جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تشکیل پرونده برای ۲ داروخانه متخلف درتهران

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 392700
معاون حقوقی تعزیرات حکومتی تهران از تشکیل پرونده برای تخلف دو داروخانه در پایتخت تهران به اتهام تخلف عرضه داروی قاچاق خبر داد.
به گزارش جهان؛ سید احمد نقیبی در گفتگو با مهر، با اشاره به مختومه شدن چند پرونده بزرگ تعزیراتی در تهران، گفت: در یکی از پرونده ها گمرک شهریار گزارشی مربوط به قاچاق ارائه کرد که پرونده برای بررسی به شعب تعزیرات استان ارسال شد. بعد از احراز تخلف شرکت وارد کننده کالا به پرداخت ۳۸۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در پرونده دیگری نمایندگان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بازدید در گشت مشترک تعزیرات به مقادیری داروی قاچاق در دو داروخانه تهران بر می خورند. همچنین تعدادی از این داروها هم تاریخ گذشته بود که در مکان داروخانه معدوم شد. این پرونده در حال رسیدگی است.

معاون حقوقی تعزیرات حکومتی تهران همچنین از مختومه شدن پرونده قاچاق کفش خارجی خبر داد و گفت: در این پرونده شاکی گمرک تهران و کاشف پلیس آگاهی بود که متخلف بعد از احراز تخلف ۸۴ میلیون ریال جریمه و کالاهایش ضبط شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *