شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عصر24خرداد 88 دردفتر رهبری چه گذشت؟

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 119947
عصر روز 24 خرداد 88 یعنی دو روز پس از انجام انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری مهندس موسوی با حضور در دفتر رهبر انقلاب با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار آقای ميرحسين موسوی ضمن ارائه گزارشی، ديدگاه خود را درباره روند انتخابات بيان كرد.

به گزارش تابناک :رهبر معظم انقلاب با تأكيد بر لزوم حفظ آرامش و متانت خاطرنشان كردند: در دوره های قبلی انتخابات نيز برخی افراد و نامزدها، مسائلی داشتند كه از طريق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسيدگی به شكايات انتخاباتی، پيگيری كردند و طبعاً در اين دوره نيز مسائل بايد از طريق قانونی دنبال شود.

ايشان با اشاره به نامه آقای موسوی به شورای نگهبان افزودند: به شورای نگهبان تأكيد شده كه با دقت به اين نامه رسيدگی شود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحريكات دشمن و برخی طراحيهای پشت صحنه برای به آشوب كشاندن خيابانها خطاب به آقای موسوی افزودند: جنس شما با اين گونه افراد متفاوت است و لازم است كارها را با متانت و آرامش پيگيری كنيد.

حضرت آيت الله خامنه ای با تحسين از حضور بی سابقه مردم در انتخابات 22 خرداد افزودند: به ياری پروردگار انتخابات با اتقان، صحت و آرامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طريق قانونی پيگيری كنيد.

اما نکته آنکه روز بعد از این دیدار و به تاریخ 25 خرداد 88 در خیابان آزادی، میرحسین موسوی واکنش جالبی به رهنمودها و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد و با حضور در بین تظاهرکنندگان بر ادعای خود مبنی بر تقلب تاکید کرد!

میرحسین موسوی پیش از این و در ایام تبلیغات انتخاباتی، بارها از تبعیت عملی از ولی‌فقیه تاکید کرده بود و حتی در سخنرانی خود در دانشگاه مازندران، به انتقاد از عملکرد دولت در جداسازی سازمان حج بر خلاف نظر رهبری پرداخته و گفته بود: ما میزان پایبندی دولت بر اطاعت از ولایت فقیه را هم در جداسازی سازمان حج برخلاف دستور رهبر معظم انقلاب دیدیم، چون گفتن اطاعت از ولی فقیه ساده است اما اصل اجرای آن است.

وی همچنین در خصوص تبعیت از فرامین رهبری گفته بود: سخن گفتن از اطاعت از ولی فقیه ساده است، اما اصل اجرای آن و انطباق رفتار و اعمال با نظر ولی فقیه است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *