جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تقدیر صهیونیست کهنه کار از سه دهه خدمات "حسنی مبارک"

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 155587
"بنیامین الیازر" سیاستمدار ارشد صهیونیست و نماینده حزب کارگر در سنای رژیم صهیونیستی ضمن تقدیر از سه دهه ایستادن "حسنی مبارک" در کنار این رژیم سقوط احتمالی وی را برای اسراییل دردناک و تاسف انگیز خواند.
"بنیامین الیازر" سیاستمدار کهنه کار رژیم صهیونیستی ضمن دفاع قوی از "حسنی مبارک" انقلاب مردم مصر را خسارتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش سرویس بین الملل جهان، "بنیامین الیازر" سیاستمدار ارشد صهیونیست و نماینده حزب کارگر در سنای رژیم صهیونیستی ضمن تقدیر از سه دهه ایستادن "حسنی مبارک" در کنار این رژیم سقوط احتمالی وی را برای اسراییل دردناک و تاسف انگیز خواند.

وی که پیش از این وزیر راه و ترابری ، کار ، وزیر دفاع و معاون اول نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز بوده است از سیاست آمریکا در قبال مصر انتقاد کرده و گفت : آمریکا با حمایت نکردنش از مبارک خاورمیانه را به سوی یک فاجعه پیش می برد.

وی در اظهاراتی که آشکارا بیانگر ماهیت ضد دموکراتیک این رژیم بود گفت :اگر در مصر انتخابات برگزار شود مخالفان مبارک "اخوان المسلمین پیروز خواهند شد.

لازم به ذکر است مصر اولین کشور عربی بود که بعد از مذاکرات محرمانه با این رژیم در سال ۱۹۷۹ در جریان اجلاس کمپ دیوید با رژیم صهونیستی پیمان صلح امضا کرد.

در پی قیام مردم مصر بارها مقامات رژیم صهیونیستی از این مسئله قویا ابراز نگرانی کرده اند و بیم آن دارند که با سقوط مبارک قرارداد صلح این رژیم با مصر به مخاطره افتد.

همچنین گفتنی است ، "ری حنانیا" تحلیل گر روزنامه صهیونیستی "اورشلیم پست" در مقاله ای در روز چهارشنبه نوشته بود : در چنین اوضاعی صلح بین اسراییل و مصر را تنها دیکتاتوری مثل مبارک می تواند تضمین کند و وجود دموکراسی در مصر موجب آن خواهد شد که مردم مصر خواستار لغو قرارداد صلح بین اسراییل و مصر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *