يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

كرانچار: اميدوارم كريمي به پرسپوليس اضافه شود

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 70174
سرمربي پرسپوليس گفت: از ماجراي كريمي اطلاع چنداني ندارم اما اميدوارم او به تيم ما اضافه شود.
زلاتكو كرانچار در گفت‌وگو با  فارس درباره بازي روز يكشنبه برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: از شرايط اهواز كاملا باخبر هستم و مي‌دانم آب و هواي خاص خودش را دارد اما ما براي يك بازي زيبا و برد به خوزستان سفر مي‌كنيم. 

وي عنوان كرد: فولاد را مي‌شناسم. آنها تيم بسيار خوبي هستند اما در حال حاضر دچار بحران شده‌اند. شايد اين حرفم تكراري باشد اما بايد بگويم هر تيمي برابر پرسپوليس با انگيزه و با توان بيشتري به ميدان مي‌آيد.
كرانچار ادامه داد: بازيكنان ما بايد مراقب باشند اسير مشكلات حاشيه‌اي نشوند تا اتفاقات گذشته دوباره رخ ندهد؛ چون شنيده‌ام جو استاديوم اهواز بسيار سنگين است.
وي درباره جنگ رواني فولادي‌ها عليه پرسپوليس گفت: بازيكنان پرسپوليس مراقب باشند. آنها بايد حرفه‌اي عمل كرده و فقط به كارهاي تاكتيكي توجه كنند و به مسائل حاشيه‌اي كار نداشته باشند. بازيكني كه در پرسپوليس بازي مي‌كند نبايد بي‌تجربه باشد.
سرمربي پرسپوليس در خصوص فشردگي بازي‌هاي ليگ برتر تاكيد كرد: فيزيك بدني بازيكنان ما خوب است و آماده هستيم 4 روز يك بار بازي كنيم. به همين دليل در تمرينات فشار زيادي به بازيكنان نمي‌آورم تا آنها بتوانند در بازي‌هاي رسمي خود را نشان دهند.
كرانچار درباره حسين بادامكي تصريح كرد: سعي كنيد زياد به بادامكي فشار وارد نكنيد. او در برنامه‌هاي من جا دارد اما به لحاظ رواني آماده حضور در زمين نيست. به همين دليل يك دوره بايد صبر كند و بعد از آن با انگيزه‌اي كه دارد داخل زمين شود. من همچنان به بادامكي اعتقاد دارم.
وي درباره عملكرد ميثم بائو يادآور شد: درست است وي در چند بازي گذشته خوب عمل كرده و گل زده است اما از اين بازيكن بيشتر توقع دارم چون شايستگي‌هاي او را مي‌دانم.
كرانچار درباره خروج نام يك بازيكن از ليست پرسپوليس و احتمال جدايي هوار محمد گفت: ما اگر هر بازيكني را ترانسفر كنيم هوار ملا محمد را از پرسپوليس جدا نمي‌كنيم. شنيده‌ام برخي‌ اعلام كرده‌اند هوار ملا محمد از پرسپوليس جدا مي‌شود اما اين شايعه است. من به اين بازيكن اعتقاد دارم.
وي درباره علي كريمي گفت: در جريان اين موضوع نيستم اما آمدن كريمي من را خوشحال مي‌كند. اميدوارم اين اتفاق بيفتد تا از توانايي علي كريمي براي موفقيت پرسپوليس استفاده كنيم. او بازيكن تاثيرگذاري است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *