جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۱۸

عراق، هواپیمای آمریکا را سرنگون کرد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 409836
منابع خبری در عراق اعلام کردند: نیروهای امنیتی و مقاومت مردمی عراق، هواپیمای نظامی آمریکا را در حین ارسال سلاح برای تروریست های داعش در غرب استان الانبار سرنگون کردند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، پایگاه خبری وردنا عراق دیشب به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد: نیروهای مشترک امنیتی و مقاومت مردمی موفق شدند، هواپیمای آمریکایی را حین کمک رسانی به داعش در غرب منطقه البغدادی سرنگون کنند.

منبع نظامی تاکید کرد: پس از اینکه تروریست های داعش در محاصره نیروهای امنیتی و مقاومت مردمی عراق قرار گرفتند، هواپیماهای آمریکایی انواع سلاح های پیشرفته ، تجهیزات نظامی و مواد غذایی برای آنان ارسال می کنند.

خبر دیگر اینکه ، وزارت دفاع عراق از کشته شدن ۱۴ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش درحمله موشکی در استان الانبار در غرب این کشور خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، در این حملات دو خودروی عناصر تروریست داعش و نیز پناهگاههای تروریست ها منهدم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد حسن
قابل توجه آنهاییکه هنوز ذات امریکا را نشناخته اند و فریب اورا میخورند در همین قضیه اقدام مشترک علیه داعش بعضی از سیاسیون ما نزدیک بود در دام امریکا گرفتار شوند که با تیزبینی و درایت رهبر معظم انقلاب ازاین دام جستند مگر امریکارا چند بار باید امتحان کرد که دیگر به او اعتماد بکنیم .
الحمدلله رب العالمین
خدا رو شکر
اراکی
Latvia
خدا قوت . با امریکایی ها فقط با همین زبان باید گفتگو کرد .
محمد
Latvia
دستمریزاد رزمنده ....
Japan
یعنی سیستم دفاعی آمریکا اینقدر احمق است که یک هواپیما به آن بزرگی و از نوع آمریکایی را روز روشن می فرستد برای کمک به داعش ؟ تا حالا که نشان دادن آدم های احمقی نیستند . حالا این رزمندگان مردمی مطمئن هستند هواپیما می خواسته به آنها کمک کنه ؟؟؟ این خبرها هم از نظر هنر خبرنگاری و هم از نظر فنی نظامی مشکل دارد و هم خنده دار. با تشکر
ali
دوست خوب زدن ناو یا هواپیمای امریکا کاری نداره مهم جرات و شجاعت هستش که امریکا با ابرقدرتی و قدرت استکباریش این جرات از همه گرفته اما غافل بودن از فرزندان روح الله که از هیچ ابرقدرتی هراس ندارن
حتمی هواپیماش رفته بوده اونجا ساندویچ بخوره
یامین
وقتی تو روز روشن جلوی همه و دوربین و خبرنگار پلیس ها نوجوان سیاه پوست رو کشتند و بقیه مردم رو سرکوب کردند و از اون طرف هم ژست حقوق بشری می گیرند بازم لابد احمق هستند. فرستادن هواپیما برای کمک به داعش رو همه می بینند یا کشتن مردم توسط پلیس رو. آمریکا همینه که هست کشتار میکنه به داعش کمک میکنه و بعد هم خیلی راست و محکم دروغ میگه که با داعش در حال مبارزه هستیم و مدعی حقوق بشر در دنیا هم میشه و افرادی مثل جنابعالی هم میگین این خبر ها اشکال داره و خنده داره.
Iran, Islamic Republic of
یکی بار و دو بار که نیست. هر بار که داعش گیر می افتد اشتباهی برایش سلاح می ریزند و نیروهای مبارز و ارتش عراق اشتباهی توسط نیروهای آمریکایی بمباران می شود!!
به کجا چنین شتابان دوست خوبم؟!!!
من مطمئن هستم که تو هم میدونی آمریکا کیه و تو دنیا چه خبره .
کمی به عاقبت تفکری که داری فکر کن
ما همه میمیریم و باید پاسخگو باشیم دوست خوبم.
با اجازه تون تو مناطق کرد نشین قبلام اینکار و کردن تازه سخنگوی آمریکا هم تایید کرد شما تایید نمیکنید نوکران آمریکا از آمریکا بدترن
ایرانی
فقط ایران حریف داعشه تمام. آمریکا کمکشون میکنه ما اونجا شهید میدیم اون نامردا نفت عراق تو دسته داعشو مفت میبرن.الله اکبر.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست که چرا هواپیماهای باری آمریکایی هرچه سلاح میریزند پایین اشتباهی دست داعش می رسد و هواپیماهای بمب افکن آمریکایی هرجا را بمباران می کنند اشتباهی نیروهای عراقی را که بمباران می کنند که در حال حمله و گیر انداختن داعش هستند!!!

به همین دلیل نیروهای عراقی به همه اعلام کرده اند که در حین محاصره نیروهای داعش هر هواپیمایی را که نزدیک شود می زنند.
محمدی
United States
الله اکبر لاشه ی هواپیما راباید نمایش داد تا بی آبروتر شوند کاخ نشینان
Romania
ائتلاف ضد داعش ؟!
Iran, Islamic Republic of
از سیاست کثیف آمریکا و مولود کثیفش یعنی اسراییل هر چه بگویید برمیاید. کمک صهیونیستها به داعش برای همه ثابت شده این هم آمریکای جنایتکار
آخیش دلم خنک شد بالاخره زدنش
اگر گفتن چرا زدین بگین داشت کمک ارسال میکرد به داعش.
اگر گفتن اشتباه فرستادیم شما هم بگین اشتباه زدیم
خخخخ

دمتـــــــــــون گــــــــــــرم