پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 6 Jun 2024
 
۰
۳

بنزین 210 تومان می شود

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 106969
براساس بسته پیشنهادی دولت به مجلس قیمت بنزین ظرف 5 سال به 650 تومان خواهد رسید که براین اساس امسال هرلیتر بنزین در خوشبینانه ترین حالت باید 210 تومان بفروش برسد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس بسته پیشنهادی دولت در جلسه مشترک با مجلس در خصوص اجرایی شدن لایحه هدفمند کردن یارانه ها ، قراراست طی 5 سال قیمت بنزین به سقف 650 تومان در هر لیتر برسد که با استناد به اظهارات احمدی نژاد که قرار است قیمت بنزین هر سال 20 درصد افزایش یابد بنابراین امسال قیمت بنزین حداقل تا 210 تومان در هر لیتر افزایش خواهد یافت.

در حالی قرار است سقف قیمت بنزین از سوی دولت دهم 650 تومان در هر لیتر مبنا قرار بگیرد که در حال حاضر هر لیتر بنزین در فوب خلیج فارس به نرخ 507 تومان در هر لیتر خریدوفروش می شود.

در این بین در صورت اجرایی شدن این لایحهبا نظرات فعلی دولت، قیمت هر لیتر بنزین در سالجاری تا مرز 210 تومان افزایش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چی این عدد واقعی تر بشه به نفع ملت و البته دولته خدا کنه این هزینه هایی که برای یارانه های ما می شد رو به طور اصولی خرج کشور و حال و آیندگان کنند نه اینکه آقا زاده ها !!!!!!!!!!!
باسلام
مگه قرار نشدقیمت بنزین از90درصد فوب خلیج فارس تجاوز نکنه!
Iran, Islamic Republic of
20 درصد افزایش میشه 120 تومان نه 210 تومان
مطمئنید آمار و ارقام خبریتون درسته !!!؟؟؟