جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۲
۲۰

چرا دادگاه موسوی و کروبی برگزار نمی‌شود؟

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 398334
شما که می‌گویید چرا برای موسوی و کروبی دادگاه برگزار نمی‌کنند، مگر قوه قضاییه را قبول دارید که بخواهید دادگاهش را قبول داشته باشید؟! اگر دادگاه رأی به اعدام موسوی و کروبی بدهد، تضمین می‌دهید که رأی دادگاه را بپذیرید؟
چرا دادگاه موسوی و کروبی برگزار نمی‌شود؟
به گزارش جهان، سید محسن میرشمسی از فعالان فضای مجازی طی مطلبی با عنوان «سخنی با سبزها» در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک نوشت: شما که می‌گویید چرا برای موسوی و کروبی دادگاه برگزار نمی‌کنند، مگر قوه قضاییه را قبول دارید که بخواهید دادگاهش را قبول داشته باشید؟! اگر دادگاه رأی به اعدام موسوی و کروبی بدهد، تضمین می‌دهید که رأی دادگاه را بپذیرید؟!

علت برگزار نشدن دادگاه در همین نکته نهفته است چون هیچ تضمینی وجود ندارد. شما قبل از انتخابات ۸۸ هم ادعا می‌کردید ولایت فقیه و شورای نگهبان را قبول دارید اما پس از انتخابات نظر هر دوی اینها را نپذیرفتید و دست به شورش زدید.

حالا هم خواستار برگزاری دادگاه هستید اما اگر دادگاه خلاف میل شما رأی صادر کند، شما هزار بهانه ردیف می‌کنید که رأی را نپذیرید. اینکه دادگاه صالحه نبوده، قاضی مستقل نبوده، رأی تحت تأثیر فلان نهاد و فلان شخص صادر شده، به موسوی اجازه دفاع ندادند و بهانه‌های دیگر و بعد احتمالاً می‌خواهید در اعتراض به رأی دادگاه، ایران را قیامت کنید! وگرنه ما بیش از شما خواهان برگزاری دادگاه و محاکمه هستیم.

ضمناً منتظر رئیس‌جمهور برای رفع حصر نمانید. جناب روحانی سال‌ها در شورای عالی امنیت ملی مسئولیت داشته و کاملاً از ساز و کار آن باخبر است. قبل از انتخابات ۹۲ هم باخبر بوده است. پس می‌دانست که رفع حصر شدنی نیست. وعده رفع حصر هم سیاستی بود در راستای کنار زدن کاندیدای اصلاح‌طلب و جلب رأی اصلاح‌طلبان! فلذا فکر چاره دیگری باشید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
United States
(مگر قوه قضاییه را قبول دارید که بخواهید دادگاهش را قبول داشته باشید؟)
اگر اين ملاك براي برگزاري دادگاهه،پس چرا ابطحي و.. رو محاكمه كردين؟مخالفا دادگاه اونارو هم قبول نداشتن!
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
شخصیت حقوقی ابطحی و.. کجا،وشخصیت حقوقی موسوی و کروبی کجا؟؟؟؟...
noh
چون جناب ابطحی و .... و یکسری جوانان بد بخت فقط نوچه ، آلت دست و فریب خورده ی سران بودن و محاکمه شان برای شما ارزشی نداشت.اما محاکمه این تاج سرانتان پایان خواب و خیال های خام شماست که حاضرید برایشان تمام دین و دنیای مردم را به آتش بکشید.
این محاکمات به درد خودتان می خورد ولی به هر حال از محاکمه هم واهمه دارید
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اگر یکی از اسیب دیدگان این جریان راه اندازی فتنه بودید. براحتی این قضاوت را نمی کردید. بدلیل لشگر کشی خیابانی و جمع اوری مخالفان نظام و مخالفت با پیام رهبری ما خانواده شهدا و رزمندگان بغیر از اعدام این سران فتنه و فرصت طلبان به گزینه دیگری رضایت نمی دهیم
noh
چرا نظرات رو منتشر نمی کنید؟!!!!
مردم شعور دارن..
دادگاهشون رو برگزار کنید پخش مستقیمم باشه..دیگه خیالتون از بابت مردم تخت..
Romania
جواب کوتاه و متقن، عالی بود
سجاد
ازروشنگری اقای میرشمسی متشکریم.
حسین
خیلی خوب گفته
ما که قبول نداریم شما که قبول دارید هم دادگاه برگزار نمی کنید
تا شما که قبول ندارین پشتش آشوب کنین؟
ما رو .... فرض کردید!!
فرهاد
اینها که اصلا احتیاجی به دادگاه ندارند خایین و تروریست سیاسی و اقتصادی حکمش اعدام است بخشش لازم نیست. اعدامشان کنید
به شرطی که علنی برگزار کنین قبوله
بدن سانسور
همشهری
دلیل عدم قبول قوه قضاییه از سوی متهم یا طرفدارانش دلیل عدم برگزاری دادگاه نمی شود حتما باید دادگاهی شوند و اگر مجرم شناخته شوند باید مجازات شوند
چطور دادگاهی رو برگزار کنند که میدونند حکمش از قبل از طرف عده ای معلوم الحال زیر سواله و از حکم صادره برای ایجاد اغتشاش سو استفاده میکنن.
آرزوی ما اجرای عدالت در حق این دو نفر بوده هست و خواهد بود اما نباید به دست بدخواهان بهانه داد.در حال حاضر هم که به این دوستان حسابی خوش میگذره....
به قول رهبری منتظر محاکمه نباشید چون نتیجه اش قطعا شما رو خوشحال نخواهد کرد....
این عدالت است که بدنه فتنه محاکمه شوند اما

سرهای فتنه محاکمه نشوند ؟
...
Iran, Islamic Republic of
دادگاه مختص انسان هاست نه موسوی و کروبی شکست خورده...
سرهنگ غلامعلی
سبز نيستيم و خواهان محاکمه ايندو هستيم...
ابوبکر
مگر رای دادگاه باید به تایید دیگران برسد؟