چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مردم بحرين فردا تظاهرات مي‌كنند

پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 171515
مردم بحرين فردا جمعه بار ديگر براي تاكيد دوباره بر مطالبات مشروع خود به خيابان‌ها مي‌آيند.
به گزارش فارس، "فاضل عباس " دبيركل تجمع ملي دموكراسي در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تظاهرات در بحرين ادامه دارد زيرا خواسته هاي مردم برآورده نشده است.

وي افزود: تداوم تظاهرات بيانگر شكست راهكار امنيتي رژيم بحرين براي حل بحران است زيرا مردم با وجود سركوبگري نيروهاي امنيتي و بازداشت و زنداني شدن مخالفان به تظاهرات ادامه مي‌دهند.

فاضل عباس به دعوت تشكل هاي سياسي براي برگزاري تظاهرات اشاره كرد و گفت: جمعيت وفاق ملي اسلامي خواستار برگزاري تظاهرات روز جمعه با هدف تاكيد به مطالبات مردم و برآورده شدن شده آنها شد.

وي ابراز اميدواري كرد كه مقامات بحرين اعتراض هاي مردمي مطابق با قوانين بين المللي را سركوب نكنند.

دبيركل تجمع ملي دموكراسي "دولت كنوني بحرين را مسئول وخامت اوضاع اقتصادي " دانست و گفت: اين دولت همچنين مسئول شهادت شماري از تظاهرات كنندگان است كه سازمان ديده بان حقوق بشر و عفو بين الملل اين امر را تاييد كرده است.

وي "امكان گفت‌وگو با دولت كنوني بحرين " را رد كرد و گفت: بحرين نيازمند دولت فعالتري است زيرا دولت كنوني بسيار قديمي است و نمي‌تواند مشكلات اقتصادي و مشكل بيكاري را حل كند.

فاضل عباس خاطرنشان كرد: مشكل بيكاري در بحرين به علت اخراج ظالمانه معترضان از مشاغل خود در بخش‌هاي دولتي و خصوصي افزايش يافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *