جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نمايش يك فيلم ايراني در جشنواره زنان اسرائيل

اين فيلم داستان يك كشاورز را در مركز ايران تعريف مي‌كند كه به دليل وضع مالي مطلوبي كه دارد، بعد از گرفتن چهار زن، تصميم مي‌گيرد با يك دختر با
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 33634
به گزارش جهان، چندي پيش رسانه‌هاي اسرائيلي گزارش دادند كه قرار است يك فيلم ايراني با نام يك مرد و چهار زن، ساخته ناهيد پرسون كارگردان ايراني‌الاصل سوئدي در جشنواره فيلم هاي زنان در اسرائيل به نمايش گذاشته شود. در اين گزارش‌ها آمده بود كه اين فيلم جزئياتي را از وضعيت زنان روستايي در ايران و نااميد و بي‌پناه بودن آنان نشان مي‌دهد. اما ناهيد پرسون در جريان برگزاري اين جشنواره كه طي روزهاي 15 تا 18 سپتامبر برگزار شد، فيلم خود را به نمايش گذاشت، وي مدعي شد كه در اين فيلم تصويري واقعي از جامعه زنان امروز ايران ارائه كرده كه مشكلات و مسائل آنان را به خوبي بيان مي‌كند. دكتر ليورا هندل‌مان رييس شبكه زنان اسرائيل، در سخنراني خود در اين جشنواره، از اين فيلم و سازندگان آن تقدير كرد. اين فيلم ضد ايراني، داستان يك كشاورز را در مركز ايران تعريف مي‌كند كه به دليل وضع مالي مطلوبي كه دارد، بعد از گرفتن چهار زن، تصميم مي‌گيرد با يك دختر باكره كم‌سن و سال نيز ازدواج كند. جشنواره فيلم‌هاي زنان اسرائيلي هر ساله طي روزهاي 15 تا 18سپتامبر در تل‌آويو برگزار مي‌شود و در آن فيلم‌هايي كه در مورد زنان و مسائل آن‌ها ساخته شده، به نمايش درمي‌آيد.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *