين ميكنيد
با سلام

یک فرد مومن هیچگاه حرف رکیک و فحش از زبانش جاری نمی شود . این را سیره ائمه (ع) نیز نشان میدهد که حتی با دشمنانشان نیز با ادب و نزاکت رفتار میکردند . آیا در صلاحیت یک مداح است که ناسزا بگوید . هر کس باید حدود خود را بشناسد و الا سنگ روی سنگ بند نمی شود .