شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ابومجاهد: کمک‌ایران به‌مقاومت‌بدون توقع بود

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 393259
عضو کمیته مقاومت گردان‌های صلاح‌الدین با بیان اینکه سخنرانی سردار قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری بعد از جنگ ۵۱ روز غزه دشمنان فلسطین را دیوانه کرده است، گفت: ایران بر حق است و مخالفان آن باطل.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابومجاهد عضو کمیته مقاومت گردان‌های صلاح‌الدین در هفتمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی امروز سه‌شنبه گفت: زنگ خطر در مسئله فلسطین به گوش همه ما زده شده است زیرا نقشه واقعی برای از بین بردن فلسطین توسط دشمنان ترسیم شده است.

وی گفت: منهدم کردن و تخریب مسجدالاقصی، کوچاندن فلسطینیان از مرزهای ۱۹۴۸ میلادی، ادغام کرانه باختری با یکی از کشورهای همسایه نزدیک و همچنین تشدید محاصره نوار غزه و به زانو در آوردن آن بخشی از نقشه دشمنان برای از بین بردن فلسطین است ولی به یاری خداوند این نقشه‌ها هیچگاه اجرایی نخواهند شد.

ابومجاهد تصریح کرد: موشک‌های والفجر ایران در جنگ ۵۱ روزه غزه به راحتی توانست بر سر صهیونیست‌ها فرو ریزد.

عضو کمیته مقاومت گردان‌های صلاح‌الدین با انتقاد از برخی افراد که ادعای کمک به فلسطین دارند اما در عمل اقدامی انجام نمی‌دهند اظهار داشت: از ادعاهای توخالی برخی افراد برای یاری به فلسطین خسته شده‌ایم اما در جنگ ۵۱ روزه آنچه که جمهوری اسلامی ایران از لحاظ مادی و معنوی به فلسطین و مقاومت دارد بسیار مهم و تأثیرگذار بود و هیچ امتیازی را هم از ما طلب نکرد.

ابومجاهد خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ۵۱ روزه گفته می‌شود که سرباز صهیونیستی شکست‌ناپذیر است ولی ۱۷ سال است که ما ثابت کرده‌ایم آنها حتی در برابر کودکان فلسطینی هم ناامن هستند.

وی گفت: مسئله فلسطین نیاز به سخنرانی ندارد بلکه ما فقط نیازمند قدرت نظامی مانند موشک هستیم.

ابومجاهد اظهار داشت: بعد از جنگ ۵۱ روزه به سخنرانی در بین فلسطین تأثیرات بسیار فراوانی داشت که سخنرانی اول مربوط به سردار قاسم سلیمانی و اشراف وی در قضیه فلسطین و منطقه و مقاومت بود ضمن اینکه سخنرانی دوم هم مربوط به مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه عملیات‌های نظامی به کرانه باختری بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از سخنان سردار قاسم سلیمانی و همچنین مقام معظم رهبری دیوانه شده‌اند و به هم ریختگی فعلی مسجدالاقصی و افراطی‌گری صهیونیست‌ها بخشی از دیوانگی دشمنان است.

عضو کمیته مقاومت گردان‌های صلاح‌الدین خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر حق است و هر کسی که در مسیر دیگری باشد حتماً باطل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *