جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰۳

آیت الله هاشمی: اگر آقا اجازه دهند به قم می روم

شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 126147
آیت الله هاشمی اخیرا گفته است که اگر آقا اجازه اهند به قم می روم.

به گزارش سرویس سیاسی جهان، وی پیش از این در گفت وگو با یک ماهنامه اظهار داشت که قصد استعفا از سمت های سیاسی کنونی را داشته که بنا به برخی ملاحظات آنرا تأخیر انداخته است. همچنین مدتی پیش جهان به نقل از یکی از وابستگان وی نوشت که استعفای آیت الله هاشمی جدی است. این در حالی است که برخی از نزدیکان و دفتر ایشان تلاش کردند اخبار مربوط به این موضوع را تکذیب کنند.
با این حال روز گذشته رفیقدوست از دیدار خود با آیت الله هاشمی گفت و در آن خبر جدیدی در این رابطه داد.

به گزارش جهان، محسن رفیقدوست با بیان اینکه تنها اختلاف آقاي هاشمي با رهبري بر سر رياست جمهوري احمدي‌نژاد است گفت: آقاي هاشمي مناعت طبع زيادي دارد. من اخيراً كه با ايشان ديدار كردم، آقاي هاشمي گفت اگر آقا واقعا اجازه دهند من به قم مي‌روم اما ايشان اجازه نمي‌دهند. 

وي اين حرف آقاي هاشمي را به معناي قهر كردن ندانست و افزود: آقاي هاشمي البته فرمودند تا وقتي كه رهبري بخواهند من محكم ايستاده‌ام اما به نظرم آقاي هاشمي احساس خستگي مي‌كنند. ‌امروز آقاي هاشمي در هيچ موردي به جز رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد با رهبري نظر مخالف ندارند. به هر حال ايشان به عنوان يك انسان 76 ساله، معتقد است آقاي احمدي‌نژاد براي رياست جمهوري مناسب نيستند. البته اين نظر را خيلي‌هاي ديگر هم مي‌گويند اما آنها مهم نيستند. آقاي هاشمي مهم است. 

رفيقدوست در خصوص توقع مردم از آقاي هاشمي در برخورد با فرزندانشان، با بيان اينكه شما از كجا مي‌دانيد كه برخورد نكرده‌اند، اظهار داشت: مگر حضرت امام(ره) توانستند جلوي سيد حسين را بگيرند؟ 

رفيقدوست در پاسخ به اين سؤال كه اما رهبر انقلاب فرمودند مردم در اين قضاياي اخير بهتر و جلوتر از خواص حركت كرده‌اند به خبرگزاری فارس ‌گفت: من پس از راهپيمايي 22 بهمن خدمت آقاي هاشمي رسيدم. عليرغم شعارهاي تندي كه عليه ايشان داده شد، آقاي هاشمي گفت من بعد از اين دو راهپيمايي خيلي ابتهاج پيدا كردم چرا كه ديدم همه شعارها در حمايت از رهبري، امام(ره) و انقلاب بود. 

وي تأكيد كرد: آقاي هاشمي در تمامي ديدارهايشان استدلال‌شان اين است كه تكليف شرعي همه حركت پشت سر رهبري است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاشکی قبل از انتخابات از کار سیاسی خسته شده بودند که این همه حادثه پیش نمی آمد.
بعدش هم پشت رهبری بودن در عمل است و به سخن نیست.
Iran, Islamic Republic of
الله اعلم. حال برخورد کردن یا نکردن این بنده خدا با بچه هاش با خودش حمایت که می تونه نکنه. این من که نبودم گفتم مهدی جان برای سرکشی به واحد دانشگاه آزاد تشریف بردن لندن!!!
Iran, Islamic Republic of
"نها اختلاف آقاي هاشمي با رهبري بر سر رياست جمهوري احمدي‌نژاد است"
و این اختلاف تا کودتا و براندازی پیش رفت و آقای هاشمی باز از کودتاچیان و براندازان حمایت کردند
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا تکلیف را حرکت پشت سر رهبری میدانند پس چرا با نظر رهبری در مورد ریاست جمهوری احمدی نژاد مخالف هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ و اگر ما قمیها نخواهیم او به قم بیاید چکار باید بکنیم. یکی ما را راهنمایی کند لطفا.
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد . رای گیری ها را منحل کنیم ! بجاش هر کی را جناب رفسنجانی گفت میشود رییس جمهور!تئوری حرف حرف منیزم!
Iran, Islamic Republic of
مگر حضرت امام(ره) توانستند جلوي سيد حسين را بگيرند؟ !!!!!!!!!!!!!! ولی سکوت هم نکردن .امیدواریم آقا!! زاده ایشان هم بعد از اتمام ماموریت پدرشان به وطن برگردن
Iran, Islamic Republic of
هردواینهابااعمال خودشان اخرتشان رانابودکردند
Iran, Islamic Republic of
اما حضرت امام (ره) از نوه اش سيد حسين برائت جست ودستور دستگيري اورا صادر كرد و فرمودند اگر مقاومت مسلحانه كرد به او شليك كنيد .
جهان نیوز

شما تحریف را بحد کمال رسانیده اید لطفا کل مصاحبه آقای رفیق دوست را بگذارید خوب است امام امروز زنده نیست که ببیند نو کیسه ها و تازه بدوران رسیده ها چگونه با پیشتازان انقلاب می کنند
شما که هرگونه تهمت را به آقای هاشمی می گذارید این مطلب را هم سانسور نکنید در شما چنین آزادگی نمی بینم
Iran, Islamic Republic of
جناب رفيقدوست شماچرا؟
Iran, Islamic Republic of
مهم این نیست که اقای هاشمی بخواهد که چه کسی رئیس جمهور باشد - مهم این است که مردم بخواهند - اقای رفیق دوست میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در کار های با اهمیت هم به نظر آقا اهمیت می دادید و و و عمل می کردید .
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا دوستی و اهداف رهبری و هاشمی محکمتر از هر چیز دیگر است خیال باطل نو رسیده های باصطلاح انقلابی که ایجاد توهم اختلاف بین این دو بزرگوار است خاموش خواهد شد . این دو بزرگوار یار دیرین انقلاب اسلامی شاگردان ممتاز امام که عمری در راه اسلام و انقلاب دوشادوش هم سپری کرده اند رمز پیروزی را اتحاد که موهبتی الهی است میدانند . هاشمی مطیع رهبر است هر دو بزرگوار ذخایر انقلاب اسلامیند . خدایا طول عمر با عزت به رهبر ما عنایت فرما .یاران و بازوان توانای رهبری را حفظ فرما.
Iran, Islamic Republic of
خداوند رهبری و پشتیبانان واقعی ایشان را حفظ کند .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سمبلی برای مجموعه ای از خصلتها ست. سمبل مردم داری، با مردم بودن و هوای مردم ضعیف را داشتن (که به زعم طرفداران آقای هاشمی این روحیات پوپولیستی است)، سمبل بازگشت به اهداف اصیل انقلاب و امام و ....
حال قضاوت با خوانندگان !!!
آیا این اختلاف نظر، اختلاف نظر کوچکی است؟قصد بزرگنمایی ندارم
اما واقعا جای تاسف است که آقای هاشمی چرا باید با احمدی نژادی که سعی دارد حاصل تلاش انقلابیونی مانند هاشمی را دوباره زنده و حفظ نماید اما مورد غضب ایشان قرار می گیرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان نمی خواهد سنگک دیگران را به سینه بزند.
فعلا که همه چیز بر علیه این خانواده است.مردم خودشان عاقبل هستند.
از طرفی خدا خیر بده همین تهران بمانند بهتر است.ایشان دم گوش آقا هستند این وضعمان است وای به حال اینکه دورتر شوند!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي به نظر من پشت سر رهبري دارن حركت ميكنن اما حركت دور شونده وجهت مخالف درپشت سر رهبري دارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی میگن فلانی مناسب نیست!!!!خوب بگن مردم چی میگن؟ 24 میلیون نفر چی میگن؟
Iran, Islamic Republic of
درباره پاراگراف آخر ابهامي در ذهن بنده وجود دارد كه اميدوارم حضرات پاسخ بفرمايند؛

اگر تكليف شرعي همگان حركن پشت سر رهبري است تحركات اخيري كه بعد از نهي رهبري براي وقف دانشگاه آزاد بوده براي چه بوده و آقاي هاشمي و اطرافيان براي چه موضوع وقف دانشگاه آزاد را دنبال مي كنند؟
Iran, Islamic Republic of
كاملا متناقض است اولا چطور حاضر به تمكين به اجازه رفتن به قم هست ولي حاضر به تمكين تنفيذ راي ملت نيست ثانيا در مورد مهدي مگر خودش نگفت من بهش گفتم كه به كشور برنگردد ثالثا اينكه آقاي هاشمي در تمامي ديدارهايشان استدلال‌شان اين است كه تكليف شرعي همه حركت پشت سر رهبري است. يعني چه!!؟وقايع سال گذشته و مواضع و سكوت غافلانه و عامدانه ايشان خلاف اين امر را اثبات كرده است؟چراكه وقايعي كه اتفاق افتاد عليه نظام بود ونه شخص احمدي نژاد.
آقاي هاشمي فقط بدانيد با جوانان سال دهه 50 صحبت نمي كنيد جوانان امروز به خوبي سره را از ناسره تشخيص مي دهند
Latvia
جناب آقاي رفيقدوست! مگر موضوع مهمتري از اقبال اكثريت 63 درصدي راي دهندگان حماسه 22 خرداد88 به آقاي احمدي نژاد وجود دارد كه آقاي هاشمي رفسنجاني در اين مورد با رهبري اختلاف داشته و آقاي احمدي نژاد را مناسب رياست جمهوري نمي دانند؟! اگر آقاي احمدي نژاد در مقابل مافياي دانشگاه آزاد و تخلفات فرزندان هاشمي و ساير مسائل ضد منافع ملي كه به نوعي با آقاي هاشمي رفسنجاني ارتبط دارد سكوت و يا بدتر از آن همراه مي شدند فرد مناسبي براي رياست جمهوري از نظر آقاي هاشمي رفسنجاني مي بودند؟! وقتي ايشان در اين مورد بسيار مهم و حساس كه به راي مردم يعني بزرگترين پشتوانه نظام با رهبري اختلاف دارند موضوع مهمتري وجود دارد كه با رهبري اختلاف نداشته باشند؟! اين چه سفسطه اي است كه امثال آقاي هاشمي و شما در مقابل رهبري و مردم مي كنيد؟!
Iran, Islamic Republic of
دیدار این سرمایه دار ها به خاطر مالیات بوده یا مسایل انقلابی؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیقدوست آیا واقعا تنها اختلاف آقای هاشمی با رهبری معظم بر سر ریاست جمهوری احمدی نژاد است و اصلا آیا این اختلاف کمی است؟؟ یعنی آقای هاشمی انتظار دارد رهبری رای مردم را نادیده بگیرد؟؟ آقای رفیقدوست احمدی نژآد یا منتخب مردم هست یا نیست اگر هست که هاشمی به چه دلیل باید تلاش داشته باشد نظر خود را فراتر از قانون و عرف و نظر مردم بهرهبری تحمیل کند و اگر نیست چرا رهبری معظم انقلاب از ایشان حمایت می کند؟؟ راستی مگر تمکین به رای مردم و قانون شرعا و عرفا بهترین راه نیست چرا هاشمی از این راه تبعیت نمی کند؟؟ مگر روسای جمهور کشور باید به تایید هاشمی برسند این چه منطقی است که شما مطرح می کنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام آقازاده کجا تشریف دارند ؟ آیا حاضر است از انگلستان دست بکشد و همراه پدر به قم برود؟
Iran, Islamic Republic of
..اگه اقاي هاشمي مطيع رهبري هستن چرا اين دولت قبول ندارد؟درضمن اقاي رفيق دوست يادتون نره كه اقا فرموذند نظرمن به اقاي احمدينژاد نزديكتراست تانطر ايشون....اقاي ولايي......
Iran, Islamic Republic of
اگر ما قبول كنيم كه آقاي هاشمي اين حرف ها را زده پس چرا به طور علني بيان نمي كند ؟ چرا در ديد و بازديد هايي كه فقط با جماعت به اصطلاح چپ انجام مي دهد اين مطالب را عنوان نمي كند و مطالب ديگري كه خوشايند آنها است بيان مي كنند .
علاقه ايشان و مقام معظم رهبري دو طرفه است كه هر دو اعلام كرده اند و اين نتيجه چند دهه مبارزه در كنار هم است و چه بهتر اين مساله به طور علني كه نشانه ولايت پذيري ايشان ميباشد اعلام شود
Iran, Islamic Republic of
"اين نظر را خيلي‌هاي ديگر هم مي‌گويند اما آنها مهم نيستند" !!!
Iran, Islamic Republic of
با اينکه خيلي از کارهاي آقاي رفسنجاني را قبول ندارم و حتي به او نيز راي نداده ام ولي به ايشان بعنوان يک شخصيت برجسته نظام و تا زماني که در خط ولايت فقيه باشند به ديده احترام نگاه ميکنم ولي متاسفانه فکر ميکنم آقاي هاشمي داراي تعصب و غرور زياد است و دليل اينکه از احمدي نژاد بدش مي آيد آنست که از ايشان در دوره هشتم رياست جمهوري شکست خورده و اصلا فکر نميکرد يک همچين شخصي بتواند او را شکست بدهد ولي خوب آقاي هاشمي نبايد اينقدر مغرور باشند و بهر حال مردم آقاي احمدي نژاد را با راي 24 ميليون نفري انتخاب کرده اند و بايد به راي مردم احترام گذاشت و با اين دولت بنحو احسن حتي اگر مخالفش هم باشيم بايد همکاري کرد
Iran, Islamic Republic of
ما كه سر در گم شديم ديگه
بالاخره اين حرفهاي هاشمي رو بايد قبول كرد يا صحبتهاي قبلي و نامه بي سلام رو
نمي دونم ولي چيزي كه مهمه اينه كه هر كسي بر خلاف شاخص هاي امام و انقلاب حركت كنه رسوا و بي آبرو ميشه
ما اميدواريم كه آقاي هاشمي اجازه نده كه هيچ مخالفت و فاصله اي بين خودش و رهبري بوجود بياد تا ان شا الله كما في سابق به عنوان يك انقلاب راست و درست تا آخر عمر زندگي كنه و نام نيكي ازش در تاريخ بمونه
وسلام
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست به نظر آقای هاشمی رئیس جمهور انتخاب بشه . آقای هاشمی احتمالا نظرشون این هستش که از یک صندوق رای فقط در منزل ایشان استفاده شود و خانواده ی ایشان به هرکسی رای داد آن فرد رئیس جمهور شود و در غیر اینصورت بقول همسر ایشان مردم باید بریزن تو خیابونا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شما خبر پراکنان تفرقه و نفاق
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای احمدی نژاد سمبل عدالت و مردم داری است چرا افراد ی را در راس امور قرار می دهد که مسئله دارند (به نقل ازخانم رجبی) ؟ مگر در این مملکت قحط الرحال است یا اینکه مسئله چیز دیگری است ؟!!!
باسمه تعالي
معروف است كه آدم در حال غرق دست به هر پر كاهي مي‌زند كه غرق نشود ...
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت هاشمی خواسته یا ناخواسته به سرنوشت انقلاب گره خورده است... طالع بزرگی دارد... (علی دایی هم انگار به او رفته) دست با کرامت خداوند او رادر میان باروهای بایر مونیخ عزیزکرد... آنگاه در جام جهانی 2006 آنچنان از عرش به فرشش آوردند تو گویی به زمین چسبید و تمام شد... اما لطف پروردگار او را عزتی دوباره بخشید و اینبار در کسوت بازیکن مربی قهرمان لیگ برترش نمود... انگار موفقیتهایش همچون پر طاووس عمل می کرد هرچه موفقیت بیشتر دشمنانش بیشر ...دقیقا شبیه طاووس هرچه زیبائیش بیشتر دشمنانش بیشتر... یکبار فحشش می دهند... یکبار به تیم ملی دعوتش می کنند.. یکبار زمینش می زنند و دست آخر اوس کریم او را با عزت بلند می کند و بازهم سرور یک جماعتی می نمایندش.. اقای هاشمی هم همینطور هستند... یک دوره یی در خفا برای انقلاب دویدند و دستگیر و زندانی شدند و بدترین رفتار را با او کردند...خدا نخواست زحمت بی ریای او و همفکرانش را بی مزد بگذارد... انقلاب را به رهبری حضرت امام پیروز گردانید و به همه عزتی دوباره بخشید... حالا هریک از آن حبس کشیده ها شده بودند سران نظام و برای خود کسی شدند... منافقان چشم دیدن نداشتند و بارها تا حد قتل و پیش رفتند... بازهم خدا نخواست یار نزدیک امامش کرد... رییس مجلسش نمود... ردای رییس جمهوری برتنش پوشاند.... تا پیش از مجلس ششم عزیزش می داشتن... در مجلس ششم عده یی تازه به دوران رسیده بر حظیظش کمر بستند ... در انتخابات نهم هم عده یی نوظهور کمر به ترور شخصیت او و جداییش از رهبری همت کردند... در همین انتخابات به قول بعضی ها نسخه حیات سیاسی هاشمی را برای همیشه پیچیدند... او به یکباره شش ماه پس از همین انتخابات با رای قاطع مردم و به یمن حمایت قاطعش از رهبری معظم انقلاب و بالعکس به ریاست مجلس خبرگان نایل شد و طالعش بازهم بلند گردید... نتوانستند این بزرگی را ببینند و در انتخابات اخیر نیز کمر به قتل شخصیتش بستند... این قانون طبیعت و سرنوشت انسانهای بزرگ است... قشنگی صدای اب زمانی است که به یک صخره خورده باشد ... هاشمی چه در عرصه سیاسی باشد یا نباشد او بخشی از انقلاب بزرگ امام خمینی است در کنار رهبر معظم انقلاب...
Iran, Islamic Republic of
اگرآقا اجازه بدهند؟؟؟؟ از کی تاحالا با اجازه آقا کارهایشان را انجام می دهند؟؟؟؟
آقا اجاز دادند دولت را تخریب کنند؟؟
آقا اجازه دادند از کاندیدای خاصی حمایت کنند؟؟
آقا اجازه دادند دانشگاه آزاد را وقف کنند؟؟
آقا اجازه دادند در نماز جمعه آنطور سخنرانی کنند؟؟
آقا اجازه دادند با فتنه گران جلسه بگذارند؟؟
آقا اجازه دادند پسرشان را که حکم جلبشان صادر شده به لندن بفرستند؟؟
آقا اجازه دادند در مراسم تنفیذ شرکت نکنند؟؟
آقا اجازه دادند در انتخابات شبهه ایجاد کنند؟؟
وحتما آن نامه را هم با اجازه آقا نوشته بودند!!!
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالی
یا ایشون خیلی نقطه چین تشریف دارن یا خودشون را به نقطه چینی زدن .
آدم حسابی امام که سید حسین را بدجور سرجاش نشوندن چی می گی اگه امام تونست ؟
Iran, Islamic Republic of
امام با صراحت و به وضوح از سيد حسين برائت جست . امام را با قياس نا مناسب به اين افراد تنزل ندهيد
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟!!
ایشون با رهبر مشکل دارن و با ملتی که هاشمی رو در انتخابات نهم و دهم کنار گذاشتند. برای ایشون و خودم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
رفیقدوست با این حرف در صدد القای این مطلب است که احمدی نژاد رییس جمهور رهبری است.
در حالی که نظر رهبری معظم انقلاب رأی مردم است و ریاست جمهوری احمدی نژاد به همین واسطه مورد تنفیذ رهبری قرار گرفت. همان طور که همین اتفاق برای هاشمی و خاتمی هم افتاد.
Iran, Islamic Republic of
من هم به جای رفسنجانی بودم با او مخالف بودم
چون تنها کسی که روبروی بی عدالتی ایستاده و از حق مردم در مقابل مرفهان بی درد حمایت میکند احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز به نظر من مقایسه آقای هاشمی با آقای دائی هیچ مناسبتی ندارد و این جور اظهار دوستی کردن شبیه دوستی آقا خرسه می مونه. هر چند بنده هم به عنوان یک دوستدار انقلاب اصلا مواضع آقای هاشمی و خانواده اش را در جریانات اخیر قبول ندارم
Iran, Islamic Republic of
ميخواستم خدمت آقاي رفيقدوست عرض كنم كه اگر آقاي رفسنجاني مخالف ريس جمهور بودن آقاي احمدي نژاد است 25مليون نفر مخالف خود آقاي رفسنجاني است و مگر انتخاب رييس جمهور به عهده رهبري است كه نظر اختلاف رهبر و آقاي هاشمي است .مردم انتخاب كرده اند و آقاي هاشمي بايد به راي مردم احترام بگذارد .در مورد نصيحت آقاي هاشمي به فرزندش كه آن را با حسين خميني مقايسه كرده بايد عرض كنم كه حضرت امام همه را با يك چشم نگاه ميكرد و حتي در جايي بيان كرده بود كه اگر حسين خميني دست به تفنگ برد او را بكشيد .اما آقاي رفسنجاني خودش مهدي را به خارج فرستاد و بهانه آن را ادامه تحصيل قرار داد در حالي كه همه مي دانند كه او از كشور فرار كرده و خود آقاي رفسنجاني عنوان كرده كه او به ايران نيايد .پس آقاي رفيقدوست مواظب مقايسه كردنت باش .
Iran, Islamic Republic of
سايت جهان نيوز همواره در صدد است به بهانه اي، مطلبي را از آقاي هاشمي درج کند تا کاربران .... بر ضد ايشان فحاشي و هتاکي کنند. موضع گيري اين سايت نسبت به آقاي از سالهاي دور اين مطلب را ثابت مي کند. اميد است روزي راز اين مخالفت براي همه فاش شود!
Iran, Islamic Republic of
شما برو ید مطمئن باشید آب از آب تکان نخورد .
Iran, Islamic Republic of
اين طايفه با اين حرفها ول كن مملكت نيستند.اينها هم نوعي تعارف سياسي است.گول نخوريم.
Iran, Islamic Republic of
1-جناب رفیقدوست وهاشمی عزیزتوجه کنندکه حضرت امام اگرنتوانستندجلوی سیدحسین خمینی رابگیرن ولی در مقابل اوسکوت نکردند.2چطور آقای هاشمی برای کناررفتن ازقدرت ازنظرآقاتبعیت میکنه وولایتپذیره ولی برای تایید انتخابات وعدم وقف دانشگاه آزادوعدم بررسی طرح کمیسیون ملی انتخابات واعلام موضع دربرابرآشوبگران ولایتپذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
همان بهتر که آقا اجازه ندهند
چون بیم آن می رود که قم را ....
Iran, Islamic Republic of
اين آقا تا حالا كجا بوده كه سروكله اش پيدا شده . بابا آقاي هاشمي نياز به وكيل مدافع نداره آقاي رفيق دوست .آقاي رفيق دوست زمانيكه از بنياد مستضعفان خداحافظي مي كردند فرمودند شخصي راجايگزين ايشان كنند كه امانتدار خوبي باشد حتما الان هم اين نگراني رااحساس مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
درسته که امام نتونست جلوی سید حسین رو بگیره ولی کاری کرد که مردم فهمیدند راهشون از هم جداست .. آقای هاشمی هم همین کارو بکنه رو سر ما جا داره . نه اینکه بگه مهدی خیالش راحته بهش گفتم بمون و بر نگرد
Iran, Islamic Republic of
هاشمي در زمان فتنه 88 بارها به قم رفت اما نتيجه اي عايدش نشد.
Iran, Islamic Republic of
اگر با مهدی برخورد کرده بود که الان مهدی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در هر سمت دیگه ای نبود
Iran, Islamic Republic of
اگر حضرت امام روح الله(ره) فرموده اند میزان رای ملت است
باقی حرفها را باید دور ریخت
اگر میزان در حال حاضر مقام عظمای ولایت است باقی این حرفها اباطیلی است که از دهان برخی خواص بیرون میاید.
Iran, Islamic Republic of
اولا تنها مساله ی احمدی نژاد نیست!
ثانیا حمایت های بی دریغ این آقا از بچه هایش قابل اغماض نیست!

ضمنا ظاهرا رئیس جمهوری دکتر این قدر ایشان را نگران کرد که بابت آن هر کاری از جمله تهمت تقلب را مطرح نمود.
....
Iran, Islamic Republic of
آقاي رفيق دوست از برادر بزرگوارتان چه خبر؟ آيا حبس ايشان در زندان كه همراه با سفر ايشان به دوبي در قالب مامور خريد زندان همراه بود تمام شده است؟
Iran, Islamic Republic of
آقي رفيق دوست راست ميگي از نامه بدون سلام و آنچناني ايشان هم مي پرسيدي
Iran, Islamic Republic of
ايشان كه هيچ مشكلي ندارند فقط تنها مشكل ايشان با ملت است و رهبري و اسلام و ايران . اگه همه مطيع او باشند خواهيد ديد كه چقدر والا تبار هستند و والاگهر و بخشنده و مهربان
Iran, Islamic Republic of
اقاي رفيق دوست كمي هم به فكر كارهاي گذشتت بكن وفكر اخرت باش................
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی چرا فکر میکنه که نظر و رای اینشون از نظر و رای 25000000 نفر بالا تره ؟ ! اینه دموکراسی آقای هاشمی ؟!! واقعا متاسفم که انقدر راحت به شعور و رای 25000000 نفر توهین میکنید .
Iran, Islamic Republic of
برخی آیات وروحانیون طرف دار فتنه گران قصد دارند در قم دفتر ودستک باز کنند تا با پوشش شرع وروحانیت راحت تر و مهکم تر فتنه گری کنند . دلسوزان نظام وملت فهیم ایران در خصوص روایات رسیده اطلاع جامع دارند
Iran, Islamic Republic of
چرا موضوع را عوض میکنید مهدی باید محاکمه شود حالا هاشمی هرجا میخواهد برود
Iran, Islamic Republic of
رئيس جمهور هر كس باشد اين مردم هستند كه انتخاب مي كنند و پس از تنفيذ حكم رياست جمهوري توسط مقام معظم رهبري ، طبق قانون كسي ديگر حق اظهار نظر ندارد. و آقاي احمدي نژاد هم با راي مستقيم ملت انتخاب شده اند. و مخالفت با رئيس جمهور يعني اهانت به ملت
Latvia
اول بايد خود را پاك كرد و سپس به ديگران ايراد گرفت.
