جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

بازار گرمی سوپراستارهاي قدیمی در انتخابات

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 53759
يارگيري ستاد هاي انتخاباتي همچنان ادامه دارد و در اين ميان ورزشي ها به عنوان ستاره هاي پرطرفدار براي ستادهاي تبليغاتي همچنان جذاب هستند بویزه اگر این حمایت با کمکهای میلیاردی هم همراه باشد.
بازار گرمی سوپراستارهاي قدیمی در انتخابات

به‌گزارش سرويس ورزشي جهان؛ معمولا ستادهاي انتخاباتي كه به‌دنبال جذب چهره‌هاي سرشناس مي‌گردند در اين روزها بيشتر ورزشي‌ها را مورد هدف قرار مي‌دهند تا به‌وسيله آنها بتوانند تيم تبليغاتي خود را تكميل كنند.

با پس زده شدن برخي قهرمانان ورزشي از مسندهاي مختلف اجرایی حالا دوباره قهرمانان قصد دارند با موضع‌گيري
با پس زده شدن برخي قهرمانان ورزشي از مسندهاي مختلف سياسي حالا دوباره قهرمانان قصد دارند با موضع گيري پشت بزرگان سياسي خود را بازيابي كنند. از طرفي برخي ورزشي ها نيز با اهداف ورزشي و نهايتا مديريت ورزشي به صحنه آمده اند.
پشت بزرگان سياسي خود را بازيابي كنند. اگرچه  برخي ورزشي‌ها نيز با اهداف ورزشي و نهايتا مديريت ورزشي به صحنه آمده‌اند.

در ميان اسامي اعلام شده بيشترين را ورزشكاران دور افتاده از بورس تشكيل مي‌دهند.البته نباید از کنار چند اسم و چهره به راحتی گذشت . 

در واقع پيدا كردن سوپر استارهاي ورزش در اين روزها چندان ممكن نيست و به اين ترتيب ستادها به سراغ ستاره‌هاي قديمي مي‌روند كه براي بازگشت به صفحه يك روزنامه‌ها هركاري خواهند‌كرد.

در بين ستاره‌هاي ورزشي حسين رضازاده شاه‌مهره ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد است، اين‌قدر از خود براي كانديداي اصولگرايان خرج كرده‌است كه با شعار حمايت از وي روي جلد يكي از روزنامه‌هاي سياسي نيز رفته‌است و با اين كار بعد از خداحافظي دوباره روي كيوسك روزنامه فروشي‌ها خود را به رخ خوانندگان
حسين رضازاده شاه‌مهره ستاد انتخاباتي احمدي‌نژاد است، اين‌قدر از خود براي كانديداي اصولگرايان خرج كرده‌است كه با شعار حمايت از وي روي جلد يكي از روزنامه‌هاي سياسي نيز رفته‌است و با اين كار بعد از خداحافظي دوباره روي كيوسك روزنامه فروشي‌ها خود را به رخ خوانندگان كشيده‌است.
كشيده‌است.

اما اين در حالي است كه ديگر ستاره آذري زبان ورزش كشور كه اين روزها از مقابل دوربين‌ها به شدت دور شده‌است از ميرحسين موسوي حمايت مي‌كند.

گفته مي‌شود علي دايي كه رسما حمايت خود را از كانديداي جناح مقابل اعلام كرده‌است در اين دوره كمكي يك ميلياردي به ستاد انتخاباتي وي داشته و البته اين موضوع را هنوز هيچ منبعي تكذيب نكرده‌است.

دايي پس از نتايج ضعيف در تيم‌ملي مدتي است كه از كانون توجهات به شدت كنار رفته‌است و بدش نمي‌آيد با قرار گرفتن در تيم يكي از كانديداها دوباره به صدر اخبار بازگردد و در صورت پيروزي وي در انتخابات به سراغ فدراسيون فوتبال يا احيانا سرمربيگري تيم‌ملي برود.

اما در اين ميان نيز آرش ميراسماعيلي، ستاره تيم ملي جودو كه در نظرسنجي‌هاي اخير نيز در بين سي ورزشكار برتر كشور قرار نگرفت و با اقبال كمي از سوي مردم مواجه شد اين‌بار براي اعاده حيثيت رسانه‌اي خود به‌سراغ ستاد انتخاباتي محسن رضايي رفته‌است.

در ابتدا
دايي پس از نتايج ضعيف در تيم‌ملي مدتي است كه از كانون توجهات به شدت كنار رفته‌است و بدش نمي‌آيد با قرار گرفتن در تيم يكي از كانديداها دوباره به صدر اخبار بازگردد.
گفته مي‌شد اين جودوكاي خرم‌آبادي در ستاد انتخاباتي كروبي فعاليت مي‌كند ولي خبر رسيد اين جودوكار در تيم تبليغاتي محسن رضايي قرار گرفته‌است.

در اين ميان سكوت هادي ساعي نيز بسيار جالب است، ساعي كه در انتخابات شوراي شهر در تيم اصلاح‌طلبان بوده‌است هيچ رد پايي از خود در اين انتخابات نشان نمي‌دهد و بيشتر در حاشيه قرار دارد.

علاوه بر اين علي پروين و امير قلعه‌نويي نيز حمايت خود را از احمدي‌نژاد اعلام كرده‌اند، پروين كه گفته مي‌شد از حاميان ميرحسين است موضع خود را صريحا در حمايت از احمدي‌نژاد روشن‌كرد:« راي من در انتخابات رييس جمهوري به احمدي‌ن‍ژاد است و در همين جا و به نمايندگي از جمعي از دوستان فوتبالي‌ام
آرش ميراسماعيلي، ستاره تيم ملي جودو كه در نظرسنجي‌هاي اخير نيز در بين سي ورزشكار برتر كشور قرار نگرفت و با اقبال كمي از سوي مردم مواجه شد اين‌بار براي اعاده حيثيت رسانه‌اي خود به‌سراغ ستاد انتخاباتي محسن رضايي رفته‌است.
اعلام مي‌كنم كه در انتخابات رياست جمهوري از وي حمايت خواهيم‌نمود. احمدي‌نژاد را فردي دلسوز و آگاه به مسائل كشور مي‌دانم و معتقدم بايد با ادامه حمايت خود، زمينه تداوم سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت وي را در كليه زمينه‌ها و از جمله ورزش فراهم آوريم.»

به‌اين‌ترتيب اين دو مربي پرطرفدار نيز به محمد مايلي‌كهن افزوده شدند كه از ماه‌ها پيش طرفداري خود را رسما از احمدي نژاد اعلام كرده‌بود.

در اين ميان نيز حمايت برادران خادم به نوعي جالب توجه است، سايت اميررضا خادم كه تا چندي پيش به شدت از ميرحسين موسوي حمايت مي‌كرد اين روزها از محسن رضايي حمايت مي‌كند و گفته مي‌شود اين موضوع به دليل حضور ميراسماعيلي در هيات رئيسه سايت ورزشي خادم است.

رسول نيز در اين ميان سكوت اختيار كرده‌است، اما شينده مي‌شود در حال تلاش براي حمايت از احمدي‌نژاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه اينها ارزش قهرماني وپهلواني خودرانمي دانندودردايره سياسي خودراگم كرده اند. جاي تاسف است . متاسفيم
علی دائی پول پرست باید از .............. حمایت کند من یک پرسپولیسی هستم اما مرحبا آقای قلعه نوعی. رای احمدی نژاد رای پا برهنه هاست نه حامیان زر و زور