جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار شد

برخوردقاطع قوه‌قضائیه با عاملان‌شهادت خلیلی

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۶
کد مطلب: 351632
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قوه قضائیه در سالی که به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده با مدیریت برتر جهادی حمله کنندگان به آمر به معروف و ناهی از منکر را تنبیه کرده و به سزای عملش برسانند.
به گزارش جهان، منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: ما انتطار داریم قوه قضائیه در اقدامی جهادی در تنبیه متجازان و متجاسران به امر به معروف و نهی از منکر و شهید این مرام اقدام لازم و فوری را انجام دهد.

وی افزود: همه متدینان انتظار دارند قوه قضائیه با رصد به موقع چنین حوادثی اقدام سریع و به موقع خود را در تنبیه افراد خطاکار انجام داده و چنین اقدام نابخردانه را بی پاسخ رها نکند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مطالبه عموم مردم به ویژه احیاکنندگان امر به معروف و نهی از منکر در تداوم آرمان مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در احیای این فریضه الهی این است تا دستور تعقیب مجدد ضارب حجت الاسلام علی خلیلی را صادر کرده و با تعیین حکم جدید و قاطع با این حرکت های خبیثانه برخورد جدی داشته باشند.

حقیقت پور تاکید کرد: شایسته است با برخورد قاطع با متجاسران که می خواهند به هر شکل ممکن حریم احکام اسلامی به ویژه جلوی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بگیرند برخورد قاطع انجام شده و برای همیشه دیگر شاهد چنین اقدامات نابخردانه نباشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *