چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

والیبالیست‌های نوجوان ایران قهرمان آسیا شدند

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 252624
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست چین به ششمین عنوان قهرمانی خود در آسیا دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،  تیم والیبال ایران در فینال نهمین دوره رقابت های آسیا مقابل چین با نتیجه 3 بر 2 با 25 بر 21، 25 بر 21،‌ 25 بر 23، 28 بر 26 و 15 بر 8 به پیروزی رسید و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.
 
تیم ایران با ترکیب، حکمتی، حمودی ، ولایی، اله وردی، تقی زاده، معنوی نژاد، سید نیازی بازی را آغاز کرد. در شروع این دیدار چین با نمایشی مقتدرانه با اختلاف 4 امتیاز این ست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرد.
 
در ست دوم تیم ایران به بازی برگشت و با نتیجه مشابه 25 بر 21 کار را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پر اشتباه ایران در دفاع روی تور و سرویس های بی نقض چین نتیجه 25 بر 23 را رقم زد. در ست چهارم بازی با نتیجه 28 بر 26 به سود ایران به پایان رسید تا اینکه ست پنجم قهرمان را مشخص کند. در این ست بازیکنان ایران بازی کم نقصی را انجام دادند و سرانجام توانستند با نتیجه 15 بر 8 ششمین عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.
 
همچنین در رده بندی این رقابتها ژاپن در رتبه سوم قرار گرفت، کره جنوبی، تایوان، سری‌لانکا،‌ هند، تایلند، استرالیا، قزاقستان و ترکمنستان به ترتیب در مکانهای بعدی قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *