شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۵
۸۷
اخبار ویژه و کوتاه

مقایسه پرونده مهدی هاشمی با مه آفرید/ تشدید اختلافات میان كارگزاران و تندروهای اصلاح طلب

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 370415
انتقاد به کم جمعیت بودن جلسه سخنرانی احمدی نژاد... تلاش موسوی بجنوردی برای محور شدن در انتخابات مجلس خبرگان ... نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان: ماجرای سال ۸۸ یک کودتا بود! ... واکنش آیت الله مهدوی کنی به یک درخواست ... نتایج گزارش قوه قضائیه درباره وضع طلاق در کشور ...
مقایسه پرونده مهدی هاشمی با مه آفرید/ تشدید اختلافات میان كارگزاران و تندروهای اصلاح طلب
گروه سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران جهان نيوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

ریگی آماده همکاری با داعش

> به گزارش جهان، عبدالرئوف ریگی، از بقایای گروهک تروریستی ریگی، اخیرا مذاکراتی را با داعش داشته و برای همکاری با داعش اعلام آمادگی کرده است.

نتایج گزارش قوه قضائیه درباره وضع طلاق در کشور

> خبرنگار جهان با خبر شد به تازگی کارگروهی در قوه قضائیه گزارشی درباره طلاق در شرایط کنونی کشور تهیه کرده است. در این گزارش ۳۶ علت در مورد طلاق بیان شده است. مهمترین این عوامل عبارتند از: اعتیاد، دخالت اطرافیان، ضرب و شتم، تنفر و بی علاقگی و سوءظن به همسر بوده است. ۴۰ درصد درخواست های طلاق مربوط به مردان و ۲۳ درصد مربوط به زنان است و ۲۹ درصد هم به صورت توافقی از هم طلاق می گیرند.

انتقاد به کم جمعیت بودن جلسه سخنرانی احمدی نژاد

> به گزارش جهان در یکی از آخرین جلسات آقای احمدی نژاد با برخی اعضای کابینه دولت دهم که به صورت منظم در ساختمان ولنجک تشکیل می شود و افرادی نظیر آقایان ثمره هاشمی، کلهر، تمدن، داوری، امید شهرکی، فقیه و الهام در این جلسات حضور دارند، یکی از حاضران با انتقاد از آقای الهام به دلیل هماهنگی برای حضور احمدی نژاد در مسجدی در مشهد برای سخنرانی که با جمعیت کمی برگزار شد، می گوید: چرا آقای احمدی نژاد را به مشهد بردید و در یک مسجد با جمعیت کم سخنرانی کرد؟ وی می افزاید: این اقدامات خدمت به احمدی نژاد نیست و تعداد نفراتی که آمده بودند خیلی کم بود.

هم چنین در این جلسه عبدالرضا داوری در خصوص اکبر جباری، باجناق الهام که مقاله ای در فیس بوک در حمایت از مشایی و علیه رهبر انقلاب نوشته است، صحبت می کند و مطلب مذکور را به آقای احمدی نژاد نشان می دهد که ظاهرا مورد اعتراض احمدی نژاد نیز واقع می شود.

هاشمی و برگزاری «افطاری وحدت» با حضور برخی از فعالان فتنه

> به گزارش جهان، آقای هاشمی رفسنجانی، به دنبال برنامه ریزی برای برگزاری افطاری تحت عنوان «افطاری وحدت» است و قصد دارد برخی از محکومان و مسببان فتنه ۸۸ را گرد هم جمع کند. گفته می شود آقای هاشمی قرار است عارف، روحانی و خاتمی را نیز به این مراسم افطار دعوت کند.

واکنش آیت الله مهدوی کنی به یک درخواست

> خبرنگار جهان با خبر شد، آقای میرلوحی در عیادتی که از آقای مهدوی کنی داشتند، ایشان را قسم می دهند که اگر صدای وی را می شنوند، عکس العملی نشان بدهند و آیت الله مهدوی پلک چشم و لبان خود را تکان داده اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان: ماجرای سال ۸۸ یک کودتا بود!

> به گزارش جهان، آقای علی‌محمد دستغیب نماینده شیراز در مجلس خبرگان و از حامیان جریان فتنه اخیرا نامه‌ تندی به رئیس جمهور نوشته و در آن آورده است که من چند بار نامه نوشته‌ام ولی جواب ندادید، شما هم دارید راه را اشتباه می‌روید. شما در پیروزی‌تان در انتخابات مدیون موسوی هستید. مردم را فراموش نکنید‌، کسانی که به شما رای داده‌اند در مراسم بعد از پیروزی شما همیشه درباره رفع حصر سخن گفته‌اند. الان هر کس در کشور اعتراض می‌کند، سریع زندانی می‌شود!

وی نوشته که ماجرای سال ۸۸ یک کودتا بود. الان شما سکوت کرده‎اید و روند را اصلاح نمی‌کنید و در برابر ملت و قانون اساسی مسؤول هستید.

تلاش موسوی بجنوردی برای محور شدن در انتخابات مجلس خبرگان

> به گزارش جهان، برخی اصلاح طلبان توافق کرده اند که وجوهات شرعی را به آقای موسوی بجنوردی بدهند و از این طریق تلاش می‌كنند تا وی بیش از پیش مطرح شود. آقای موسوی بجنوردی هم فعالیت‌هایش را گسترش داده و تلاش می‌كند محوریت جریان اصلاح‌طلب برای انتخابات آینده مجلس خبرگان را در دست بگیرد.

در همین رابطه، آقای سیدعلی محقق داماد، برادر سیدمصطفی محقق داماد، از روحانیون نزدیك به جریان اصلاحات اخیرا رساله عملیه‌اش را چاپ و آماده توزیع كرده‌ است.

همچنین آقای بیات زنجانی هم تماس‌هایی با برخی از فعالان فتنه ۸۸ مانند آقایان بهزاد نبوی و رمضان‌زاده كه اخیرا از زندان آزاد شده‌اند، داشته و تلاش كرده ‌است تا ضمن تعریف و تمجید از این افراد و اظهاراتی علیه نظام، برای انتخابات آینده خبرگان طرح نظر كند، اما جدی گرفته نشده‌ است.

تشدید اختلافات میان كارگزاران و تندروهای اصلاح طلب

> به گزارش جهان، اخیراً جلسه‌ای میان برخی از اعضای برجسته حزب کارگزاران سازندگی و حزب منحله مشارکت تشکیل‌شده و در آن اختلاف‌نظرهایی درباره میزان سهم هر طیف سیاسی در دولت جدید و نقش آن‌ها در حمایت از دولت بروز کرده است. اعضای مشارکت بر این عقیده بوده‌اند که ما در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی برای اصلاحات داده‌ایم و زندانی و حتی کشته و مجروح داده‌ایم و در دوره اخیر هم که روحانی با کنار رفتن یک اصلاح‌طلب واقعی (محمدرضا عارف) و با رأی بدنه اصلاح‌طلبی و حمایت خاتمی به پیروزی رسید، اما پست‌های کلیدی به کارگزاران رسید و حالا برای دادن پست‌های غیر مهم مانند بعضی فرمانداری‌ها، به اصلاح‌طلبان باید منت بکشیم.

اختلاف‌نظر میان این دو طیف از جایی بالا گرفته است که بحث درباره مقاله ای در روزنامه آرمان شروع ‌شده است. در این مقاله کارگزاران پدرخوانده‌هایی نامیده شده‌اند که دنبال قدرت و ثروت هستند و نظر اعضای کارگزاران این بوده که این مقاله به سفارش طیف مشارکتی و تندروی اصلاحات نوشته ‌شده است.

مقایسه پرونده مهدی هاشمی با مه آفرید

> خبرنگار جهان مطلع شد که با تکمیل پرونده مهدی هاشمی که موارد اقتصادی، امنیتی و سیاسی در آن وجود دارد، فقط در موارد اتهامات اقتصادی و نفتی وی شامل کرسنت، استات اویل و توتال مواردی وجود دارد که برخی ناظران به مراتب آن را سنگین تر از پرونده مه آفرید امیر خسروی می دانند.

زن محکوم فتنه، وکیل مدافع فتنه گران

> به گزارش جهان، خانم نسرین ستوده پس از آزادی از زندان و حواشی که با دیدار با نمایندگان اتحادیه اروپایی به وجود آورد، اخیراً مجوز وکالت خویش را دوباره دریافت کرده و تحرکاتش را شدت بخشیده است.

وی چندی پیش دیدارهایی با دختران میرحسین موسوی داشته و با افرادی مانند محمد نوری‌زاد و عیسی سحرخیز هم ملاقات کرده و برای بر عهده گرفتن وکالت آن‌ها اعلام آمادگی کرده است.
ستوده همچنین تلاش می‌کند تا وکالت دانش‌آموزان شین‌آبادی که در جریان آتش گرفتن کلاسشان آسیب دیده بودند را بر عهده گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درگیری کارگزاران و این مشارکتی ها از قبل هم قابل پیش بینی بود. وحدت اینها تاکتیکیه.
طبیعی است بقاء این عده این است که در کنار فتنه گران مزدور باشند ...
خاتمی فتنه گر اگه رای داشت که عارف رو کنار نمی زد ، فتنه گران تا کی توهم ؟
اصغری
باز هم فتنه و سریال ادامه دارش
حاااااااااااامد
اصغری جان میماسه براشون دیگه!
این فیلم توسط کیا اکران شد ؟
چرا کامنت ۲۰ مثل همیشه منو نمی ذارین? چه مشکلی داره اخه?
خوشحالی یا ناراحت؟
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی 6 ماه ...
مهدی هاشمی 18 ماه
مهدی هاشمی 36 ماه
حااااااااااامد
مهدی هاشمی یه ملت پشتته ن 4 میلیون دشمنت
فلوس
بازم این جلبک از طرف ملت حرف زد !
مسعووووووووووووووووووووووووود
مگه اينكه ملت همه دزد تشريف داشته باشن تا خودشون هم پشتيبان يك شاه دزد بشن!!!!!
حااااااااااامد
4 میلیون ملتن؟!؟!
نه 7 درصدی های افسادطلب ملتند !
آره مهدی هاشمی یه ملت شیطان از جنس جن و انسان پشتته ولی قدرت خدا بالاترین قدرت هاست
مردم دانا هستند و قدر خادمان واقعی خود را می دانند ؛ اگر همین امروز و با وجود تهدید ها و معذوریت ها اعلام شود آقای خاتمی در جایی سخنرانی دارند ( مثل اصفهان میدان امام در سال 88 ) قطعا صدها هزار نفر حاضر خواهند شد ولی سخنرانی احمدی نژاد در مشهد کمتر از 50 نفر حضور داشتند !!!!!
شما ظاهرا خوابي //.....
خاتمي وخدمت گذاري؟
خاتمي نوكر اجنبي هاست اين را در تاريخ هم خواهند نوشت.......
دوست عزیز ؛ ایکاش اجازه داشتی عملکرد این به نظر شما نوکر اجنبی و به عقیده من خادم واقعی به ملت ایران در یکصد سال اخیر را می خواندی که با درآمد نفتی بشکه ای 17 دلار چه ها کرد :
1 - تورم را از 40 درصد سال 76 به 15 درصد سال 84 کاهش داد و آقای احمدی نژاد پر مدعا با نفت 120 دلاری تورم را از 15 درصد به 45 درصد افزایش داد
2 - نرخ رشد صنعت را از 6درصد سال 76 به 17 درصد سال 84 رساند و آقای احمدی نژاد از 17 درصد به منفی 8 درصد کاهش دادند که این از مهمترین دلیل بیکاری اقشار زیادی از جوانان این خاک است که عمر شریف شان بیهوده هدر می رود !!!
3 - تعداد دانش آموزانی که بدلیل فقر از تحصیل محروم شده اند در سال 84 حدود 2 میلیون نفر بودند که در اثر حرکت های حمایتی (... آقای احمدی نژاد به 8 میلیون نفر در سال 92 رسید و این یعنی افزایش تصاعدی بی سوادی و بالطبع آن فقر و فساد و فحشا و عواقب خیلی بد اجتماعی ( چون استاد دانشگاه هستم این مورد برایم خیلی مهم و تاسف بار است )
و صدها مورد تخریبی دیگر که در دولت های نهم و دهم اتفاق افتاد و باعث از بین رفتن زحمات دولت خاتمی شد آن هم در حالی که دولت در 8 سال اخیر درآمدی افسانه ای داشت ؛ درآمدی معادل درآمد همه دولت های 50سال قبل خود ولی عملکردی فاجعه بار را از خود بجا گذاشت به همین دلیل امروز احمدی نژاد جز نفرت در دل مردم جایی ندارد و خاتمی هنوز هم در بین آدم های منطقی و بیطرف طرفداران بیشماری دارد
( جهان اگر واقعا منصف هستی این کامنت را بگذار زیرا من بعنوان استاد دانشگاه می بینم که چطور جوانان دلبند وطن مان چگونه جوور اشتباهاتدولت نهم و دهم را می دهند و باید در آینده نیز بدهند )
هاوایی !!!
تو استاد کدوم دانشگاه خراب شده ای هستی که اینهمه خیانت خاتمی را ندیدی؟
نکنه خودت رو آدم منطقی حساب کردی ؟
دوران سیاه خاتمی اینقدر فاجعه بار بود که خود عبدی و خود خاتمی می گفتند ما با شعار توسعه سیاسی به اقتصاد خیانت کردیم ! بعد تو از این دوره سیاه می گویی ؟
اگر یارانه ها هدفمند نمی شد ، از حیث تورم هیچ فرقی با گذشته نبود ، ضمن اینکه علیرقم اینکه دوران سیاه خاتمی اینقدر تحریم نبود ، اما در اوج بی کفایتی کشور را به ورطه نابودی کشاندند
--------------------------
می شه از شما سوال کنم ، اگر دولت سیاه خاتمی اینقدر محبوبیت و کارایی داشته چرا مردم به احمدی نژاد رای دادند ؟ چرا کاندید مورد حمایت ایشون فقط 4 میلیون رای اورد ؟
----------------------------
جوری حرف می زنی که انگار کسی غیر از خودت این دوران سیاه را تجربه نکرده ، نرخ بیکاری همیشه همین بوده و در دولت سیاه خاتمی هم همین بود

-----------------
بله در اون دوره فقط عده خاصی مدرک می گرفتند هر کس با افکار پلید این آقایان هم خوانی داشت بورسیه می رگفت ، از دانشگاه جعلی هاوایی چیزی شنیدی ؟
----------
می دانی دولت سیاه خاتمی با بیش از صدها طرح ناتمام تحویل دولت احمدی نژاد داده شد؟

زخمات خاتمی ؟ کدام زحمات ؟ منظورت آنهمه فاجعه اقتصادی و فرهنگی که نبود ؟

اگر در آمد افسانه ای داشت نشان دهنده قوت آن دولت و دلیل بر بی عرضگی دولت خاتمی بوده..
----------------
تو از طرف مردم چرا حرف می زنی ؟ اگه شک نداری که خاتمی محبوبه ، برو از خود مردم سوال کن ، چرا بیخود از طرف مردم نظر می دی ؟
این مردم همون هایی بودند که امثال خاتمی را در 9 دی به زباله دان ریختند ، کم نمی آورید شما نه ؟
سایت فارس بعد از دولت سیاه خاتمی مصاحبه ای با اکثر کارشناسان اصلاح طلب و اصولگرا انجام داد که جملگی بر ضعف اقتصادی دولت خاتمی اذعان داشتند ، خجالت هم خوب چیزیه ! خیال کردید ما آن دوران سیاه را تجربه نکردیم ؟

خجالت هم خوب چیزیه !
از فحشاء گفتید ، خیال می کنید مردم جیگر هستند و نمیدانند مبدا آن هم فحشاء دوران سیاه اصلاحات بود ؟
شما که با نام آزادی ، کشور را به ورطه فحشا کشاندید نگران فحشا شدید ؟

خدمات دولت احمدی :
1- پیشرفت در زمینه راهسازی
2-....در زمینه هسته ای
3-----در زمینه ماهواره ها
4-.......در زمینه داروهای خاص
5--------- فرستادن موجود زنده به فضا
ووووو

تنها نکته ای که امثال شما به اون اشاره می کنید تورم بوده که آنهم در صورت عدم هدفمند کردن هیچ تفاوتی نمی کرد
خود خاتمی می گه ما به اقتصاد ظلم کردیم اما نمی دونم شما چرا کاسه داغ تز از آش مشید ،
خوبه یادمون نرفت تو اون دولت سیاه تنها کاری که انجام نمی دادن خدمت به مردم بود ، پر بود از خیانت به کشور ، افشای اسرار طبقه بندی شده ، ، تحصن ، حاشیه شازی...
واقعا شم

مطمئن باشید آن دوران سیاه افتضاح دیگر تکرار نخواهد شد ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای استاد دانشگاه بی طرف و منطقی، یک نگاهی به نمودار قیمت طلای جهانی در بیست سال اخیر بنداز بعد درباره تورم بگو. بقیه موارد هم همینجوریه نظر دادنتون
زهرا
من به عنوان یه دانشجو می گم . دانشگاه جایی علمیه . شما اگه استاد معتبری بودی پای هر صحبتت منبعت رو هم می زدی .
تازه الان هم با این همه دانشگاه ، استاد داریم تا استاد !
عصمت بابلی
یعنی جورج سوروس یهودی و شاه عبدالله اجنبی هسند ؟
حاااااااامد
3000 میلیارد یادت رفته....
کرسنت
نه شهرام خان ، کرباسچی ، مهدی هاشمی ، خداداد و ...یادمون نرنفته !
حااااااااااامد
پس مرتضوی بابک زنجانی خاوری 3000 بورسیه 16 میلیارد کمک به دانشگاه... فراموش نشه
هر جور حساب بشه روسیاهی برای افسادطلب ها باقی می مونه ...
عملکرد خادم واقعی شما:
1. دمیدن بر آتش فتنه با پرداختن به دروع تقلب و حمایت از اراذل و اوباش فتنه گر و دعوت به تجمعات غیرقانونی و ایستادن مقابل قانون
2. زمینه سازی برای جسارت به مقدسات اسلام در دوران اصلاحات در مطبوعات پایگاه دشمن به بهانه آزادی بیان
3. بهره گیری از عناصر معلوم الحال دارای فساد مالی، اخلاقی و سیاسی در دوره مسؤولیت خود که برخی از همانان به خارج از کشور فراری شدند

این آقا بدون تهدید و معذوریت هر کاری دلش میخواد داره میکنه و رسانه حامی هم الی ما شاء الله داره. رای این آقا همون رای آقای عارف که وزنش توی انتخابات معلوم شد.
حرفای بدون مدرک و تکراری ...
اگه بی مدرک است جواب بده
بی مدرک که جواب نداره باد هواست
خوب ثابت کن که باد هواست !
شما که چشمات رو بستی دیگران چشاشون بازه و خیانت خاتمی رو فراموش نکردند ../.
چراغعلی
پس چرا وزیر ارشادش فرار کردرفت انگلیس و جالا مزدوری صهیونیست هارا میکنه چرا زنش و برادرزنش تو انکلیس سر شونو میگری پاشون توی سرزمینهای اشغالیه پاشونو میگیری سرشون اونجاست چرا اکثریت دارو دسته این بابا فرار کردن رفتن غرب چرا تمام دارو دسته این خائن دین و وطن فروش در فتنه 88 شرکت داشتند و زندانی شدند چرا حامی این خائن مقامات رژیم کودک کش و آمریکا و سران مرتجع عرب هستند چرا هرچه مایه دار دزد و ولنگارهای عیاش و بی دین ها از این بابا حمایت میکنند چرا عارف ساده لوج را کنار زدند که یک فراجناحی رئیس شد چرا در انتخابات مجلس قبلی یک نفر از سی نامزد مورد تٱیید این خائن رای نیاورد چرا اینقدر حرف مفت میزنید
بیچاره اکه خاتمی مرده بیاد بین مردم بعد می فهمید مردم چه بلایی سر این فتنه گر خائن میارن ...
بازم از طرف مردم حرف زدی؟ اگه گوش شنوا داری برای هزارمین بار میگم نطر مردم تو انتخابات 92 معلوم شد
سوفیا خله
اگر عارف رئیس میشد بله میشد گفت اصلاح طلبان و دارو دسته خاتمی خائن بیش از 7 درصد رآی دارند
7 درصدی
تو اگه گوش شنوایی داری برای هزارمین بار عرض می کنم که کاندید مورد حمایت خاتمی عارف بود که طبق نظر سنجی خود اصلاح طلب ها 7 درصد بیشتر رای نداشت ، چو اگر غیر این بود که عارف رو کنار نمی زدن!!
9 دی
نکنه شما 7 درصدی ها باید از طرف مردم حرف بزنید ؟
کدام مردم عزیزم؟ منظورتان همانهایی است که نتیجه انتخابات 92 را رقم زدند؟
خوب به افسادطلب های 7 درصدی چه ارتباطی داره ؟
محمد رهنما
اگر منظورت قبل از رو شدن دستش برای مردم باشه خب اون جمعیت دیگه ارزشی نداره چون شناخت عمومی از ایشان وجود نداشته ولی اگر خیلی به امار و تاریخ مسلط هستی جمعیت اصفهان را از میدان انقلاب تا میدان امام حسین و خیابان های اطراف انهم بدون فراخان به یاد بیاری که بعد از فتنه اومده بودن و چه شعارهایی میدادن دیگه مردم عزیز اصفهان را حامی فتنه و خاتمی تصور نمیکنی
همین الان بین هر کس که دوست دارین با خاتمی یه نظر سنجی بذارین شک نکنین 10 به 1 شکست میخورین
کوروش گاری چی
پس چرا عارف را _delete کردید ؟
United States
چرا مرتبا میزان رای عارف را به پای خاتمی می نویسید؟ بنده اصلاح طلبم و بین عارف و روحانی ، روحانی را برای تحقق آرمانهای اصلاحات مناسب تر می بینم .
خب ما هم همین رو می گوییم ، کاندید واقعی شما 7 درصد بیشتر رای نداشت !
شما از یک حرکت تاکتیکی اصلاح طلب ها که نگذاشتند رای هایشان شکسته شود و قابل تقدیر هم هست به عنوان ضعف می گویید؟؟؟؟ ....
کار به حرکت تاکیتیکی ندارم ، بحث من اینه کاندید شما 7 درصد بیشتر رای نداشت ، خیلی مضحک توجیه می کنی ...
آره یادمه کاندید مورد حمایت ایشون 4 میلیون و عارف کاندید دیگر مورد حمایت ایشون طبق نظر سنجی خود اصلاح طلب ها 7 درصد بیشتر رای نداشت !!!
اگر بگذارند خاتمی کاندید شود بالای 40 میلیون رای دارد
بالای صد در صد!!!!!!!!!
کریم شیره ای
لا احشنت آبروی هرچی اشلاح طلب را بردی بالای شد در شد شن تا میشه ؟
شتر در خواب بیند پنبه دانه
احسان
Iran, Islamic Republic of
اقای فلدرپوست چرا می خند
چرا رای ها از 40 میلیون بیشتر نشد.
کریم شیره ای
اگه اجاژه بدن بنگلادژی ها هم رآی بدن خاتمی 200 مییلیون رای میاره چوی همه مردم آن کشور و کل بنگی های جهان به خاتمی رآی میدن
بازم گرده نخود زدی خرزوخان ؟
خب چرا عارف رو کنار زدین ؟ چرا معین 4 میلیون رای اورد ؟
من خودم بودم
تمام کوچه های اطراف پر شده بود
داخل رو ساعت ونیم قبل مراسمدرشو بستند موقع اذان بخاطر مسائل امنیتی مسئله نرفتن مردم نبود
تازه جای پرت و دوری هم بودش مراسم
ومیشد برنامه بهتری داشتش
قمر تاج خانوم
بعضی ها همچی خاتمی خاتمی میکنندمثل اینکه خاتمی رئیس بانکه
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
پ بگو چرا اين مرتيكه وطن فروش جرأت حضور در مكانها و مراسمات عمومي و راهپيماييها را ندارد؟!!!!!
احمدي نژاد در دوران حاکميت خود هم در بين مردم وجهي اي نداشت چه برسد به حالا که فقط ژست مي گيرد. ... والله دوران سياه 84لغايت 92در تاريخ سياسي ايران ديگر تکرار نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
در سلامت عقلی شما باید شک کرد چون هیچ رییس جمهوری در ایران با وجود همه این تبلیغات تخریبی خاندان ... اکبر...ه و نوچه ها و سرسپردهای...، پایگاه مردمی ندارد.
سوسن کوری
پس دردو بلای اون 25 میلیون بخوره توسرت که دیگه دروغ نگی
نه اینکه خاتمی فتنه گر داشت ؟
والله دوران سیاه خاتمی ملعون دیگر تکرار نخواهد شد ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید بخاطر این نوع ادبیات تاسف خورد.چق کینه!چقد نفرت!واقعا چرا؟
کینه ما مثل شما نیست که 8 ماه اردوکشی کنیم !!!
ان شاءالله خداوند تمام دروغگویان عالم و حامیان و پیروان آنها را روسیاه و رسوا کند.
زهرا
کوتاه بیا برادر!!!! .......دور از اعتداله .
سایه
من 2باربه احمدی نزادرای دادم انم مقابل هاشمی که خاندانش /...........
Iran, Islamic Republic of
بايد خيلي مراقب فتنه آقايان براي مجلس خبرگان بود
با بلایی که تو انتخابات ریاست جمهوری سرتون اومد حق دارین بترسین
کوروش شل گوش
بلا سر عارف و اصلاح طلبان آمد که مسخص شد به زور 7 درصد رآی دارند
خب به شما افسادطلب های 7 درصدی چه ارتباطی داره ؟ شما فعلا به چسبندگی خودتون ادامه بدید ...
آقای هاشمی تمام فتنه گران با خاندان حضرتعالی وخودتان در وحدت کامل هستند نیازی نیست سر کیسه را برای جذب براندازان فتنه گر شل کنی
کوروش ...
دقیق همینطوره که گفتی ....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در مورد فساد یک عده، عین حقیقت رو گفت. واسه همینم دشمنانش همقسم شدند تا او رو ترور شخصیت و دولتش رو ترور مشروعیت کنند. مصیبت هایی که به دولت او نسبت می دن، خیلی هاش حاصل دسیسه خود مفسدین بود
علی اصغر
صد تا مه آفرید و بابگ زنجانی و شهرام جزایری یک انگشت مهدی هاشمی یا همان م ه نمیشن
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
سلام در مورد حضور احمدی نژاد در مشهد من یکی از کسانی بودم که در آن جلسه بودم با وجود اینکه در سطح شهر هیچ تبلیغاتی نشده بود و خیلی ها از این جلسه باخبر نبودند ولی هجوم مردم باورنکردنی بود
لطفا اگر کینه ای ندارید بهتر است خبر را اصلاح کنید
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظتون کنه
کاوه
دست از این بازی کثیف بردارید و رسما اعلام کنید این اقا زاده ها بالاتر از هر قانونی قابل پیگیری نیستن و خیال این ملت خوشخیال را راحت کنید
این بازی رو شما شروع کردین خودتونم تمومش کنین
...
این افطاری اقای هاشمی چه افطاری بشه! خدا قبول کنه !!!
ali
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آزادی....
در میان این اخبار افزایش تحرکات جریان اصلاح طلب را باید به فال نیک گرفت آقای هاشمی رفسنجانی هم برای وحدت جریانهای سیاسی مراسم افطار تدارک دیده اند مباحث آمادگی برای انتخابات هم مثبت است در هرصورت باید همه خود را مسئول بدانند و با نشاط در صحنه سیاسی حضور داشته باشند و با هم رقابت کنند چه اصول گرایان و چه اصلاح طلبان و چه میانه روها و اعتدالیون . در جریان این رقابتها البته باید همواره مصالح عالی نظام و حمایت از مقام معظم رهبری مدظله العالی در اولویت قرار داشته باشد ./
هدف برخی از این تحرکات فتنه انگیزی و خیانت است ، شما مگر از این فتنه گران چیزی جز خیانت دیده اید ؟