شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کشف ۱۰ کیلو طلا از خودرو خواهرزن قذافی

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 215930
منابع امنیتی مصر از کشف حدود ۱۰ کیلوگرم طلا و جواهرات قیمتی از خودرو "سلمی ورکش"،‌ خواهر زن سرهنگ معمر قذافی، دیکتاتور مقتول لیبی خبر دادند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، منابع امنیتی مصر اعلام کردند که ۱۰ کیلو گرم طلا و جواهرات قیمتی در خودرو "سلمی ورکش"،‌ خواهر زن سرهنگ معمر قذافی، دیکتاتور مقتول لیبی کشف کردند.

این منابع مصری در ادامه افزودند: سلمی ورکش قصد داشت، با این خودرو وارد مصر شده و طلاها و جواهرات به داخل مصر منتقل کند.

منابع مذکور توضیح دادند که نیروهای امنیتی مصر در منطقه "السلوم" در مرز غربی مصر و لیبی هنگام بررسی گذرنامه مسافران متوجه تشابه اسمی "سلمی ورکش" با صفیه "ورکش" همسر قذافی شدند.

منابع فوق در ادامه افزودند: پس از بازرسی خودروی که راننده آن فردی به نام "محمد عبدالله" و همسر "سلمی ورکش" بود، حدود ده کیلوگرم طلا و جواهرات قیمتی از آن کشف شد.

گمرک مصر میزان عوارض گمرکی مقرر شده برای ورود این مقدار طلا و جواهرات گران‌قیمت به مصر را حدود یک میلیون پوند مصری برآورد و دادستانی این کشور نیز خواهر زن قذافی و همسرش را از اداره پلیس السلوم آزاد کرده، اما طلا و جواهرات کشف شده را تا زمان روشن شدن موضوع ضبط کرد.

صفیه ورکش، همسر دیکتاتور مقتول لیبی، به همراه دو پسر و دختر قذافی در الجزایر بسر می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *