جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳۶

انتقاد نمایندگان از بی حجابی در جشنواره دفاع مقدس+عکس

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 136669
نمایندگان مجلس از مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب ودفاع مقدس انتقاد کرده و خواستار پیگیری این موضوع از سوی وزارت ارشاد شدند.
انتقاد نمایندگان از بی حجابی در جشنواره دفاع مقدس+عکس
به گزارش خبرنگار جهان مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب ودفاع مقدس جمعه شب در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم از خانمی که با لباس خاص و روسری باز به روی سن آمد تقدیر شد و مسئولین برگزار کننده جشنواره به وی جایزه اهدا کردند.

نحوه حضور این زن در مراسم و بی حجابی برخی از اعضای شرکت کننده در جلسه مورد انتقاد نمایندگان مجلس حاضر در مراسم شد.

یکی از نمایندگان مجلس در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت: ما نسبت به این بی حجابی در جشنواره ای که به نام «مقاومت، انقلاب ودفاع مقدس» است معترض و منتقد و خواستار پیگیری این مساله از سوی مسئولین بخصوص وزارت ارشاد هستیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ها خارجی هستند و همین پوشش دار کردن آن ها و تشویقشان به ترویج فرهنگ مقاومت در کشورهایشان یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی است.
شهدا خون گریه میکنند از دست ما و مسوولین...اون بدحجاب با بی حجابی خودش بی اعتقادی خودش را نشون میده ولی اون مسوولینی که داعیه اصولگرایی دارن چطور جواب خواهند داد....
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما وای بر این راهی که ما داریم طی می کنیم به قول مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مده) نکند طوری رفتار کنیم که از اسلام و انقلاب فقط پوسته ای باشد و درون فاسد و خراب (مضمون صحبت ایشان)
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره است نبايد خون گريست چفيه ايمان و عزت و اسلام برگردن اويخته اما به شكل افتضاح حاضر شده اند به برگذاركنندگان تبريك بايد گفت كه تهاجم فرهنگي در اعماق انها هم اثركرده است.
Iran, Islamic Republic of
چفیه را به تمسخر گرفته اند. ...
Iran, Islamic Republic of
اين كه اينها خارجي هستند و در اينجا براي احترام به كشور اسلامي پوشش دارند و در اين جشنواره براي آشنايي با فرهنگ مقاومت شركت كرده اند و بايد تشويق شوند همه اين ها درست؛ اما در كشور ما در كوچه و خيابان ها به خوصوص در تهران چقدر زنان هاي خارجي !! بد حجاب زياد شده اند...!!
Iran, Islamic Republic of
از آقای خزائی که دبير اين جشنواره بودند غير از اين انتظاری نيست. عملکرد سابق ايشان در برگزاری جشنواره کوثر که توسط بنيادی خصوصی که عنوان شريف "آيه های ايثارو تلاش" را همراه دارد و دکانی است برای کسب آبرو و اعتبار چند خانم معلوم الحال، نيز دسته کمی از اين جشنواره نداشته. تاکی مسئولین فرهنگی در برابر اين افراد مسامحه کاری به خرج می دهند.خداعالم است.
Iran, Islamic Republic of
اين بد بختهاي خارجي كه گناهي ندارن! وقتي مسولين ما اين نماد مقدس رو اين روزها به هر بهانه اي رو دوش هر كس وناكس ونامحرمي ميندازن بايد در دولت اصولگرا خون گريه كرد بنده جانبازم وبه دعوت ذوب آهن اصفهان تو مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس تو اين شركت حضور داشتم وقتي نماد شهادت رو تو اين مراسم در حضور نماينده ولي فقيه در سازمان تبليغاتت اسلامي روي دوش دكتر ... كه به شهادت تمامي كارمندان بخش مهندسي ذوب آهن نماز كه هيج استعفر الله خدا روهم .... آدم چي بگه اونوقت حرف حضرت آقا روهم بهانه ميكنند وميگن اين روش جذب حداكثريه!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی کوروش بسیجی میشود چرا اینان بسیجی نشوند؟
Iran, Islamic Republic of
آوردن چند تا از اونهايي كه اصلا نميفهمن اسلام چيه رزمنده كيه به چه خاطر رفته جنگ عين مانكن گذاشتن رو صحنه كه چي اين اصل نيست اصول نيست ارزش نيست شكست هنجارهاست پاك كردن قيافه همه شهدا از معنويته خدا عاقبت ما رو با استراتژيست هاي تمدن تهراني به خير كنه
Iran, Islamic Republic of
فکر میکردیم فقط ما رزمندگان چفیه میبندیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل چفیه رو بهشون ندین.این چفیه حرمت داره !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بازم گلی به گوشه جمال و معرفت این خارجیها که حرمت قانون مملکت میزبان رو نگه میدارن. از بچه مسلمونایی که اسم مسلمونی یدک میکشن و شیعه اند و خون به دل همه میکنن با بدحجابی که چه عرض کنم بی حجابیشون توی مملکتی که این همه شهید داده چی بگیم؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
واي به روزي كه بگندد نمك
آفرین به وزارت ارشاد انصافا ً چه خوب از دست رنج شهدا و جنبازان و آزادگان امانت داری میکند. آفرین و صد آقرین!
Iran, Islamic Republic of
یادش به خیر زمان جنگ کیا چفیه میانداختند و الان کیا ...
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور عزيز ملت بايد جواب بدن؟؟؟ نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط بگم که از دیدن این عکسها دهانم باز مانده و شدیدا تعجب کردم
Iran, Islamic Republic of
جهان بايد ذكر مي كرد هر دو عكس مربوط به مهمانان خارجي است
شما بازیگرای ایرانی را نمی تونید کنترل کنید اونوقت چه انتظاری از این خارجیا دارید میخواید با چادر چاقچوق بیاند رو سن
Iran, Islamic Republic of
واقعاً جای بسی تاسف است
Iran, Islamic Republic of
همه چیز ما را مسخره کردند نمادهای مقاومت 30 سال ربج و دردی که اعماق وجود را آتش می زند مزحکه و ملعبه بچه بازی های کودکانه شده است
Iran, Islamic Republic of
..... ها فكر كردند در فستيوال بازيگران هاليوود دارند قدم مي زنند!!! اسلام كه هيچ ايراني بودن هم فراموش كرده اند!!!
مردم ایران کمبود دارند در کشورهای دیگر دارند بخطر حجاب از کار و دانشگاه منع می شوند در حالی که ایرانیان دارند آزادانه بی حجاب می شوند وما دم از شیعه بودند می زنیم
این خانم نفوذی جنگ نرم بوده اقایان متوجه نبودنددرتبلیغات مدلباس هستند
Iran, Islamic Republic of
... چفیه هم انداخته!!! دوره آخرالزمون شده!
آخه چرا الکی گیر میدین، اینا خارجی هستند و خیلی هم انسان آزاده هستند که دارن تو فضا اونجا از مردم فلسطین حمایت می کنند
سلام؛
نمیدونم چرا عادت کردین فقط نیمه خالی لیوان رو ببینید؟! چرا همش دوست دارین خلاف جهت جامعه شنا کنین؟! در دولت به اصطلاح اصولگرا 5 سال ارزشی ترین جشنواره این مرز و بوم در محاق تعطیلی بود و حال یک گروه پیدا شدن با همه نا ملایمتی ها و سنگ اندازی ها از طرف ارگانهایی که ادعای ارزشی دارن که البته از حوصله این بحث خارجه حاضر شدن با پول اندک چراغ این سینمای ارزشی رو روشن نگه دارن تا بعد از 5 سال یادمون بمونه که سینمای دفاع مقدسی هم هنوز داریم!
به هر حال دوستان منفی باف ... محض اطلاع خودتون وبرای آگاهی بیشترتون میگم اون خانم به اصطلاح بد حجاب خانم "صمیر نصری" یکی از بزرگترین فیلم سازان مستند جهان از فلسطین هستش که دعوت جشنواره مقاومت رو لبیک گفته و به ایران اومده بود و ضمنا هم مسیحی هستش و هم یکی از مفاخر فیلم سازی در مورد ظلم به فلسطینیان هستش! اگه از دست اندرکاران جشنواره تشکر نمیکنید برای دعوت از این فیلمساز بزرگ لااقل منفی بازی نکنید! ... آیا فهمیدید از زنده یاد "رسول ملاقلی پور" هم تجلیل کردن؟! اصلا پرسیدید حامیان ارزشی ترین رویداد سینمایی این مملکت کیا بودن؟! لطفا نیمه پر رو هم ببینید
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
هنرمندانی که بایستی از دل هنر آثاری خلق کنند که باعث رشد فرهنگ اسلامی و ملی کشورمان باشد با کمال تأسف پوشش اینگونه را از آنها می بینیم و نمی دانم آیا درست است که بگویم چرا کسی جلوی این افراد را نمی گیرد یا آنکه خودشان بایستی آنقدر شعور داشته باشند که به مقدسات مردم توهین نکنند واقعآ درد آور است.
Turkey
بابا همه تون توجه کنید لطفا" که اگر ما به خاطر ایرانی بودن مان نمی تونیم برای فلسطین مستقیما"کاری بکنیم . این خارجی ها خیلی کارها می تونند انجام بدهند...
تا اونجایی که من اطلاع دارم این چند تا خانم از همون افراد خارجی ای بودند که امسال به مناسبت بین المللی شدن جشنواره دعوت شده بودند...
Iran, Islamic Republic of
یه کم دیگه مسئولین وزارت ارشاد ساکت بشینن فکر کنم ارزش و آرمان انقلابی ای نمونه که بهش توهین نشده باشه
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس محترم دولت این بود کار فرهنگی که وعده آن را دادید ؟ آیا بهتر نیست وزارت ارشاد اسلامی به وزارت ارشاد جناب شمقدری تغییر نام دهد ! سوال ام از عزیزان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است وزیر آموزش و پرورش را به پای میز پاسخگویی میکشند ولی جناب شمقدر هر طور صلاح بداند حکومت کند؟
اقایون ادعای مدیریت جهان را دارند آنوقت چند تا بی حجاب رو نمی تونند جمع کنند که روز به روز بیشتر میشوند بابا چرا متوجه نیستید بد حجابی داره تبدیل به بی حجابی میشه پس این اقایون چیکار میکنند کو کار فرهنگی که احمدی نژاد که وعده آن را داده بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ایم ....
فاطمه
واقعا که شرم آوره
خجالت خوب چیزیه .بی حجاب ها چطوری میخوان جواب شهدا و خدا رو بدن.
هیچی نمیتونم به بی حجاب ها بگم.فقط میتونم بگم
متاسفم
براشون متاسفم