شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نديمي معاون پارلماني وزير صنايع شد

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 109146
با صدور حكمي از سوي وزير صنايع و معادن " ايرج نديمي " به سمت معاون حقوقي، امور مجلس و استانهاي وزارت صنايع و معادن منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت صنايع و معادن، در اين حكم آمده است: با عنايت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالي در مجلس شوراي اسلامي و حوزه صنعت و معدن كشور، به موجب اين حكم به سمت معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت صنايع ومعادن منصوب مي شويد.
انتظار مي رود با سرلوحه قرار دادن اخلاق، معنويت، بسط عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و استفاده از تمامي ظرفيتها در راستاي سياستهاي رييس محترم جمهور و دولت خدمتگزار در جهت توسعه و آباداني ايران اسلامي در وزارت صنايع و معادن گامهاي موثري برداريد.
وزير صنايع و معادن در اين حكم همچنين از زحمات "سيد طاهر طاهري " در دوران تصدي مسئوليت ياد شده تشكر كرده است.
نديمي در سه دهه گذشته مسئوليت‌هاي مشاور، معاون و مديركل در وزارتخانه‌ها و نهادهاي مختلفي را بر عهده داشته است.
وي در دوره‌هاي ششم و هفتم مجلس شوراي اسلامي نماينده لاهيجان و نايب رئيس و مخبر كميسيون اقتصادي و عضو ناظر شوراي پول و اعتبار بوده است.
نديمي هم‌اكنون مشاور معاونت امور مجلس رياست جمهوري، مشاور وزير صنايع و معادن، مشاور عالي اتاق تعاون ايران، مشاور ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، عضو هيأت مديره شركت ايران خودرو مازندران، عضو هيأت مديره شركت پتروشيمي بوعلي سينا، عضو هيأت مديره شركت توسعه صنايع بهشهر و عضو هيأت مديره شركت مديريت صنعت قند توسعه صنايع بهشهر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *