شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸۹
پس از ناتمام ماندن سخنان سيدحسن!

برخورد فيزيكي ميان مسئولين برگزار كننده مراسم رحلت امام(ره)

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 118037
واكنش مردم به سخنان سيدحسن خميني و ناتمام ماندن سخنراني وي منجر به برخي تنش‌هاي لفظي و فيزيكي ميان مسئولين برگزار كننده مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شده است.
به گزارش خبرنگار سياسي جهان پس از واكنش مردم به سخنان سيد حسن خميني و ناتمام ماندن سخنراني نوه امام(ره) ، ميان مسئولين برنامه درگيري لفظي شديدي شكل گرفت.
شنيده شده است سيدحسن پس از پايان نمازجمعه، با نجار وزير كشور و نماينده دولت در ستاد برگزار كننده مراسم رحلت امام، مواجه و در همين ديدار سخنان تندي بين طرفين رد و بدل مي شود.
در همين راستا گفته شده، سيدحسن خميني تذكرات تندي در خصوص نحوه مديريت مراسم به نجار مي دهد.اين تذكرات سيدحسن باعث مي‌شود برخي از نزديكان وي كه در آنجا حضور داشتند رفتار تندتري نشان دهند.
شنيده شده است انصاري با وزير كشور برخورد تنش‌زا پيدا مي كند.
گزارش منابع متعدد جهان حاكي از آن است كه در اين بگومگو، برخورد فيزيكي هم صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواهشا این خبرهایی که به نفع بی بی سی و دشمنان هست را نگذارید
Iran, Islamic Republic of
حقشه سید حسن..تا اون باشه دیگه سران فتنه رو همراهی نکنه..این تازه یه تلنگر کوچکی از طرف ملت بود..
Iran, Islamic Republic of
دولت باید پیگیر حق خود باشد، چرا که حسن با این کارش به ملت ایران و دولت منتخب توهین کرده است و همان طور که آرای مردم را نادیده گرفت، سعی دارد حق آنان را نادیده بگیرد و با توهین و پرخاش با آنان رفتار کند و این عمل ناشایست او را باید از طریق قانون به مجازات رساند.
United Kingdom
خجالت بکشید
لاقل سر مرده اینقدر بازی ساسی در نیارید
حتی نمی گذارید نوه مظلومش هم یک بار هم حرف بزنه
مایه خجالته
Iran, Islamic Republic of
مردم یا جریان سازمان دهی شده افراط؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا از برخورد بعضی از مردم متاسف شدم، دوستان تقوی پیشه کنید. جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
منم اگر از ملت تودهني مي‌خوردم، بهتر از اين برخورد نمي‌كردم!
Iran, Islamic Republic of
وقت آن رسیده تولیت امام خمینی (ره) در افراد آن نهاد تجدید نظر کند.
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم حسن خميني را قبول ندارند بهتر است اين اقا خودش را اصلاح كند با پرخاش كردن به وزير فقط صورت مسئله را عوض مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک شهروند تهرانی جای دارد از زحمات وزارت کشور در سامان دهی وسایل ایاب و ذهاب و نیز هماهنگی آن نهاد با پلیس خدوم در هدایت وسایل نقلیه به منظور جلوگیری از ترافیک مسیرهای رفت وآمد نمازگزاران میلیونی تشکر و قدردانی داشته باشم.
Canada
از قدیم گفته اند ترس برادر مرگ است ، در پس اقتدار ظاهری درحمایت از جمعیت موسوم به "مردم" که سخنان حسن خمینی را ناتمام گذاشتند ترسی عمیق و تاریخی نهفته است ، ترس از دنیایی که بیرون از چهارچوب فکری ماست ، ترس از هم پاشیدن نظمی که ما سالهاست به آن عادت کرده ایم ، ترس از دست دادن همه دار و ندارمان در صورت ورود "غیر خودی ها " به جمع ما .به راستی این چه ترسی است که گریبان تیم فوتبالمان را هم گرفته است آنجایی که با زدن یک گل همه عقب نشینی کرده و تلاش میکنند همان یک گل برتر را حفظ کنند .این درست است که بخشی از این ترس به تاریخ پر تلاطم کشور ما و و تجربیات تلخی بر میگردد که ایران ما را تا مرز تجزیه و فروپاشی کامل سوق داد ولی آخرش چی ؟ نمیشود تا ابد با ترس زندگی کرد ، نمیشود تا ابد خود را محبوس در یک چهار دیواری تنگی کرد که دیر یا زود فرو میریزد .دوستان از ناشناخته ها نترسید ! حسن خمینی ، موسوی ، کروبی ، آرمین و غیره موجودات فضایی نیستند ، آنها هم مثل شما دل در گرو بهروزی این سرزمین دارند فقط نگاه آنها به جهان با نگاه شما فرق دارد ، از این رنگارنگی در جهان اندیشه نترسید ، ماهی سیاه کوچولو را بیاد آورید و اطمینان داشته باشید راز شکستن دیوار دنیایی که جهان سوم نام دارد و ورود به دنیا ی پیشرفته در همین نبرد سرنوشت ساز با ترس تاریخی نهفته در فکر و روان ماست .
Iran, Islamic Republic of
کار اشتاباهی است که در حق خاندان امام صورت گرفته است
Iran, Islamic Republic of
به این آقایان بگوئید خود شکن آئینه شکستن خطاست مردم علیه منافق شعاردادند نجار چکار میتوانست بکند
Iran, Islamic Republic of
دیگه باید فشار رو یه جایی خالی میکردن... جدی نگیرین
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این را بدانید که خون روح الله در رگهای سید حسن است یکوقت مثل ان مستی که ساواک روی کار کرده بود وتوی مدرسه فیضییه فرستاده تا به روحانیت فحش بده همه اقایان فرار کردند در حجره فقط روح الله بود که امد انچنان گذاشت توی گوش طرف مست که سه تا کله خورد وازمدرسه فرار کرد
Iran, Islamic Republic of
سربازان ولایت آماده همه چیز هستند
Iran, Islamic Republic of
جدا كه

سيد حسن نصر الله نواده روح الله
United States
واقعا از ایرانی بودن خود متاسف هستم که همچنین مسئولانی درکشور هستند
Iran, Islamic Republic of
خوب سید حسن آقا چرا ناراحتی ات را سر دیگران تلافی می کنی.
اگه خیلی ناراحتی به خود مردم می گفتی چرا گوش نمی دهند...
خودت دلیلش را می دانی؟
مردم به احترام امام خمینی تازه به تو توهین نکردن باید خیلی هم خوشحال باشی
Iran, Islamic Republic of
سیدحسن بهتره که بره با موسوی و کروبی درگیری پیدا کنه که آبرو براش نذاشتند ... فکر میکنه که نجار باعث بی اعتباری سید حسن شده؟ چقدر بعضی ها دورند از خط امام‌!
سید حست تا وقت از دست نرفته از موسوی و خاتمی و کروبی اعلام برائت کن تا همین مردم مجددا تحویلت بگیرند و ببینی که اگر در مسیر ولایت و دوری از سران فتنه قرار بگیری بازم عزیز دل مردم خواهی شد!‌
Iran, Islamic Republic of
14 خرداد امسال دل هر دوستدار امامی را آزرد ولی باید دید که باعث و بانی این رنجش خاطر کیست؟
آیا مردم دوستدار خمینی هستند که بعد از 21 سال همچنان مویه کنان امام سفر کرده خویشند ؟ آیا عزادارانی هستند که از دورترین نقاط کشور در آن هوای گرم خور را به مزار قبر امام خود رسانده تا در جوار آن پیر سفر کرده بیعت خود را با جانشین صالحش خامنه ای عزیز تجدید کنند ؟ آیا رئیس جمهور ولایی و مکتبی و بسیجی که همه هم و غمش حرکت در چارچوب آرمانهای امام راحل و تبعیت از نظر ولی فقیه زمان است می باشد ؟ یا نه مسبب یاران دیروز و فتنه گران امروز و بعضی از بیت مکرم امام راحل و نوه های بی بصیرت و ناپخته و جوان بی تجربه و موسسه حفظ آثار امام و شخصی همچون انصاری که امروز ظاهرا فقط ایشان میراث دار خمینی اند و ملتی هیچ سهمی در آن ندارند می باشد؟
چه شده که بعد از 20سال نوه خمینی کبیر را از تریبون به پائین می کشند ؟ مقصر کیست حسن آقای خمینی عزیز؟
چه شده که بعد از 20سال تو بیعت با مخالفین ومعاندین انقلاب و ولایت کرده ای ؟ چه شده که هرکس بجرم اقدام علیه نظام مجازات می شود به ناگاه مورد لطف و تفقد جنابعالی قرار می گیرد ؟ چه شده حامیان خمینی در زمانی که حرمت او را شکستند مثل دریا به خروش آمدند را انقلابیونی افراطی و ضد امام معرفی کردید و حرمت شکسته امام را به آنان مربوط دانستی ؟ چه شده که دختر عم محترمه شما بعد تنها 20 سال می گویید که اگر امام الان در قید حیات بود از گذشته خود عدول می کرد ، من می توانستم روی ایشان موثر واقع شوم ، حجاب امری شخصی است و لاطائلات دیگری؟ چه شده که شما در بزم عروسی معاندین دیروزی نه در صف حامیان ولایتی؟
چه شده که عزاداران پیر جماران را دیروز جماعتی اندک و شلوغ گر نامیدی؟ راستی آقای انصاری که خود را میراث دار بلامنازعه پدر بزرگتان میداند چه از جان این نظام و مردم میخواهد ؟ قصد دارد تا کجا این بیت مکرم را این چنین ملعبه دست خود نماید ؟ چرا مردم را سهیم در میراث امام نمیدانی ؟ حسن آقای عزیز به ولله که دوستت داریم و می سوزیم و می گریم اما کمی بصیرت کمی پختگی کمی ولایی کمی مردمی کمی مصلحت اندیش کمی هم به منافع غیر شخصی خودت بیندیش!!!!!!!!!!!!!!
والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
نبايد منتسبان به امام بيش از اين خودشان را خراب كنند واز ديده ها بيفتند حاج حسن مراقب تله هاي اطرافت باش
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسن خمینی
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست.ما با آگاهی خودمان شعار دادیم و ربطی به نجار نداشت
Iran, Islamic Republic of
اين اقاي انصاري را تا كي مردم بايد تحمل كنند
معلوم نيست ايشان با چه پشتوانه اي اين همه در كشور ترك تازي مي كنند و اصل و نسبشان به كجا باز مي گردد
Iran, Islamic Republic of
نجار کتک خورده یا انصاری؟
Iran, Islamic Republic of
اگر چه ناپختگي فراواني در رفتار سياسي سيد حسن مشاهده مي شود اما شلوغ كاري آنچه شما مردم ناميده ايد در مراسمي كه بازتاب وسيع جهاني دارد مطلقا فابل دفاع نيست.
Iran, Islamic Republic of
وقتی خود مردم خودجوش شعار می دادند به وزیر کشور چه ربطی داره؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسن خمینی
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور که مسئول نظم و امنیت است باید پاسخگو باشد ، البته سایتهایی مثل جهان نیوز هم که با انتشار اخبار مثله شده و حتی گاه نادرست از احساسات جوانان مذهبی علیه نوه امام سوء استفاده کرده اند جایگاهشان جهنم نیوز است.
Iran, Islamic Republic of
باید با کل مردم دعوا میکرد
چون همه داشتند علیه ش شعار میدادند
Iran, Islamic Republic of
شانس اوردیم سید حسن مارو ندید وگرنه گوش مارو می برید چراکه نجار شعار نداده بود حال انکه ما کلی شعار داده بودیم
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن انتظار نداشت مردم اين جوري جلوش موضع بگيرند !!! شايد ما هم بوديم اين كار را مي كرديم !!! ولي اين دفعه يادشون مي ماند كه نردم با هيچ كس عقد اخوت نبسته حتي نوه امام
Iran, Islamic Republic of
سید حسن نه!سید حسن خمینی یادگار امام
Iran, Islamic Republic of
حرم امام ، قطعاً جای مناسبی برای تنش زایی نیست و این نکته ای است که درباره جریان مقابل نیز صدق می کند و آنها نیز نباید این روز و این مکان را آلوده به بازی های سیاسی کنند
Iran, Islamic Republic of
اونایی که زورتون نرسه که زندانیشون کنید ترور شخصیت میکنید.مثل رفسنجانی-ناطق-سیدحسن و
Iran, Islamic Republic of
لااقل بگذارید 50 سال از رحلت پیامبر بگذره.بعد خاندانش را هتک کنید
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام

باور بفرماییٔد که من قصد جسارت ندارم و هنوز هم فکر می‌کنم که ایشان فراجناحی هستند و فقط قصدشان این است که آن طرف هم جذب شود و در نهایت خانواده ‌های انقلاب با هم باشند

ولی‌ اکنون نمی‌توان این طرز تفکر را قبول کردا چون با این حمایت میر حسین از تروریست ها به هیچ عنوان نمی‌شود از این افراد حمایت کرد و یا با آنها در هیچ جلسهٔ شرکت کردا

لذا من که در خارج از صحن حضرت امام بودم دیدم که مردم از شعار ها پشتیبانی‌ میکردند و نشان دادند که نسبت به دیدار های ایشان با میر حسین و با کروبی و خانواده های زندانیان سیاسی بی‌ تفاوت نیستند

انشا‌الله که خداوند عاقبت همه را مخصوصا ایشان را ختم به خیر کند و سرنوشت ميرحسین در انتظار ایشان نباشد

با تشکر

موسوی
United States
از کامنت ها بوی پول میاد برادر

انگار یه عده برادرا پول گرفتن اینجا کامنت بذارن، مزدور ها
Iran, Islamic Republic of
طبق ايه قران گرامي ترين شما نزد خدا با تقواترين شماست.نگفته فرزند و يا نوه شخص خاصي بودن.خداوند در چندين جاي قران گوشزد مي فرمايد حساب نوح از پسرش جداست همينطور ابراهيم از پدرش و لوط از زنش.
Iran, Islamic Republic of
مردم از کسی که به ملاقات فتنه گران می رود و صانعی را آیت العضمی می خواند و از آزاد شده گان از زندان عیادت می کند بیزارند و اگر این رویه ادامه یابد برخورد تند تری با هر کسی و هر مقامی که مقابل با نظام به ایستد خواهند داشت . سید حسن باشد یا هر کس دیگری فرقی نمی کند
Iran, Islamic Republic of
زیاد تند نروید مگر درزمان حیات امام راحل نوده دیگرشان (سید حسین ) را طرد نکردند سید حسن هم .....
این آقا هر ساز مخالفی که خواست زد باز این مردم شریف و نجیب تا اینجاهم به حرمت امام کوتاه آمدند
Iran, Islamic Republic of
بنا به فرموده امام بزرگوار ملاك حال فعلی افراد است و نه پدر و پدربزرگ. به عقيده من كه تو صحن بودم و با افتخار شعار مي دادم مردم خيلي حرمت سيد حسن رو نگه داشتن و يك سال تحمل كردن. به بعضي از دوستان پيشنهاد مي كنم برن وصيت نامه حاج احمد آقا رو مطالعه كنن و فكر كنن.
سايه مقام عظماي ولايت مستدام.يا علي
Canada
امریکا دیگر احتیاج به حمله نظامی به ایران ندارد، ...
Iran, Islamic Republic of
((هنوز 20 سال از رحلت امام (ره) نگذشته)) كه نوه آن بزرگوار در برابر اهانت به نظام،ولايت فقيه،امام(ره)،رهبري،قانون،شوراي نگهبان،روز قدس و امام حسين (ع) سكوت ميكند و با فتنه گران پشت يك ميز مي نشيند.
Iran, Islamic Republic of
((هنوز 20 سال از رحلت امام (ره) نگذشته)) كه نوه آن بزرگوار در برابر اهانت به نظام،ولايت فقيه،امام(ره)،رهبري،قانون،شوراي نگهبان،روز قدس و امام حسين (ع) سكوت ميكند و با فتنه گران پشت يك ميز مي نشيند.
خدا عاقبت بخيرش كند.
Iran, Islamic Republic of
به گزارش خبرنگار سياسي جهان پس از واكنش مردم به سخنان سيد حسن خميني و .....
من خودم اونجا بودم، اجازه ندادند یک کلمه صحبت کنه که کسی بخواد به سخنانش واکنش نشون بده! دروغگو دشمن خداست، جهان!
Iran, Islamic Republic of
اگر اقلیتی ازمردم سازماندهی شده مانع سخنرانی سید حسن شدند چرا دیگران از او حمایت نکردند؟
Iran, Islamic Republic of
مردم به سید حسن کاری نداشتند فقط داشتند از منافقان و معاتدان نظام و انقلاب و امام و رهبری برائت می جستند که ظاهرا به ذائقه حسن آقا خوش نیامد!!!کار سید حسن مثل حرف اون بنده خدایی است که وقتی در تبلیغات انتخابی برای احمدی نژاد می گفتم"احمدی نژاد دشمن دزدی" طرف گفت :"آقا چرا به ... می گی دزد؟!!!" سید حسن هم اگر با معاندان و منافقان در یک صف نیست چرا ناراحت شد؟........
Iran, Islamic Republic of
اينطور كه از شواهد و قرائن پيداست به نظر مي رسد چون سران فتنه پايگاه اجتماعي خود را بطور كامل از دست داده اند و دستشان نزد ملت رو شده و ارتباط خائنانه شان با دشمنان و ضد نقلاب از هر طيف آشكار شده متوسل شده اند به آقازاده ها از جمله فرزندان شهيدان بهشتي و مطهري و دستغيب و دست آخر نوه امام راحل . خيلي برايش افسوس مي خورم و همينطور براي برادران انصاري كه حاصل آنهمه خدمات راه امام را به جريان .. مفت فروخته اند و با آنها همنوا شده اند .
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم؟ منظورتون نیروهای سازمان یافته است که به نوه امام توهین کردن؟ مردم که طرفدار بیت امام و یادگار او نوه اش هستند. شرم کنید
Iran, Islamic Republic of
در جواب ترسويي كه فقط از ترس حرف زده. فكر كنم شبها هم خواب لولو خورخوره مي بينه. نه آقا جون ما نمي ترسيم مثل پدرانمان كه در جنگ با دشمن خارجی کوچکترین ترسی به دل راه ندادند وگوش به فرمان رهبرشان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند ما نیز در مقابل دشمنان داخلی تا آخر ایستاده ایم:
رهبرا از تو به یک اشاره
از ما به سر دویدن
Iran, Islamic Republic of
بنده بسیار دور و خارج از جایگاه بودم و وقتی شعارهای مردم حاضر در جایگاه شنیده شد مردم با لبخند رضایت و یا حتی با سکوت رضایت آمیز با موضوع برخورد کردند و این نشان دهنده نظر موافق مردم با اقدام انجام شده بود بهتر است به جای فرافکنی، واقع بین بود و از حقایق عبرت گرفت سید حسن و یا هر کس دیگری اگر عمل و گفتارشان بر خلاف مسیر انقلاب و خط امام احساس شود نتیجه اش همین است که همگان دیدند و قطعاً مردم از هر امکان ممکن برای نشان دادن عکس العمل خود نشان خواهند بود. این سنت لایتغیر الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) : پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
Latvia
شعار عليه فتنه گران بوده چرا سيد حسن به خود گرفته !
جواب کسی که گفته کدوم مردم!
کسیکه منتسب به بیت امام راحل است هرکاری که خواست نمی تواند انجام دهد،یکسال از فتنه گذشت این آقا چه کار کرد.
ثانیاً تنها مردم داخل صحن اعتراض نمی کردند بلکه همه کسانیکه آمده بودند شعار می دادند ،عده خاصی نبودند بلکه کل مردم بودند،اگر آنجا بودی می دیدی.
Iran, Islamic Republic of
واقعا دل ملت خنك شد حقش رو گذاشتن كف دستش ، وقتي به امام اهانت مي شه و ایشون ...
Latvia
اين آقاي سيد حسن خميني كيست؟ با چه مجوزي اينگونه به منتخب بيش از 24 ميليون ايراني و كارگزارانش مي تازد؟ اين جوان دارد جواني مي كند اما نمي داند اداره كشوري مثل ايران در اين شرايط بسيارحساس داخلي و خارجي كاري است بس مشكل و طاقت فرسا كه جز از آقاي احمدي نژاد برنمي آيد.
Iran, Islamic Republic of
در این میان و در این چند ساله سید حسن با همراه داشتن نام خمینی چه خدمتی به مکتب امام خمینی نمود؟ تصوری که از سید حسن در این مدت داریم غیر از این نیست که نامه بنویسد به صدا وسیما وبه پخش مستند شاخص اعتراض کند و یا در هنگام توهین به نام و عکس امام خمینی بلافاصله از کشور خارج شود تا مورد سوال قرارنگیرد و یا وقتی دشمنان امام با عنوان راه امامی بودن اندیشه های انحرافی از امام نشان دهند؛ سکوت کند و یا در مجالس عروسی و بگو و بخند با سران فتنه گر همراه شود.
Iran, Islamic Republic of
سلام
به نظر من این کاری که با سید حسن کردند اصلاً کار درستی نبود و با این کار یک سوژه ی ناب به رسانه های غربی دادیم .میشد اجازه داد که حداقل یک کلمه حرف بزند بعد اگر بر خلاف نظر مردم بود آن وقت... شاید این بنده خدا میخواست حرف دیگری بزند. در هر صورت این کار درست نبود البته این نظر منه و امیدوارم که اشتباه نکرده باشم، خداوند از پنهان و آشکار ما با خبر است انشاالله که خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کند. اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی کجای فتنه است که از شعار علیه ناراحت میشود میزان حال فعلی افراد است!خویشاوندی با امام دلیلی بر خط امامی بودن نیست.اینا هم همین مردم هستند که احساسات خودشان را بیان کردند.جناب حسن آقا بهتره برن عملکردشون رو در این یک سال بررسی کنند!چه کسی بود که نسبت به پخش سخنان امام در صدا و سیما اعتراض کرد؟!همین نوه ی امام نبود؟مگر ایشان نبودند که در این یک سال سکوت کردند؟چطور میشه اینا جماعت اندکند ولی اون جماعت آشوبگر اندک نبودند؟یادگار امام تا وقتی یادگار امام است که در خط امام باشد.برید به وصیت نامه پدر ایشان مراجعه کنید که گفتند:پیرو رهبری باشید و گرفتار تحلیل های گوناگون نشوید نوه خلف روح الله
سید حسن نصرالله خدا وكيلي و وجدانا و تورو به جون هركي دوست داري امروز سيد حسن نصرالله به امام نزديكتر است و در راه امام يا سيد حسن خميني؟!
Iran, Islamic Republic of
همونطور که تو خیلی از نمازهای جمعه اگه کسی حرف بی ربط بزنه مردم خودشون طرف رو می شونند سر جاش اینجا هم اگر مخالفی بود اینکار رو می کرد ولی اون عکس های عروسی کار خودش رو کرده بود . مردم خیلی ناراحتند که نوه امام با دشمنان امام سر یک میز بشینه و بگو و بخند کنه بعد دم از راه امام بزنه
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز اينقدر اقليت را "مردم" خطاب نكن؟آيا شما اجازه مي دهيد طرفداران سيد حسن به خيابانها بريزند؟
Iran, Islamic Republic of
آخه اين بزرگوار كه سبقه اي ندارند كه بخواهيم با فعلشان مقايسه كنيم.
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی گویید تکبر و خود بینی سید حسن خمینی را به جایی رسانده است که سیلی به گوش وزیر کشور یک ملت می زند؟؟؟
وای بر عجب و خودبینی و حسد که مایه هلاک انسانند
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا که چی! چون یادگار امام هر کاری که کرد مشروع!!! پسرنوح هم یادگار نوح بود اما...
Iran, Islamic Republic of
اينكه خلق الله به سيد حسن به خاطر كارهايش اعتراض كردند ربطي به آقاي نجار ندارد.پس آقايان بايد همه مردم شركت كننده در مراسم را دعوا كنند.
Iran, Islamic Republic of
سید حسن را خدا بیدار کند و به آغوش ملت بازگرداند
شما هم شلوغش نکنید الکی، دست یکی در رفته خورده تو گوش یکی دیگه این حرفا چیه؟ سید حسن هم از خودمونه، فقط با دشمنامون رفیقه همین
ارادتمند
غلام
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم منظور بعضی ها از اقلیت چی هستش . بابا اون اقلیتی که شما میگید 24 میلیون نفرند و اکثریت شما 11 میلیون . لطفا عاقلانه رفتار کنید و به کل ایران نگاه کنید .
Iran, Islamic Republic of
يعني جداً در سال 59 كه اوج محبوبيت امام بود، ميخواستند نوه امام رو به خاطر سخنراني و طرفداري نادرست بزنند و امام هم نوه اش رو مجازات و توبيخ و تهديد كرد؟!

بايد خدا رو شكر كرد كه به بركت نفس الهي و راهنمايي ها و برخوردهاي صريح امام و رهبري، مردم ما هنوز هم همان بصيرت سال 59 را دارند و فريب عنوان «نوه امام» و ... رو نميخورند.
Iran, Islamic Republic of
چرافقط کامنت های موافق خودتون رونگه داشته اید...
Iran, Islamic Republic of
بر او نمرده به فتواي من نماز هم نكنيد . چون منافقين از كفار هم بدترند.از كي تا بحال مخالف خط امام نوه امام شده و بايد مورد تشويق مردم قرار گيرد ؟ فرزندان واقعي امام مردم پيرو ولايت فقيه و خط امام هستند
Iran, Islamic Republic of
سلام
سيد حسن چي مي خواستي بگوييد حالا بگو؟ همه رسانها آن را پخش مي كنند
Iran, Islamic Republic of
يادگار امام، يك فرد نيست. يادگار امام، همان انقلابي است كه در تاريخ ماندگار ماند و همان ملتي است كه با چنگ و دندان و با تقديم هزاران شهيد 30 سال است آنرا از شر دشمنان حفظ نموده اند و انشاءالله باز هم حفظ خواهند نمود. خدا را به خاطر اين نعمت و به خاطر اين ملت هوشيار هزاران بار شكر
Iran, Islamic Republic of
سید حسن احترامش واجب است اونم چون از بیت امام هستند. اما به قول خودشون چون نوه امام هستند و الا نه سابقه جبهه نه انقلاب و نه خدمت رسانی دارن.
Iran, Islamic Republic of
شاید به خاطر افتاب کناره هاشمی نشسته بنده خدا
Sweden
به جناب سید حسن یک توصیه دارم و ان اینست که باورر نکند مشتی فتنه گر هوادار و پشتیبان او هستند.فتنه گران برای تولید خوراک تبلیغاتی خود از هر کسی بعنوان هیزم تنور استفاده میکنند.جنای سید حسن شما ایا باورتان میشود بی بی سی و منافقین و سلطنت طلب ها دلشان برای خط امام ، بیت رهبری، نوه امام، بسوزد؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام . ايكاش اينبار آقا سيد حسن كمي به فكر فرو روند و علت را خودشان و در رفتارشان مرور كنند شايد نتيجه اي حاصل شد از ديگ مير حسين و كروبي آبي براي آبروي ايشان نميجوشد . خدا عاقبت همه را ختم به خير كند و شر اشرار را از سر اين ملت كم و به خودشان بر گرداند . همانگونه كه ملت به حضرت امام (ره ) و بيت مكرمشان ارادت داشته اند كماكان دوست دارند سيد حسن هم مثل پدر گراميش تعهد عملي خود را به ولايت و رهبري اثبات كند قطعآ مردم تجديد نظر خواهند كرد
Iran, Islamic Republic of
از زمان رحلت پيامبر تا واقعه عاشورا چيزي در حدود 50 سال و از شهادت امام علي نيز چيزي در حدود 20 سال گذشته بود. كه فرزندان ايشان را در صحراي كربلاء قرباني كردند.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دوستی که گفتن احترام جناب سید حسن خمینی واجبه چون از بیت امامه میگم: کجای قرآن دیدید که گفته باشه احترام پسر حضرت نوح(ع) یا عموی پیامبر اسلام(ص) یا عموی حضرت ابراهیم(ع) واجبه؟؟؟!!!!.....
بابا قسم به همون خدایی که قبولش داریم عمل افراد ملاکه نه نسبشون. پیامبر ایلام مگر به دخترشان فاطمه(که جانها فدایشان) نفرمودند:به این امید نداشته باش که فرزند منی.خودت اعمالت را نیکو گردان.
شمارو بخدا یه کم واقع بین باشید نه احساساتی
Iran, Islamic Republic of
واقعابراي خود وكشورم متاسفم كه چنين وزيركشور دارم . . عده اي كه از صدقه سرامام خميني به نان و نوايي رسيده اند چنين گستاخانه و ناشكرانه به بيت وفرزندانش بي احترامي ميكنند .
Iran, Islamic Republic of
نجارديگركيست و از كجاآمده وچندروزسابقه جبهه و انقلاب دارد ؟؟؟ راستي عجب روزگار ي شده كه عده اي كه نه درانقلاب سهمي داشتند ونه جبهه و جنگ ديده اند گستاخانه به افرادانقلابي اصيل مثل مهندس موسوي و بهزادنبوي يورش آورده اند .
Iran, Islamic Republic of
مردم نشون دادند در کلاس بصیرت نمره قبولی گرفتند.
راستی دیدی رهبر از جان عزیزترمون به جای حمایت از سید حسن، از اظهار پشتیبانی بعضیها از سران فتنه چی گفت؟
كار مردم اگر چه خوب نبود اما اين عكس العملي بود در مورد رفتارهاي نارحت كننده اقاي حسن خميني كه با خائنين يكجا جمع مي شوند وكارهاي نادرست انهارا به نحوي تاييد ميكنند
Iran, Islamic Republic of
کار مردم درست و به موقع بود .باید با سران فتنه و حامیان آنها محکم برخورد کرد .حرکت زننده انصاری و حسن خمینی هم فقط گویای ناتوانی آنها در رنگ کردن مردم بود
Iran, Islamic Republic of
نوه امام بودن افتخار است . اعتبار نیست .
Iran, Islamic Republic of
آری هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشتهکه (سید حسن) وصیتنامه پدر و پدربزرگ را فروخت به دروغ آقا زاده ها و با سران فتنه، با بدان بنشست و خاندانش گم شد.
جناب سید حسن!ما همان هایی بودیم که وقتی تو را بار اول دیدیم گفتیم:"صل علی محمد بوی خمینی آمد" اما شما هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که متأسفانه دیگر بوی خمینی نمیدهید. وقتی با سران فتنه همنشین میشوید شما هم بوی فتنه میگیرید!
کاشکی قیمت انفاس بدانندی خلق