Latvia
متاسفانه اين آقاي رفيق دوست طوري صبحت كرده اند كه آقاي هاشمي را مظلوم و بي خطا جلوه داده ولي حتي يك فرد عادي هم مي داند كه مشكل چه كسي است و كجاست.
Iran, Islamic Republic of
هاشمي پاينده باد
Iran, Islamic Republic of
اگر تكليف حركت پشت سر رهبري است خوب پس بحث اختلاف با رهبر برسر رييس جمهور بي معني است و تكرار ان بي معني تر
Iran, Islamic Republic of
ایشون خوب رفیق دوسته ! آقای هاشمی هم که همه رفیقاش رو دوست داره ! ....
Latvia
آقاي رفيق دوست مردم بعد از 30 سال خيلي خوب مي دانند كه چه كسي راست ميگه و چه كسي دروغ ، لطفا شما ديگه كاسه داغتر از آش نشويد.
Latvia
حالا هم كه يك نفر با جرات پيدا شده كه داره دست فاسدان را از مملكت كوتاه مي كنه حالا هي شلوغش مي كنيد. چرا؟ . چون فردا نوبت خود شماست.
Latvia
دكتر احمدي نژاد همه اش بهانه است ...
Latvia
بابا بي خيال .....
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی برای اسلام وانقلاب رشادتهای تاریخی داشتند اما در این اواخر به علت اختلاف با احمد ی نژاد در دام فتنه گران افتاد . امید واریم به زودی ننجات یابد
Iran, Islamic Republic of
این اقایی که علی دایی و هاشمی رو مقایسه کرده طوری افاضه کرده که انگار خدا ابر وباد و مه و خورشید رو مامور کرده که هاشمی رو بزرگ کنند. حضرت امام و مردم انقلاب کردند, مقام معظم رهبری رهبر شدند, انتخابات مجلس, ریاست جمهوری, وخبرگان برگزار شدو...همه این اتفاقات افتاد تا هاشمی به یه نوایی برسه!!!..
Iran, Islamic Republic of
من از تهرانی های بزرگوار می خواهم نگذارند آقای هاشمی قم بیایند
Iran, Islamic Republic of
این نظر کاملا غلط است که ایشان به دلایل خاصی می خواهد به قم برود و رهبری هم اگر اجازه نداده دلایل دیگری دارد.
( فدایی رهبر)
Iran, Islamic Republic of
آیت الله(!!!) هاشمی؛ جهان جان، چند بار تا حالا برایت نوشته ام که: فکر می کنم شرایط "آیت الله" بودن را واقعا نمی دانی!
یک طلبه ساده
Latvia
تمام مشكل اقايان فتنه گر اين است كه فردي مثل احمدي نژاد باعث شده كه در برابر زياد خواهي آنها قد علم كند. و در اين يك سال اخير هم مردم بيدارتر از هروقت ديگر شده اند.
Iran, Islamic Republic of
راستي آقاي رفيق دوست مگر كرايه فرودگاه تا بهشت زهرا چقدر است كه شما ول كن نيستيد؟؟
United States
هاشمی عزیز دوستت داریم چون امام دوستتون داشت
Iran, Islamic Republic of
شمس الواعظین در دوره اصلاحات گفته بود این اقای هاشمی وقتی یه گوشه ساکت میشینه باید ازش ترسید.
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي چي كاره هستند كه احمدي نژاد را براي رياست جمهوري مناسب نمي دانند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خب اگر کسی تابع رهبری و قانون و رای مردم باشد پس این نکته که ایشان فقط در مورد ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد با رهبری اختلاف دارند یعنی چه ؟ !
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو ... ... .. .. . ... .. ..!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیق دوست ضمن سلام خدمت شما و برادر گرامیتان !!!!دفتر جناب هاشمی فرموده بودند که مردم در 22 بهمن با دیدن هاشمی شعار می دادند هاشمی خدا نگهدار تو!!! حالا شما می فرمائید در 22 بهمن مردم شعارهای تندی علیه ایشان داده اند - اطلاعات اشتباه از جانب کیست؟
Iran, Islamic Republic of
ویلا های آقای رفیق دوست هم تو جاهای خوش آب و هوا جای بدی نیست
البته منم شنیدما وگرنه استتغفرا...
Iran, Islamic Republic of
اي كاش براي برخي اقدامات ديگر نيز از آقا اجازه ميگرفتيد.
Iran, Islamic Republic of
اقائی که گفتی 25000000رای واقعا"درست گفتی فقط اسمها جابجا شده
Iran, Islamic Republic of
لطفا وقتي خواستي بري حسن روحاني و بعقيه ي اطرافيانت رو هم از مجمع تشخيص ببر
Iran, Islamic Republic of
عجب ماجرایی دارند جالب است و عبرت انگیز .
Iran, Islamic Republic of
اگر ايشان واقعاً تابع رهبري باشند همه نظرات را قبول دارم الا احمدي نژاد را معني ندارد در ضمن آقاي هاشمي صراحتاً اعلام نمايد كدام موضع و رفتار و حرف جناب آقاي دكتر احمدي نژاد را قبول ندارند و ممنون خواهيم شد بگويند كدام موضع ايشان را قبول دارند تا ما خودمان به نتيجه نهائي برسيم در پايان بايد بگويم كه نامه واقعاً بي معني و ... ايشان به مقام عظماي ولايت چيز ديگري را مي گويد كه انشاء الله در عمل آن را خنثي نمايند زيرا عاشقان امام(ره) و رهبري هنوز مشتاق برگشت دوستان و زحمتكشان انقلاب هستند (جذب حداكثري و دفع حداقلي)
آقاي هاشمي در جايگاهي نيستند كه رئيس جمهور برامده از راي مردم را قبول نكنند
Iran, Islamic Republic of
بازی دیگه بسه ! بهتره به دبی بری !!! چرا هنوزم فکر میکند مردم ماهیت ایشان و اطرافیانش را نشناخته اند و هنوز میتواند سر مردم مذهبی کلاه بگذارد؟؟
در هر صورت اقای رفسنجانی هم یک ایرانی است به نظر ایشان هم باید احترام گذاشت من هم احمدی نژاد را صلاحیت نمدانم
Iran, Islamic Republic of
رفسنجان بروند بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
حب و بغض بي دليل و بي ريشه هيچ فايده و اجري نداره
اگر كسي رو دوست داري بخاطر خدا باشه و اگر هم از كسي بدتون ميان ويا باش دشمني مي كنيد باز هم بخاطر خدا و رضاي خدا باشه
اينجوري ديگه تعصبات بي منطق رو ترتيب اثر نخواهيد داد و علاقه شما علاقه درست و واقعي خواهد بود
اگر آقاي هاشمي انسان خوبي هستند الان و به نفع نظام كار مي كنند و صلاح مردم را ميخواهند و از رهبري هم اطاعت مي كنند كه بسيار انسان والا و شايسته اي هستند و بايد چنين فردي را دوست داشت
برعكس اين قضيه هم وارد است..
Iran, Islamic Republic of
یعنی آقای هاشمی تا حالا حرف های آقا را نشنیده و نفهمیده؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی شما تو فرافکنی لنگه ندارید و این ویژگی خانوادگیه.
Iran, Islamic Republic of
بايد خدمت تمام برادران جوان و نوجوان خود كه اقاي هاشمي را خوب نميشناسند عرض كنم منزلت ايشان نزد امام بسيار زياد بوده و ايشان به انجام ارمان هاي بزرگ امام راحل مي انديشند
Iran, Islamic Republic of
بايد خدمت تمام برادران جوان و نوجوان خود كه اقاي هاشمي را خوب نميشناسند عرض كنم مي توانند نامه هاي بدون سلام وي به امام (ره) و رهبري معظم را مطالعه كنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیقدوست اگر به سخنان رهبری گوش می دادند می دیدند که ایشان فرمودند :
بنده در خصوص برخی مسایل با آقای هاشمی اختلاف دارم ، آقای هاشمی هم با آقای احمدی نژاد اختلافاتی دارند که البته نظرات آقای احمدی نژاد به بنده نزدیکتر است
من نمی دانم چه اصراریه که آقای هاشمی را یار و همراه رهبری قرار دهند
Iran, Islamic Republic of
اگر میگه همه پشت سر رهبری حرکت کنن پس چرا خودش جلوی سران فتنه حرکت می کنه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیق دوست لطفا اعلام نمایند که آقای هاشمی در انتخابات بعدی از چه کسی خوشش می آید تا ما هم به همان رای دهیم، تا موجب ملال این شخص بلند طبع فراهم نگردد، و احیانا کار به کودتا و براندازی نظام با مارک ولایتمداری نکشد!!!
Iran, Islamic Republic of
به قم چه ربطی داره...این همه شهر خب برو یه جا دیگه....چه گیری افتادیما.........
United States
هاشمی یار امام و رهبری درود بر تو باد