شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعلام اسامی مفسدان اقتصادی

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 147694
رئیس قوه قضائیه صبح چهارشنبه در همایش ارتقاء‌ سلامت اداری با بیان اینکه دستگاه قضائی مبارزه با هر گونه فساد را براساس تاکید مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داده گفت: امنیت و اعتماد عمومی سرمایه حکومتها است و داشتن قانون اساسی خوب بزرگترین رکن در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش مهر،وی افزود: متاسفانه مردم شاهد رسیدگی به برخی تخلفات کوچک در دادگاه هستند در حالی که متخلفین بزرگ از چنگال قانون فرار می‌کنند.

اعلام اسامی مفسدان اقتصادی در سایت قسط

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: مردم می توانند اسامی مفسدان اقتصادی را در سایت قسط مشاهده کنند اما هنوز این اسامی در روزنامه‌ها و نشریات منتشر نشده است.

صدور حکم نهایی پرونده اختلاس 154 میلیارد تومانی

وی با اشاره به یک پرونده فساد اقتصادی گفت: به تازگی حکم نهایی اختلاس 154 میلیارد تومانی که از سال 83 در حال پیگیری بود صادر شده است که در آن متهم از هفت بانک کشور به صورت غیرقانونی وام‌های کلانی دریافت و در مواردی غیر از چارچوب قانونی و در خرید و فروش و ساخت و ساز مسکن سرمایه گذاری کرده بود.

رئیس قوه قضائیه افزود: قوه قضائیه مخالف سرمایه‌داری و سرمایه‌گذاری نیست و همچنان از سرمایه گذاری در چارچوب قانون و اصول اسلامی حمایت می‌کند.

آیت الله آملی لاریجانی به پرونده اخیر اختلاف در شرکت بیمه اشاره کرد و افزود: اینکه می گویند ما اسم افراد را اعلام کرده‌ایم اشتباه است زیرا ما تنها تخلف در شرکت بیمه را اعلام کردیم که تمامی متهمان به دادگاه معرفی شده و مطمئن باشند که افرادی که پشت پرده در این اختلاس دست داشته‌اند نیز شناسایی و با آنها برخورد می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه در مورد افزایش مفاسد اجتماعی در جامعه گفت: متاسفانه هر روز در روزنامه‌ها شاهد اخباری مبنی بر سرقت، قتل و تجاوز هستیم که به عنوان نمونه در پرونده سرقت از طلافروشی در محله نازی‌آباد تمامی متهمان دستگیر شدند و همچنین در مورد پرونده تجاوز به یک زن و فیلمبرداری از صحنه تجاوز متجاوزین دستگیر و کیفرخواست به دادگاه اعلام شده است.
https://jahannews.com/vdci3yaz5t1a5q2.cbct.html
jahannews.com/vdci3yaz5t1a5q2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *