سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵

راهپیمایی روز قدس از قاب دوربین شما

عکسهایتان را ارسال کنید
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 371794
تصاویر راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستای خود را برای ما ارسال کنید.
راهپیمایی روز قدس از قاب دوربین شما
سرویس فرهنگی جهان‌نیوز - این روزها بار دیگر "پاره‌تن اسلام" در خون خود غرق شده و "غده سرطانی" به واسطه کمک‌های "شیطان بزرگ" و جیره خوارانش و در پرتوی سکوت "شیوخ بزدل عرب" انگیزه نابودی غزه مظلوم را دارد.

فلسطین با کوله‌باری از افتخار و شجاعت، منتظر مشت‌های گره کرده "آزادمردان جهان" برای حمایت در برابر "خونخواران جهانی" است و در این مسیر، چشم به سوی ام القرای جهان اسلام دارد.


گروه فرهنگی جهان نيوز، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس از همه حاضران در این راهپیمایی سراسری و به خصوص عکاسان، دعوت می کند تا عکس‌ های اختصاصی خود را با موضوع روز جهانی قدس، راهپیمایی روز قدس و جنایات اسرائیل و آمریکا در منطقه و جهان اسلام ارسال نمایند تا به شکلی مناسب با نام عکاس منتشر شود.

همچنین علاقمندانی که از راهپیمایی روز قدس عکس اختصاصی گرفته باشند. می توانند عکس خود را با ذکر تاریخ برداشت آن، ارسال کنند.

عکسهایی که با موبایل گرفته شده و کیفیت مناسب داشته باشند نیز قابل انتشار خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند تصاویر و مطالب تولیدی خود از راهپیمایی روز قدس و همچنین در تمام موضوعات مرتبط به نشانی https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000371/nf00371794-1.jpg ارسال نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *