يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۳

باطبي: من شيطان پرست هستم

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 187401
احمد باطبي كارشناس بي بي سي فارسي شد و همزمان اعلام كرد كه "من يك شيطان پرست هستم".

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد باطبي ضدانقلاب مقيم آمريكا كه ابتدا همكاري رسانه اي خود در امريكا را با شبكه صداي آمريكا آغاز كرده بود، اخيرا به جمع كارشناسان شبكه بي بي سي فارسي پيوسته و در حالي كه پيش از اين به بي بي سي روي خوش نشان نمي داد، اما اكنون چندين بار است كه به پاي ثابت مصاحبه هاي اين شبكه انگليسي تبديل شده است.

احمد باطبي كه پس از فرار از ايران هيچگاه در نوشته هاي خود علاقه اش به "آب جو" و رفتارهاي شخصي خارج از عرف مسلماني را پنهان نكرده بود، سه شنبه شب در صفحه فيس بوك خود بخشي از اعتقادات دروني خود را به صراحت بروز داد و نوشت: "من خيلي از شيطان پرست بودن خوشم مي آيد؛ لااقل شيطان با آدم روراسته و مثل خدا دغل باز و فريبكار نيست"!

گفتني است بي بي سي فارسي همواره از مبلغين اصلي فرقه هاي انحرافي مانند بهائيت و گروه هاي شيطان پرستي بوده است و اخيرا پخش اظهارات ضدخدا و ضددين نيز در برنامه هاي مختلف اين شبكه افزايش يافته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر بهايي يا شيطان پرست نباشه كه تو بي بي سي بهش كار نمي دن.
Iran, Islamic Republic of
مبارک اونهایی که میشینن پای ماهواره و کارشناسی این آدمهارو گوش میدن بعد هم میان توی جمع دوست و آشنا جفنگیات تحویل میدن
از اول هم معلوم بود در بند شيطانه نيازي به گفتن نبود