چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

ماجراي درخواست يک درويش از لاريجاني و جدول زير ميز شاه

يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 174144
دکتر علي لاريجاني در خاطره اي از دوران رياست خود بر سازمان صدا و سيما به نامه يک درويش و درخواستش از وي اشاره مي کند که جالب و قابل تامل است.

به گزارش جهان به نقل از سياست نامه رييس مجلس شوراي اسلامي در خصوص اين خاطره مي گويد:
در يکي از روزهاي کاري آخر شب که کارهاي اداري را انجام مي دادم به پاکتي برخوردم که قطور بود.نامه اي بود مفصل همراه با عکسهاي مختلف و تعدادي جداول حروف و اعداد که من هيچ از آنها سر در نياوردم.

نويسنده نامه خود را از دراويش معرفي کرده بود که تواناييهاي عجيبي دارد و قدرت معالجه افراد را از راه دور دارد و ظاهرا معتقد بود چنانچه از تلويزيون معرفي شود کمک شاياني به دردمندان مي کند.

عکسهاي ايشان که خيلي هيبت فوق العاده اي براي خود درست کرده بود ظاهرا به عنوان صدق مدعاي ايشان کارآمدي داشت که ارسال فرموده بود.

اين جداول حروف و اعداد هم توانمنديهاي ايشان را بر علم جفر و... ظاهرا نشان ميداد.خاطره اي به ذهنم آمد که دو روز پس از پيروزي انقلاب اسلامي،شهيد آيت الله مطهري با مسئول کميته نياوران هماهنگ نمودند که بازديدي از اين کاخ داشته باشيم.

با ايشان به محل کاخ رفتيم.ايشان روي ميز شاه دقيق شد،زير شيشه ميز جدولي بود که يکي از دراويش براي صيانت از شاه به او داده بود.استاد مطهري خيلي خنديد که شاه در يک دست ليوان شراب داشت و در دست ديگر جدول آن درويش.

مي خواستم به ايشان پاسخ بدهم لکن به دليلي منصرف شدم.
وي در پايان مي گويد: صدا و سيما از هر جنس مراجعه اي داشت که اين هم يکي از آنها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *