جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۸

پاسخ وحید دستجردی به استعفای باقر لاریجانی چه بود؟ +تصویر

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 262821
امروز همزمان بااعلام خبر برکناری وزیر بهداشت خبر تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد و دانشگاه علوم پزشکی تهران در اقدامی تامل برانگیز استعفا نامه باقر لاریجانی رئیس سابق این دانشگاه را به همراه دستور وزیر بهداشت منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ پس از اعلام رسمی خبر برکناری مرضیه وحید دستجردی از سوی دولت و همزمان اعلام خبر تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که باقر لاریجانی ریاست آن را بر عهده داشت.
 
سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران استعفانامه باقر لاریجانی به وزیر بهداشت را که در تاریخ 21/09/91 نوشته شده بود به همراه دستور وزیر که در هامش این نامه به چشم می‌خورد منتشر کرد.
 
                                                         بسم الله الرحمن الرحیم
 

حضور محترم سرکار خانم دکتر وحید دستجردی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
 
سلام علیکم
 
توفیق خدمت در عرصه مسئولیت اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی سالیان متمادی گذشته از الطاف بزرگ الهی نسبت به اینجانب بود که زبان از عهده شکرگزاری آن قاصر است.
 
از آنجا که علی رغم تمامی تلاشی که جنابعالی برای ثبات مدیریتی این مجموعه به عمل آوردید، تدبیر دیگری برای اداره این نهاد علمی ارزشمند در نظر گرفته شده است، ضمن سپاس و عرض تسلیم در برابر تقدیرات الهی و با رخصت از سرکارعالی به عنوان وزیری پرتلاش، ارزشمند و خستگی ناپذیر که توانستید الگویی موفق از مدیریت کلان در عرصه سلامت را در کشور ارائه نمایید و با توجه به شرایط، مسئولیت اداره دانشگاه علوم پزشکی تهران و شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را به همکاران محترم دیگری که مجموعه را اداره خواهند کرد می‌سپارم.
 
طی سالیان همکاری در قالب مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تهران و شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تلاش های زیادی برای ارتقای آموزش و پژوهش و ارتقای خدمات سلامت توسط همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران، ستاد وزارتی، دانشگاه های علوم پزشکی کشور و همکاران شورای سیاست گذاری به عمل آمد.
 
بدون تردید این تلاش ها بدون هدایت الهی و عنایات حضرت حجت(عج) و حمایت و هدایت حضرتعالی به بار نمی نشست. لذا ضمن تشکر از همه همکاران محترم به خاطر همراهی مسئولانه و مشارکت دلسوزانه در پیشبرد این خدمات از همراهی و هدایت سرکار عالی تشکر می کنم.
 
در خاتمه از اینکه در جریان امور اجرایی حسب شرایط کاری و لغزش های فردی ممکن است خاطر سرکار عالی و یا همکاران عزیز را مکدر کرده باشم عذر خواهی می کنم و از خداوند بزرگ برای شما و دیگر همکاران محترم توفیقات روز افزون و سلامت آرزومندم.

دکتر باقر لاریجانی
رئیس دانشگاه
 
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000262/nf00262821-1.jpg


در پاسخ به این نامه وزیر بهداشت  آورده است:
 
                                                     بسمه تعالی
 
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی
 
با سلام و احترام
 
دستاوردهای سالهای اخیر وزارت بهداشت در عرصه های مختلف محصول همدلی، هماهنگی و همکاری مدیران مجموعه بوده است. بنده اصرار دارم که این مجموعه مدیران بالاخص حضرتعالی تا پایان مسئولیت اینجانب با وزارت بهداشت همکاری نمایید. اینجانب فشارهای وارده از جانب مدیریت اجرایی کشور برای تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران را که به تعبیر مقام معظم رهبری نماد آموزش عالی کشور است به مصلحت نظام سلامت نمی دانم و بر اساس شناخت بیش از سه دهه از جنابعالی اطمینان دارم که سکان کشتی علم و دانش بدست شخصیتی مدیر، دانشمند و امین سپرده شده است. بر این اساس از جنابعالی می خواهم به همکاری خود تا پایان دوران مسئولیت اینجانب ادامه داده و رسالت خطیر هدایت عرصه دانشگاه را همچنان تقبل فرمایید.
 
دکتر وحید دستجردی
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس جمهور تا کسی ازش انتقاد می کنه برکنارش می کنه؟
آقا محمود !! انتقادها به شما بسیار زیاد شده و خوشبینانه این که بخشی از انتقادها درسته !!
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا شورشو درآوردید دیگه، بسه دیگه بابا، بخدا مردم هالو نیستن و با اینهمه مرثیه سرایی ای که شماها واسه اینا راه انداختین میفهمن که حتما جو رسانه ای درست کردین ...
بنده دانشجوی دانشگاه ع.پ تهران بودم. اقای لاریجانی بسیار انسان پرتلاش و صادقی است و واقعاً دانشگاه علوم پزشکی تهران را مدیریت نمود و ثبات مدیریتی این دانشگاه مدیون اقای لاریجانی است.
Iran, Islamic Republic of
منظور از تأمل برانگیزجیه؟
United States
من که نفهمیدم این خانم چی نوشتن
دستاوردهای سالهای اخیر وزارت بهداشت در عرصه های مختلف -وزیری پرتلاش، ارزشمند و خستگی ناپذیر که توانستید الگویی موفق از مدیریت کلان در عرصه سلامت ایجاد کنید...
من کارمند رسمی اموزش وپرورش هستم واز عملکردهای احمدی نژاد شدیدا انتقاد دارم .حالا سوالم اینست ایااز فردا میتونم دوباره به سر کار بروم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
احمدی نژاد به دستجردی دستور داد لاریجانی رو بردار گفت بر نمیدارم
احمدی نژاد هم گفت پس دوتا تون و با هم خودم بر میدارم
شیر مادرت حلالت باشه . .... درود بر خانم کتر
Latvia
مگر وزیر دولت باید انتقادها را در روزنامه ها بیان کند که تا کسی انتقاد کرد بکنار می شود؟؟ ....
اینجانب فشارهای وارده از جانب مدیریت اجرایی کشور برای تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران را که به تعبیر مقام معظم رهبری نماد آموزش عالی کشور است به مصلحت نظام سلامت نمی دانم ...

...
وزیر شجاع
خانم دستجردی خیلی خوب کار کرده بود آخه برای چی رئیس جمهور ایشان را عزل کرد اگر قرار باشد که هر وزیری بخواد با یک انتقاد عزل بشه که نمیشه به نظر شما میشه؟
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر درود بر شما .خداوند رسوا میکند دشمنان ملت را. آقای دکتر گویا با خودش هم مشکل دارد و فقط و فقط عده ای معدود شده‌اند هم و غمش.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در اداره کشور با احدالناسی تعارف ندارد حتی برادر خود. درود بر محمود دلاور
آفرين بر اين وزير كه وقتي پاي اصول درميان است از هيچ كسي واهمه ندارد و تسليم هيچ فشاري هم نمي شود . پاسخ خانم وزير غرور آفرين بود
Iran, Islamic Republic of
تحمل مخالفی که شعارش را می داد چی شد؟
همه حرف بزنند و حرفاشونو بگن چی شد؟
آقای رییس جمهور
همش تعریف و تمجید که نمیشه
یعنی همه کارهای شما درسته و ضعفی ندارید؟
Iran, Islamic Republic of
ببینیم حالا با این سرپرست حدید ارز دارو داده میشه؟ شکایت از پزشکان کم میشه؟ پول بیمارستانها پرداخت میشه؟ بیمه سرو سامون پیدا می کنه و با بیمارستانها هماهنگ تر میشه؟ نشستیم به تماشا