جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
عقدایی خبر داد:

دو میلیون مشترکی که پول برق نمی‌دهند!

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 409765
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور گفت: در حال حاضر دو تا سه میلیون مشترک غیر مجاز در کشور وجود دارد که ریالی بابت برق مصرفی پرداخت نمی کنند.
به گزارش جهان، محمدحسین عقدایی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه برای گذر از تابستان۹۴ باید سالانه ۳ هزار مگاوات نیروگاه جدید برق باید وارد مدار شود، افزود: در سال جاری تنها یک سوم این رقم وارد مدار خواهد شد و باقیمانده نیاز برقی باید از طریق مدیریت مصرف اعمال شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی در خصوص مدیریت و رعایت الگوی مصرف برق یکی از اصلی روش ها برای گذر از این شرایط است.

عقدایی در ادامه به بی توجهی شهرداری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز واحدهای مسکونی و غیر مسکونی اشاره کرد و ادامه داد:این امر موجب شده تا انشعابات غیر مجاز در کشور افرایش پیدا کند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشورگفت: شرکت مدیریت و توزیع برق در کشور بر اسا س ماده ۷ تنها مجاز به ارائه سرویس برق به واحدهای دارای مجوز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو تا سه میلیون مشترک غیر مجاز در کشور وجود دارد که ریالی بابت برق مصرفی پرداخت نمی کنند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور ادامه داد: هنگامی که برق بصورت قانونی به مشترکان داده شود دیگر با حجم سه میلیونی انشعابات غیرمجاز برق مواجه نخواهیم بود.

عقدایی اظهار داشت: چالش مهم در بحث انشعاب غیر مجاز این است که مجوز موقت برق رسانی به این مشترکین داده شود.

وی، به منظور جلوگیری از خسارت وارده به شرکت توزیع برق، خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی در این خصوص شد و گفت: درصدد هستیم در سال جاری مشکل انشعابات غیرمجاز را به صورت اساسی رفع نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عوضش از مردم مستضعف می گیریم تا جبران بشه
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مغازه ها و منازل انشعاب غیر مجاز دارند. اینها اغلب به مامور برق مبلغی می دهند و او هم موارد را نادیده می گیرد. جا دارد وزارت نیرو آنچتان عرصه را بر این جماعت سارق تنگ کند که کسی جرات نکند از بیت المال بدزدد. جریمه سنگین و قطع دائمی برق متخلفین و اخراج و زندان ماموران متخلف
.
Iran, Islamic Republic of
چند ميليون ماليالت نميدهند ؟