دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۷۶

به خاطر رهبری سکوت می کنم

چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 186367
احمدینژاد این دولت را پاک‌ترین دولت تاریخ خواند و اظهار داشت: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
رئیس جمهور دولت خود را پاکترین دولت تاریخ خواند و از قوه قضاییه خواست عوامل ‌اختلاس ۳ هزار میلیاردی را از هر جریان و گروهی که هستند، ‌شناسایی و به بنده معرفی کند.

به گزارش جهان به نقل از  فارس ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیش از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم اردبیل با اشاره به برنامه دولت جهت اصلاح سیستم بانکی گفت: یکی از برنامه‌های ما اصلاح سیستم بانکی است چرا‌که بنده از اول از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک ۱۰۰ میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای ۵ میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.

وی همچنین اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.

رئیس جمهور ادامه داد: خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهم عوامل این اختلاس از هر جریان و گروهی است، شناسایی و به بنده معرفی کند.

وی این دولت را پاک‌ترین دولت تاریخ خواند و اظهار داشت: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعآ مسخره است ، اگر مشكلي نيست پس چرا نمي گويند عوامل را به مردم معرفي نمائيد ،يعني چه كه مسئولين تخلفات را به من معرفي نمايند ، مگر كم به جنابعالي عوامل را معرفي كردند ، نتيجه چه شد؟ چرا ايشان از مقام معظم رهبري هزينه مي نمايد .
Canada
من از شبكه سبلان حرفهاي ايشان را گوش دادم.حرفهاي تند تري زد.همشو منتشر كنيد تا مردم تهديدهاي ايشون و بدونند
United States
دیگه تموم شد اون دورانی که به آقای احمدی نژاد دزدگیر می گفتن . متاسفانه الان اطراف رئیس جمهور انسان های ناپاک هم دیده میشن.
Iran, Islamic Republic of
از بيمه ايران چه خبر ؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یکی جواب سوال منو بده .سال گذشته من در یک قرعه کشی یک میلیون تومان قرض الحسنه کارکنان دولت برنده شدم وقتی به بانک ملی مراجعه کردم از من کپی شناسنامه گرفتند تا استعلام کنند بعداز چند روز جواب آمد و فرمودند چون شما دوسال قبل مبلغ ششصد هزار تومان وام با این عنوان از بانک صادرات گرفتید و تمام نشده نمی توانید این وام را بگیرید.چرا این قوانین و سخت گیری ها برای من معلم برای دریافت این مبلغ ناچیز هست ولی برای حضرات با این مبالغ کلان خبری نیست وکسی خبر دار هم نشده؟ولی برای ششصد هزار تومان بنده باجزییات کامل همه خبر دار شدند.
من سر کلاس به بچه ها چی درس بدم صداقت ؟ پاکی ؟ ...
یا این معادله جدید ریاضی!
30.000.000.000.000 ریال
Iran, Islamic Republic of
شما بيدار شو تا صداي ملت را بشنوي،همه دارن اسمشونو داد مي زنن،
بابا عجب غلطي كرديمااااا
حالا دروع
چقدر دروغ بخورد این ملت می دهید
Iran, Islamic Republic of
چرا حضور پرشور مردم اردبیل را بایکوت کردید؟!
ولی بدانید مردم فرق خادمان را از خائنان خوب میدانند و در تمام کشور این استقبال ها ادامه خواهد داشت!
Iran, Islamic Republic of
همه چی آرومه من چقد خوشحالم
برادر عزیز وقتی شما که رئیس جمهوری به قانون تمکین نمیکنی دنبال کسی میگردی که اختلاس کرده ؟ اون هم مثل جنابعالی قانون را زیر پا گذاشته ولی بع یک نوع دیگه در ضمن نمیخواهد دنبالش بگردی چون توی اتاق بغلی خودتان تشریف دارند
Iran, Islamic Republic of
انشاالله بزودي شاهد رسوايي تمامي كساني باشيم كه با ظلم روشن به مقامي رسيدند و آبروي اين نظام را بازيچه اهداف پليد انجمن حجتيه قرار دادند.
Iran, Islamic Republic of
بترسید از روزی که سکوت محمود محبوب شکسته میشه
Iran, Islamic Republic of
یکی دوچرخه دزدید ....مردم تو خیابون داد می زدند دزد بگیرید... یاروهم دید هر کی هرکیه با جماعت یک رنگ شد و داد می زد دزدو بگیرید...!
حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش رو....!!
Iran, Islamic Republic of
نیاز به معرفی نیست به اطراف نگاه کن مینبنی!!
مسئول خانه خیابان فاطمی!
نامه های مشایی و بقایی را برای گروه امیر منصور آریا و ترک تشریفات مناقصات متعدد از جمله منطقه آزاد و ...
کار از این حرفها گذشته !!
قوه قضاییه یک بار مردانه عمل کند تا رواج تهمت و افترا از این کشور برود...
درود بر رییس جمهور پاک و مردمی..
Iran, Islamic Republic of
من که متوجه نمی‌شم اگه کسی متوجه شد لطفا بنده رو هم راهنمایی کنه از یه طرف رئیس جمهور محترم میگن که خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند از طرفی میگن که از دستگاه قضایی می‌خواهم عوامل این اختلاس از هر جریان و گروهی است، شناسایی و به بنده معرفی کند یعنی چی ؟ بالذخره دولت خدش موضوع رو فهمیده یا نفهمیده ؟! اگر فهمیده کی فهمیده ؟! تازه یه چیز دیگه ! رئیس محترم قوه قضائیه هم گفتند ما خودمون این اختلاس رو فهمیدیم و پیگیری کردیم از طریق سازمان بازرسی یه خبره تو این مملکت ؟!
United States
زنده بادمردمی نژادخودمون...
جونمی رئیس جمهورمی...
Iran, Islamic Republic of
از سایپا چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iraq
رئیس جمهور محترم هم فهمیده از این قوه قضائیه چیزی در نمی آیدچون اصل عدم اعلام اسامی دانه درشتها است نه روشن شدن اذهان مردم
Iran, Islamic Republic of
آن عزيزي كه گفته ديگر تمام شد.... مي خواهم بگويم كه اصلا اين بحثها نيست ....
يكسري اتهاماتي متوجه اطرافيان رئيس جمهور و همچني اختلاس سه هزار ميليارد توماني كه ايشان هم گفته اند كه قوه قضائيه برخورد و اعلام كند همين...
حرف بدي كه ايشان نزده است ...
اينجانب كه از منتقدان دولت هستم بايد از اين اظهارات استقبال كرد..
در ضمن در زمان هاشمي هم در بانك صادرات آقايان فاضل خداداد و مرتضي رفيق دوست 128اختلاس كردند اولي اعدام و دومي...
و متاسفانه صداي هيچ يك از دولتيان حتي رئيس جمهور وقت هم در نيامد...
اما امروز....
به هرحال اين اظهارات رئيس جمهور را بايد به فال نيك گرفت...
نبايد احساسي برخورد كرد..
Iran, Islamic Republic of
فرار به جلو!
Latvia
باسلام
احتراما خواهشمند است جناب آقاي رئيس جمهور توضيح بفرمايند در راستاي فرمايشات ايشان مبني بر و جود افرادي كه كارهاي خلافي در امور بانكي دارند ، چطور است كه براي برخي از اينگونه افراد از دفتر ايشان توصيه نامه صادر شده است.
Latvia
انصافا در6 سال اخير بويژه از مناظره انتخاباتي 88 آقاي احمدي نژاد بعنوان رييس جمهور و بالاترين مقام اجرايي كشور چند بار در مورد اختلاس و دزدي بويژه در سيستم بانكي افشاگري كردند ؟ آيا براي يكبار هم شده كه قوه قضائيه بعنوان مدعي العموم وارد موضوع شود و به افكار عمومي گزارش دهد؟ يعني فسادي نبوده و رييس جمهور دروغ مي گفت؟!
Iran, Islamic Republic of
مشایی - بقایی - رحیمی -بازهم بگم
آقای رییس جمهور خودت را به اون راه نزن- مردم خوب می فهمند- اونهایی که....
عین متن از سایت رسایت جمهوری : کجاش گفته به من معرفی کند ؟؟؟

رييس جمهور با اشاره به تهمت‌هايي كه در خصوص تخلف صورت گرفته از اين بانك به دولت مطرح شده است، تصريح كرد: از رييس‌ قوه قضائيه درخواست مي‌كنم اين موضوع را در دستور كار قرار داده و با تعيين عناصر مورد اطمينان مشخص كنند كه چه كساني پشت پرده سوء استفاده از اين بانك حضور دارند و آنان را تحت هر عنوان و در هر لباسي كه در دولت يا مجلس و يا بخش‌هاي ديگر حضور دارند دستگير، مجازات و به ملت معرفي كنند.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور هنوز تو توهم می باشد که دولت خودش را پاک ترین دولت معرفی می کند.چرا نظرات را با سانسور ابراز می کنید.مگر در ایران آزادی بیان وجود ندارد.
Italy
مدت زمان زیادی از ماجرای شرکتی که مجری سالن همایشهای بین الملللی کیش بود نگذشته است بهتر نیست دیگر این ادعاهای نادرست را کنار گذاشته و از نسیه کنار رفته و به مبلغ بافزاییم .....
Iran, Islamic Republic of
آقاي رئيس جمهور چقدر به خودشان و دولتشان اعتماد دارند. آقاي رئيس جمهور ببينيد آقاي مشايي و بقايي در سازمان ميراث فرهنگي چه كارها كه نكردند و چگونه ....
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد شما برو دور و برت رو جمع کن قوه قضاییه خودش بلده با اونها چکار کنه!!!شما اول دور خودت رو جمع کن و بعد هم مزاحم قوه قضاییه نشو و بعد هم خط و نشون نکش که اگه وارد خط قرمز شما بشن چه ها میکنیددددد!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این هم سند اختلاس 3000 تای نا قابل از سایت جهان بگرد تا بگردیم و او را پیدا کنیم:
به گزارش جهان به نقل از مشرق، اسفندیار رحیم مشایی در مورخ ۷ مهر سال ۱۳۸۹ در نامه‎ای خطاب به دو وزیر کابینه نوشت:

جناب آقای حسینی، وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی
جناب آقای بهبهانی، وزیر محترم راه و ترابری

سلام علیکم
به پیوست تصویر نامه شماره ۱۰۲۰۵/ص۲۰ مورخ ۲/۷/۱۳۸۹ شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن در خصوص امادگی خرید ۵/۵۰٪ از سهام شرکت فولاد خوزستان ارسال می‌شود.
حسب موافقت ریاست محترم جمهوری خواهشمند است دستور فرمائید ضمن تسریع اقدام مساعد را به عمل آورند.

اسفندیار رحیم مشایی
Iran, Islamic Republic of
واسه همین بود می خواستند چهار صفر را از پول حذف کنند که رقم دزدی کمتر نشان داده بشه!!
Iran, Islamic Republic of
جواب آن معلم عزیز باید بگویم که شما دیگر نمیخواهد درس بدهید. درس یاد بگیرید!!
برادر فرهنگی عزیز....بدان هرکس را در قبر خودش می خوابانن....تخلف دیگران دلیل توجیه تخلف من و شما نیست..اگر از لحاظ قانونی و شرعی شما مجاز به اخذ وام یک میلیونی نبودید، حتی اگر کسی متوجه نمی شد هم باز نمی گرفتید..چرا که شما فرهنگی و زحمت کش و الگو هستید
Iran, Islamic Republic of
البته ایشون این افراد رو نمیشناسند چون خودشون در گفتگوی شبکه دو گفتن :
«خوشبختانه من نه سايت مي‌بينم و نه روزنامه مي‌خوانم! البته توهين به کسي نباشد! وقت آن نيست! بالاخره هر چه بخواني ذهن را مشغول مي‌کند! ‌اين قدر کار هست که اگر 24ساعته کار کنيم کم مي‌آوريم!»

25 ارديبهشت سال جاري
Iran, Islamic Republic of
چرا سخنان حاج محمود را تحریف میکنید جمله صحیح گفته شده توسط ایشون از تلویزیون پخش شد که اینه :
از قوه قضائیه خواهش میکنم عوامل این اختلاص رو شناسائی و مربوط به هر دستگاهی است به مردم معرفی کند.
بسم الله...
سلام.یعنی واقعا متوجه نیست دکتر یا خ...
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم سکوت دکتر به پایان برسه
خیلیا ترسیدن
معلومه
....دیگه اینجا مناظره نیست که،آبروی کی را میخواهی ببری ،میخواهی بگی حتما این 3000میلیارد را هم هاشمی بدبخت دزدیده؟در حالی صد بلکه میلیارد نه 3000میلیارد رحمت بر هاشمی که جلوی آقا ایستادگی نکردولی....
United States
"سكوت وحدت بخش طولاني نخواهد بود" واقعا چرا با ... داره تهديد ميكنه. شايد از ....مستمسك داره؟
دلیلی نداره قوه قضاییه افراد خاطی رو شناسایی کنه و به احمدی نژاد معرفی کنه بلکه باید به مردم معرفی شن
United States
این سکوت وحدت آفرین نیست


شک افرین است
آقای احمدی نژاد! چرا قوه قضائیه اختلاس کنندگان را به شما معرفی کند؟!
که شما هم اسم انها را در جیبتان بگذارید و ...
بهتر نیست آنها به مردم معرفی شوند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
لطفا سکوت نکنید خداخیرتان دهد.دوست داریم شکستن سکوتتان را ببینیم
آقای رییس جمهور به سه هزار میلیارد میگه یه مبلغی ؟
ای ول به این دل بزرگ .
Iran, Islamic Republic of
تا ما .... هستیم با همین حرفها فریب میخوریم و اشک بر روی ما اثر میگذارد
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدي نژاد پاكدست و ننگ بر دزدان که قصد تخریب وجهه پاک این دولت خدوم را دارند
جناب رییس جمهور محبوب خواهشا از رهبری هزینه نکنید و قاطعانه در مقابل انحراف از راه امام در هر حوزه ای بایستید
Iran, Islamic Republic of
سکوت یا فریاد ایشان دیگر برای خیلی ها مهم نیست!
وقتی چپ و راست ریس جمهور را دیدیم دلمان از ایشان شکست! حال می خواهند فریاد کنند یا سکوت پیشه سازند دیگر برای امثال بنده تفاوتی ندارد.
احمدی نژاد ، وزارت اطلاعات ، رییس بانک صادرات ، وزیر اقتصاد . همه دارن میگن من بودم که اول آقا دزده رو پیدا کردم . چقدم از این قضیه خوشحال هستند . اگه جایزه میدن ما هم بگیم آقا دزده رو ما اول پیدا کردیم !
مجرمین دستگیر شدن یا نه ؟
چرا اسمشونو درستو حسابی نمیگن ؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت برخی به رئیس جمهور مملکت توهین میکنند
واقعا از خدا نمی ترسن؟
Germany
به خاطر رهبری افشاگری کن

راستی از آقای زلال چه خبر؟؟
Germany
دولت خیلی هول شده!!!
داره فرار به جلو میکنه.
با سلام
کوتاه میگم
من یک تاجرم.
تاجر کم سرمایه بین تجار رده یک
برای اخذ وام دولتی باید 12% از وامم را در انتها رشوه بدهم تا وام بگیرم.
این عدالت است
چرا اگر اعتراض کنی از تسهیلات عادی نیز محروم می شوی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی اشتباه می کنید هی حرف از رهبر عزیز نزن و مایه نذار
Iran, Islamic Republic of
نظرات توهین آمیز مخالفان دکتر را که مدعی اند به وی رای دادند!؟ را میزنید و حضور ملیونی مردم در استقبال از وی نمیزنید.
این یعنی خیانت رسانه ای به مردم
United States
اون استقبال در مقابل ضعفهایی که از دولت ایشون توقع نمی رفت اصلا اهمیت نداره
مردم همیشه وظیفشونو خوب انجام میدن مثل استقبال از دولت برای عزت دادن بهش اما مسئولین چی؟!
چرا منت این سکوت رو گردن آقا میذارید ؛قراره بعدا بگید خب حالا بگو ،مشایی جون اجازه نمیده؟!
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اي بابا دكتر جون همون كه اسم قبلي هارو گفتي دمت گرم مارو ديگه بيشتر از اين خجالت زده نكن.
يك چيزي بگو كه بتوني به اون عمل كني.
Iran, Islamic Republic of
اگر اختلاس از منحرفان چسبيده به بدنه دولت باشد چگونه مي توان ماست مالي كرد يا احتمالا بنا به ضرب المثل معروف يك نوع پيش دستي از جانب دولت است كه خود را از اتهامات مبرا بداند .
بنام خدا چرا بخاطر رهبری مشایی را کنار نگذاشتی !!!؟ و الان هم کنار نمیگذاری!
United States
دکتر جون به خاطر رهبری سکوت نکن و بگو دست کی تو کاسه هست
3 هزار میلیارد تومن پول کمی نیست که بخواد یه فرد معمولی اختلاس کنه دست برخی از دولتی ها تو کاره
Iran, Islamic Republic of
فقط محمود احمدی نژاد سرباز راستین ولایت و انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
از 8 سال پیش یک لیست ازمتخلفین اقتصادی داره، توی جیبش گذاشته میخواد به مردم معرفی کنه وقتش نشده!!!
چند سال است با همین حرفها مردم را سرکارگذاشته اید وهمدیگر را خراب میکنید و مردم ساده ما دلخوش کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
فقط خداوندميتواند اين تعصب وعلاقه غيرقابل توجيه آقاي احمدي نژاد را نسبت به اطرافيانش برطرف كند. بابا خيلي سخت نيست براي شناسايي انحراف و اختلاس ابزارش را بيشتر از همه مسؤلين و مردم كشور شما داريد!! منتها تعصبات خشك و علاقه هاي فاميلي اجازه نميدهد!! آقاي رئيس جمهور عاجزانه تقاضا دارم كاري نكنید خدمات ارزشمند دوره اول فراموش شود. به اطرافيانت بيشترتوجه كن همه چيز روشن خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم ملت هم به خاطر رهبری در قبال شما و اطرافیان پاکتون؟///سکوت کرده اند
Latvia
باسلام-جناب آقاي رئيس جمهور تناقضات در رفتار و گفتار شما به محدوده خط قرمز رسيده است بدين معني كه حتي مردم كوچه بازار و عادي هم ديگر طرحها و روشهاي شمار را ميفهمند و تحليل ميكنند و ديگر باور نميكنند . طبق قوانين فيزيك تشديد تناقضات موجب انفجار دروني سيستم ميشود لذا خواهشمند است جهت بقاي دولت از هم اكنون نسبت به رفع تك تك تناقضات دوروبر خود اقدام نمائيد تا مردم اعتمادشان برگردد مثلا يكي از تناقضات : نميشود گفت من ولايي هستم در حالي كه 11 روز با ولايت قهر كنم يا نميشود گفت من با رانت و مفسدان مبارزه ميكنم در حالي كه دورو بر خودم پر از رانت خوار و مفسد اقتصادي باشد يعني ميخواهم بگويم اينها را ديگر مردم معمولي هم ميفهمند بنابراين تا ديرنشده هرچه زودتر اقدام نمائيد. با تشكر
Latvia
باسلام-جناب آقاي رئيس جمهور در فرمايشاتشان فرمودند : اين دولت پاك ترين دولت تاريخ ايران است ظاهرا بنظر ميرسد پاكان دولت از دولت خارج شده و مشكل دارها، سو استفاده چي ها بي تفاوتها و بله قربان گوها در دولت باقيمانده اند بهتر است واقع بين باشيم و دست از لجبازي و هدر دادن بيت المال برداريم با تشكر
Iran, Islamic Republic of
این اختلاس در بانک که از ارکان قوه مجریه است اتفاق افتاده وقابل انکار هم نیست با توجه به اسناد اولیه هم که منتشر شده جریان انحرافی پشت این قضیه بوده آقای دکتر بهتر است فرار رو به جلو نکنید چه وقت دیگر میخواهید از خواب بلند شوید ؟
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتراحمدی نزاد ؛ خودتون را پشت رهبر معظم مخفی نکنید ، خودتان بهتر میدانید که رهبر هم بخاطر صلاح نظام سکوت کرده اند واگر بخواهند لب بگشایند کوس رسوایی خیلی ها نواخته خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
ايشان چرا بخاطر رهبري كه از ابتداي دولت هشدار دادند به دغدغه مراجع و علما توجه نميكنند؟با توجه به تذكرات رهبري چرا اطرافيان نامطلوب را از اطراف خود دور نمي كند ؟ چرا با خانه نشيني 10 روزه دل دشمنان رهبري و مردم را شاد نمود ؟و خيلي چراهاي ديگر
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر شعارهای شما با عمل های شما خیلی فاصله گرفته است.
با شعار عدالت و اعلام اسامی مفسدین اقتصادی آمدید حال خود از آن ها دفاع می کنید.
شعار پیروی از رهبری می دهید ولی در عمل التزامی به آن ندارید.
و ...
لطفا بیش از این با مخدوش کردن حقایق، جو بی اعتمادی را در میان مردم گسترش ندهید که دیگر مردم پس از این حرف هیچکس را باور نکنند.
Iran, Islamic Republic of
كلا آقاي رئيس جمهور محترم سكوت كنن بهتره
... و در اين قضيه هم به استقلال دستگاه قضا توجه كنن
Iran, Islamic Republic of
یک جمله بگم :
مطیع رهبری منت گذار نیست
Iran, Islamic Republic of
تمامی مدیران و عوامل موثر در این دزدی بزرگ باید محاکمه بشوند نه اینکه تازه مدال افتخار هم بخوان ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای بعضی از این اظهار نظرها. کسانی که خودشان ذره ای کار برای این نظام و ولایت فقیه نکرده اند و فقط بلدند بر شعله اختلاف ها بیافزایند حالا زبان در اوردند که احمدی نژاد پاییبند اصول نیست در حالی که اقا فرمودند ملاک حمایت از رهبری کار است. واقعا چه کسی ولایت مدار تر از احمدی نژاد است؟! متاسفم برای کسانی که زبانشان بیشتر از دستشان کار می کند